بهترین جاروبرقی های ارزان قیمت ربات در سال 2020
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 39
نویسنده : jessica

(Vacuuming)جاروبرقی یکی از منفورترین کارهای خانه است. اگر همیشه R2-D2 گرد و غبار شخصی خود را می خواستید اما نمی توانستید قیمت بالای جاروبرقی های رباتیک را تحریک کنید ، وقت آن است که نگاهی دوباره بیندازید. Roomba از اوایل به حدی مسلط بود که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک اصطلاح عمومی بود ، مانند "هوور" ، که به عنوان یک فعل در بعضی از نقاط جهان استفاده می شود. با این حال ، با حساب من ، حداقل ده شرکت اکنون جاروبرقی رباتیک ایجاد می کنند ، از جمله مارک های معروف مانند سامسونگ ، شارپ و بلک اند دکر ، به علاوه متخصصان خلا vac مانند Ecovacs ، Bissell و Neabot


جاروبرقی رباتیک یک جاروبرقی رباتیک مستقل است که دارای برنامه ریزی هوشمند و سیستم تمیز کردن کف خلاuum محدود است. طراحی اصلی شامل کار دستی از طریق کنترل از راه دور و حالت "خودرانگیشی" بود که به دستگاه اجازه می داد بدون کنترل انسان به صورت مستقل تمیز شود. برخی از طرح ها از برس های چرخشی برای رسیدن به گوشه های تنگ استفاده می کنند ، و برخی دیگر شامل تعدادی از ویژگی های تمیز کردن به همراه ویژگی جاروبرقی (پاک کردن ، عقیم سازی UV و غیره) است.
تاکنون ، ربات های جارو پیشرفته متغیر حالت های تمیز کردن ، نقشه برداری ، محدودیت بدون حرکت مجازی ، برنامه زمانبندی روزانه ، برنامه متصل ، ارتقا Software نرم افزار و غیره یکپارچه هستند. امکانات.
آیا ارزش گرفتن خلا rob ربات را دارد؟
مالکیت جاروبرقی های ربات و تمیز کننده های کف از زمان آغاز به کار اولین جاروبرقی های ربات در حدود قرن گذشته ، به آرامی در حال افزایش است. اکنون میلیون ها واحد در سراسر جهان به فروش می رسد و روند توسعه با توسعه این فناوری ادامه دارد.
جدیدترین جاروبرقی های ربات نسبت به نسخه های اول مارک های معروف مانند iRobot و roborock بسیار بهبود یافته است که قدرت تمیز کردن ، راحتی و دوام بیشتری را فراهم می کند. Neabot همچنین با انتشار Neabot Nomo خود در ایالات متحده ، قرار است به یک بازیگر بزرگ در بازار جاروبرقی ربات تبدیل شود.
خلا smart هوشمند Neabot Nomo خانه شما را می آموزد ، با روال کار شما سازگار می شود و با تنها یک دستور از دستیار صوتی Google یا Alexa خود تمیز کردن قدرتمندی را ایجاد می کند.
چرا به جاروبرقی ربات نیاز دارید؟
جاروبرقی یکی از منفورترین کارهای موجود در خانه است. کاری پر زحمت ، یکنواخت و کسل کننده است و در جامعه پر سرعت امروز ، خیلی وقت گیر است. برای بسیاری از مردم ، خرید خلا rob روبات یک روش فوق العاده برای تمیز کردن خانه شما است ، بدون اینکه وقت و انرژی زیادی صرف کنید.
جاروبرقی های رباتیک وسایل کوچک و معمولاً دیسکی شکل هستند که به نظافت خانه برای شما کمک می کنند. آنها تقریباً در هر نقطه قیمتی قابل تصور هستند که با ادامه پیشرفت فناوری ، قیمت ها کاهش می یابد. این نه تنها باعث می شود که آنها گزینه ای مقرون به صرفه برای مصرف کننده متوسط ​​شما باشند ، بلکه اکنون می توانید از آنها در رابطه با انواع دیگر جارو برقی استفاده کنید تا از تمیز بودن خانه شما تا حد امکان اطمینان حاصل کنید.
خلاot ربات در مقابل خلاditional سنتی
هر وقت دستگاهی دارید که از طریق باتری کار می کند و از طریق یک سیم کار می کند ، مجبور خواهید شد با یک سری مبادلات روبرو شوید. با خلأهای ربات ، این یک عمل متعادل کننده بین یک ربات خوب و یک خلا good خوب است.
یک ربات خوب با برخورد نکردن به مبلمان و عبور از آستانه ها به خوبی حرکت می کند. اما ، بدترین سقوط یک خلاot ربات زمانی است که گیر می کند و نیاز به یک دست کمک از انسان دارد ، و هدف خود را به عنوان پاک کننده کف خودکار شکست می دهد. ربات خوب بودن به معنی کشیدن قدرت از برس و چرخ ها ، سنسورها و صفحه مدار است.
برعکس ، خلا rob ربات که به خوبی تمیز می کند نیز تمایل دارد خود را به مبلمان تبدیل کند. گرچه این مورد برای مبلمان شما مناسب نیست ، اما برای کفپوش شما بسیار مناسب است. خلا rob ربات نمی تواند جاهایی که برس آن نبوده را تمیز کند و برخورد به پایه های میز به تمیز کردن گوشه ها و جرقه ها کمک می کند. همچنین با جذب نیرو بیشتر به موتور مکش ، سر و صدا دارند.
آزمایش جامع ما نشان داده است که رابطه معکوس بین هزینه خلا rob ربات و توانایی آن در جمع آوری خاک وجود دارد. ما در حال صحبت کردن در مورد اختلاف 20 درصدی بین بهترین ناوبری هستیم که هرگز به پایه صندلی نزدیک نمی شوند و یک خلا rob ربات که همه چیز را در خانه شما خراب می کند.
چرا Neabot Nomo ارزش بودجه خود را دارد؟
بیشتر افراد در ابتدا بدبین هستند و سپس از میزان کارآیی Neabot Nomo بسیار متعجب می شوند. راز این است که آن زمان بسیار بیشتری را صرف تمیز کردن یک اتاق (معمولاً 25 دقیقه) از بیشتر ما که می خواهیم با جارو برقی معمولی و چندین بار رانندگی در هر منطقه را صرف کنیم. به طور کلی ، این کار بسیار بهتر از آنچه تصور می کنید انجام می شود ، اما همانطور که انتظار دارید مزایا و معایب خود را دارد.
منتظر اولین خلاot ربات خود تمیز کننده Neabot NoMo از GenHigh باشید. به لطف فناوری پیشرفته و عملکردهای مفید برنامه ، جارو برقی ربات به تعامل با شما احتیاج ندارد. بعد از هر بار استفاده دیگر از تخلیه ظرف گرد و غبار خسته نشوید ، فقط باید هر 4 هفته کیسه گرد و غبار را عوض کنید.

ویژگی جمع آوری گرد و غبار Neabot هوشمندانه ترین چیزی است که من تاکنون دیده ام.
Gadgetplus انتخاب سایت رسمی در 4.8 / 5 ستاره: ★ ★ ★ ★
مجموعه اتوماتیک کیسه گرد و غبار. خاک جمع شده از روبات را به صورت خودکار به سطل آشغال زباله ای که کیسه دارد ، منتقل کنید بدون اینکه نیازی به لمس آلودگی باشید
دفع دستی وجود ندارد. 2 تا 3 هفته خاک و آوار را برای دفع آسان بدون ابر گرد و غبار نگه می دارد
ساکشن 2،700Pa. به راحتی کارهای تمیز کردن سنگین تری را انجام می دهید
حالت های خلاing چند سطحی. به راحتی با هرگونه خرابکاری چه برای تمیز کردن منظم و چه عمیق مقابله کنید
تمیز کردن فرش عمیق تر. کف فرش را تشخیص می دهد تا قدرت مکش را افزایش دهد
200 مترمربع تمیز کردن برای فضای 200 مترمربعی حداکثر 3.5 بار در هر بار شارژ را تمیز می کند
برنامه خانگی Neabot. تنظیمات تمیز کردن را تنظیم کنید ، یک استراتژی تمیز کردن را سفارشی کنید و وضعیت تمیز کردن را کنترل کنید
مشخصات
رنگ سفید
مواد: پلاستیک
ابعاد: 13.78 ″ x 13.78 ″ x 3.86
وزن: 20.6 پوند
قدرت مکش
700Pa
1200 پی پال
2700Pa
ارتفاع صعود: 0.78 ″
ظرفیت باتری: 5،200mAh / 120min زمان اجرا
ظرفیت کیسه گرد و غبار: 2.8 لیتر
ظرفیت گردگیر: 400 میلی لیتر
سطح صدا: 55–70dB
کنترل صدا: آمازون الکسا و دستیار Google
سیستم ناوبری: ناوبری Lidar + بومی سازی و نقشه برداری همزمان (SLAM)
به طور کلی
برای سالها تکامل ، جارو برقی کف با ربات هنوز چیزی بیش از یک کار خسته کننده خانه برای ما باقی مانده است. ناوبری ضعیف ، تحویل نامناسب. نه اینکه از ناراحتی تخلیه و تمیز کردن سطل زباله برای آن صحبت کنیم.
خوشبختانه Neabot اینجاست تا زندگی شما را راحت تر کند. Neabot می تواند سطل زباله خود را خالی کرده و کار تمیز کردن را به طور خودکار و بدون تعامل شما با آنها از سر بگیرد. بنابراین می توانید کارهای تمیزکاری را هفته ها فراموش کنید و روی سایر کارهای بهره وری تمرکز کنید.
آیا اطلاعات بیشتری در مورد خلاuum ارزان ترین ربات با قیمت مناسب می خواهید؟ برای مشاهده یا دریافت اطلاعات تخفیف می توانید gadgetplus را مرور کنید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: