بهترین مترجم 2020
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهترین مترجم 2020
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1399
بازدید : 19
نویسنده : jessica

[اسکن دیکشنری الکترونیکی] متفاوت از فرهنگ لغت الکترونیکی ورودی تا کنون ، Yiida language translator ، محصولی که در سال 2020 برنده لوازم التحریر شد ، یک فرهنگ لغت الکترونیکی اسکن شده است که فقط با ذکر معنی کلمات انگلیسی قابل جستجو است.

[عملکرد آسان با یک کلیک] هنگام استفاده از Yiida با دوربین پیشرفته و فناوری هوش مصنوعی ، اگر با انگشت خود یک کلمه انگلیسی ناشناخته را لمس کنید ، معنی و تلفظ آن بلافاصله از طریق برنامه ویژه نمایش داده می شود. ما از بهبود سرعت خواندن انگلیسی پشتیبانی می کنیم. لطفاً هنگام استفاده از Yiida ، از دستگاه و برنامه اختصاصی آن استفاده کنید. برنامه "فرهنگ لغت الکترونیکی Yiida" را می توانید به صورت رایگان از فروشگاه App و Google Play Store بارگیری کنید. از آنجا که می تواند یادگیری انگلیسی شما را سرعت ببخشد ، نه تنها یک انتخاب ایده آل برای خودتان است ، بلکه به عنوان هدیه ای برای کودکان مدرسه و متقاضیان آزمون نیز محسوب می شود.
.
[تشخیص سریع کاراکتر] دوربین Yiida از یک سنسور تصویر 13 مگاپیکسلی SONY IMX214 استفاده می کند ، بنابراین فناوری اسکن پیشرفته می تواند در یک 0.3 ثانیه به طور خودکار شخصیت های مختلف را در فونت ها با تنها یک "شیر" تشخیص دهد. قادر بودند.

[ترجمه دقیق کلمه] Yiida مجهز به شرکت تحقیقاتی "فرهنگ لغت انگلیسی جدید ژاپنی" (چاپ هفتم) است. این با دقت می تواند واژگان اساسی مورد نیاز برای یادگیری انگلیسی را به اصطلاحات فنی مفیدی تبدیل کند. میزان دقت در ترجمه کلمه انگلیسی به 98.0٪ می رسد.

[پشتیبانی از یادگیری انگلیسی] علاوه بر ترجمه کلمات انگلیسی ، Yiida language translator همچنین می تواند یک کتاب واژگان ایجاد کند که با استفاده از جدیدترین فناوری هوش مصنوعی ، با توجه به عادات کاربر به سرعت بررسی شود. یادگیری انگلیسی مؤثرتر را بدست آورید. ما قاطعانه از یادگیری روزانه و آمادگی آزمون انگلیسی پشتیبانی می کنیم.

 



:: برچسب‌ها: translator ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: