پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 24
نویسنده : jessica


آلاینده های موجود در اتومبیل شما دارای دو منبع است: آلودگی از بیرون که وارد خودرو می شود و آلاینده هایی که در داخل خود خودرو ایجاد می شوند.

دستگاه تصفیه هوا Autowit Fresh 1 حداکثر 8 میلیون قطعه یون منفی / سانتی متر مربع را ایجاد می کند ، باعث می شود هر بار نفس کشیدن در اطراف خود احساس جنگل کردن در جنگل کنید. یونهای منفی به تقویت متابولیسم ، کاهش فشار مغز کمک می کنند و شما را از خستگی ممانعت می کنند.

فیلتراسیون 3 مرحله ای: به طور موثری PM2.5 ، گرده ، دود ، گرد و غبار ، فلوکی ، فرمالدئید ، بو و بوی نامطبوع را حذف می کند.
Ionizer قدرتمند: تا 8 میلیون یون منفی PCS / cm تولید می کند و همیشه هوای تازه را به شما ارائه می دهد.
شاخص کیفیت هوا: به طور خودکار کیفیت هوا را از طریق رنگ های مختلف نشانگر LED تشخیص داده و نشان می دهد.
بدون سر و صدا: حالت سکوت هوا را برای تنفس آسان و آرام تر خوابیدن با صدای بالای تاپ های 35dB ، ضد عفونی می کند.
کیفیت بالا: لنت های ضروری روغن / عطر مجاز ، 3 سرعت جریان هوا ، از طریق کابل USB ، سوراخ های متعدد ورودی هوای CNC.

تمیز نگه داشتن هوا در کابین وسیله نقلیه شما چالش های مختلفی را شامل می شود ، از جمله منابع آلاینده های مختلف و میزان آلاینده بالاتر از آنچه معمولاً در خانه خود پیدا می کنید ، و همچنین روش های محدودی برای فیلتر کردن آلاینده ها وجود دارد. به علاوه ، بسیاری از توصیه های معمول برای حفظ کیفیت بالای هوای داخل خانه با توجه به شرایط منحصر به فرد درون یک ماشین وارونه می شود. دفعه دیگر ما در مورد دستگاه تصفیه هوا هپا صحبت خواهیم کرد.

 




خازن فوق العاده چیست؟
نوشته شده در پنج شنبه 30 مرداد 1399
بازدید : 23
نویسنده : jessica

Supercapacitor که به آن نیز ultracapacitor نیز گفته می شود ، یک خازن با ظرفیت بالا با مقدار خازن بسیار بالاتر از سایر خازن ها است ، اما با محدودیت ولتاژ پایین تر ، این شکاف را بین خازن های الکترولیتی و باتری های قابل شارژ ایجاد می کند. به طور معمول 10 تا 100 برابر انرژی بیشتر در واحد و یا حجم واحد نسبت به خازن های الکترولیتی ذخیره می کند ، می تواند خیلی سریعتر از باتری ها را بپذیرد و تحویل دهد و بسیاری از چرخه های شارژ و تخلیه بیشتر نسبت به باتری های قابل شارژ را تحمل می کند.

به عنوان یک نوع جدید از دستگاه ذخیره انرژی ، بین یک خازن معمولی و یک باتری قابل شارژ متفاوت است. خازن فوق العاده ، همچنین به عنوان خازن های الکتروشیمیایی ، خازن های دو لایه الکتریکی ، خازن های طلا و خازن های فاراد شناخته می شود ، اجزای الکتروشیمیایی هستند که از دهه 1970 و 1980 توسط الکترولیت های قطبی تولید شده اند.

اطلاعات بیشتری در مورد autowit supercap 2 jump starter مشاهده کنید

 

 

:: برچسب‌ها: jump starter ,



معنی SETM اسباب بازی های آموزشی بچه ها
نوشته شده در جمعه 24 مرداد 1399
بازدید : 31
نویسنده : jessica

معنی SETM (اسباب بازی های آموزشی بچه ها)

STEM یک برنامه درسی مبتنی بر ایده آموزش دانش آموزان در چهار رشته خاص - علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات - در یک رویکرد میان رشته ای و کاربردی است. ... این کمپین همچنین به تعداد ناکافی معلمان ماهر برای آموزش در این موضوعات می پردازد.

اهمیت آموزش STEM توسط استانداردهای علوم بعدی نسل تأکید شده است ، که برای بهبود چگونگی درک دانش آموزان و بکارگیری علم طراحی شده اند. آموزش STEM به طور معمول در یادگیری مبتنی بر پروژه در کلاس تمرکز دارد. پروژه ها و فعالیت ها از فناوری برای تأکید بر کاربرد علم و آماده سازی دانش آموزان برای کلاس های آینده استفاده می کنند.

اسباب بازیهای آموزشی (که گاهی اوقات "اسباب بازیهای آموزنده" نیز خوانده می شوند) اشیاء بازی هستند که به طور کلی برای کودکان طراحی شده اند و انتظار می رود یادگیری را تحریک کند. آنها غالباً برای دستیابی به یک هدف آموزشی از جمله کمک به کودک در توسعه یک مهارت خاص یا آموزش کودک در مورد یک موضوع خاص در نظر گرفته شده اند. آنها معمولاً فعالیتها و اشیاء مورد استفاده بزرگسالان را ساده ، کوچک و یا مدل سازی می کنند. (از ویکی پدیا)

اگرچه کودکان به طور مداوم در حال تعامل و یادگیری در مورد جهان هستند ، اما بسیاری از اشیایی که با آنها ارتباط برقرار می کنند و از آنها یاد می گیرند اسباب بازی نیستند. اسباب بازی ها به طور کلی در نظر گرفته شده است که به طور خاص برای استفاده کودکان ساخته شده است. یک کودک ممکن است با یک سنگ یا چوب بازی کند و یاد بگیرد ، اما این یک اسباب بازی آموزشی برای کودکان محسوب نمی شود زیرا این یک شیء طبیعی است ، نه یک طراحی شده و هیچ هدف آموزشی مورد انتظار ندارد.

در مورد اسباب بازی های آموزشی STEM بیشتر بدانید ، لطفاً www.gadgetplus.com را مرور کنید




چشمگیر Yiida Smart Pocket Scanner مترجم
نوشته شده در پنج شنبه 23 مرداد 1399
بازدید : 38
نویسنده : jessica

Yiida یک اسکن ساخت دیکشنری الکترونیکی برای عصر مدرن است که می تواند معنای کلمات انگلیسی را فقط با انگشت انگشت جستجو کرده و کارایی و راحتی را دنبال کند.
گسترش فرهنگ نامه های الکترونیکی در اواخر دهه 1980 بود. در مقایسه با لغت نامه های کاغذ ، زمان مترجم آنلاین که به جستجوی لغت نامه ها برمی گردد ، بشدت کوتاه شد و قابلیت حمل عالی شایسته یک انقلاب بود. از آنجا که در این زمان ، فرهنگ لغت الکترونیکی انقلابی Yiida که باید انقلابی در بعدی ایجاد کرد ظهور کرد.

[اسکن دیکشنری الکترونیکی] لوازم التحریر عمومی لوازم التحریر 2020 جایزه محصول Yiida

(Yiida) یک فرهنگ لغت الکترونیکی مبتنی بر اسکن است که با فرهنگ لغت الکترونیکی نوع ورودی معمولی و جستجوها با اشاره به معنی یک کلمه انگلیسی متفاوت است.

[کار با آسان با یک لمس] هنگام استفاده از Yiida ، که دارای دوربین پیشرفته و فناوری هوش مصنوعی است ، اگر با انگشت خود یک کلمه انگلیسی ناشناخته را لمس کنید ، معنی و تلفظ آن بلافاصله با یک برنامه ویژه نمایش داده می شود. ما از بهبود سرعت خواندن انگلیسی پشتیبانی می کنیم.

[تشخیص شخصیت سریع] دوربین Yiida از یک سنسور تصویر 13 مگاپیکسلی SONY IMX214 استفاده می کند ، بنابراین فناوری اسکن پیشرفته به طور خودکار شخصیت ها را در فونت های مختلف فقط در 0.3 ثانیه با "لمس انگشت خود" می شناسد. می توان.

[ترجمه دقیق کلمه] Yiida مجهز به یک شرکت تحقیقاتی ، "فرهنگ لغت انگلیسی جدید ژاپنی" (چاپ هفتم) است. این دقیق از واژگان اساسی اساسی برای یادگیری زبان انگلیسی به اصطلاحات فنی که در عمل مفید هستند ، ترجمه می کند. میزان دقت در ترجمه کلمه انگلیسی به 98.0٪ می رسد.

[پشتیبانی از یادگیری زبان انگلیسی] علاوه بر ترجمه کلمات انگلیسی ، Yiida Smart Pocket Language translator همچنین می تواند کتابهای واژگان ایجاد کند که بر اساس عادت های کاربر با آخرین فن آوری هوش مصنوعی ، به سرعت مرور شود. یادگیری انگلیسی کارآمدتر را بدست آورید. ما برای مطالعه روزمره انگلیسی و آمادگی برای امتحانات پشتیبانی کاملی ارائه می دهیم.

 



چه اسباب بازی برای کودک مناسب است
نوشته شده در سه شنبه 21 مرداد 1399
بازدید : 26
نویسنده : jessica

آیا نمی دانید کدام اسباب بازی برای کودک مناسب است؟

Educational toys for kids اسباب بازی های آموزشی برای بچه ها ، با دادن هدایا به مجموعه کوچک اسباب بازی های یادگیری کودک می تواند هدیه ای ایده آل برای دانشمندان جوان جوان ، هنرمندان مشتاق ، پزشکان معالج و سایر موارد باشد. یک اسباب بازی آموزشی نه تنها نژاد کوچک شما را درگیر نگه می دارد بلکه به تقویت مهارت های یادگیری و سازمانی آنها نیز کمک می کند.

رشد ، یادگیری و پیشرفت هر فرد با مهارت های حرکتی و حسی آنها آغاز می شود. مهارت های حسی حواس شما را درگیر می کند. کودکان و بزرگسالان وقتی حواسشان را فرا می گیرند ، چیزهایی یاد می گیرند و به یاد می آورند.

انتخاب یک اسباب بازی به چه سن و مرحله کودک بستگی خواهد داشت. تا زمانی که رنگارنگ و شاد باشند ، لازم نیست در اسباب بازی های مخصوص جنسیت گرفتار شوید. از خود بپرسید که کودک از آن لذت می برد یا درک این مسئله کمی دشوار است.

در زیر ما Tangiplay STEM Coding Learning Robot Toys را برجسته کرده ایم.
Tangiplay نسل جدیدی از اسباب بازی های برنامه نویسی است که بچه ها را ترغیب به یادگیری در هنگام بازی می کند. این یک روش کاملاً جدید برای تعامل با اسباب بازی ها و تبلت ها به شما می دهد. بچه ها به جای استفاده از انگشت ها برای کنترل بازی ها ، روبات ها را کنترل می کنند. وقتی روبات را فشار داده ، اسلاید یا چرخان می کنید ، این کار به کدی ترجمه می شود که یک پاسخ منحصر به فرد در بازی ایجاد می کند. این زبان برنامه نویسی را لمس می کند و یادگیری حسی آنها را با اسباب بازی های دستی تقویت می کند.

matters اهمیت برنامه نویسی برای بچه ها】 داشتن کودکان یادگیری برنامه نویسی در سنین جوانی ، آنها را برای آینده آماده می کند. برنامه نویسی به کودکان در ارتباطات ، خلاقیت ، ریاضی و اعتماد به نفس کمک می کند. Tangiplay اینجا است که به بچه های خود می توانید با تفکر محاسباتی و خلاقانه به طور طبیعی تمرین کنند.
【یادگیری با اسباب بازی های دستی】 Tangiplay مجموعه ای از 12 اسباب بازی ربات است که با یک برنامه رایگان بازی iPad / iPhone دانلود رایگان تعامل دارد. با فشار دادن ، کشویی یا چرخاندن آنها روی صفحه ، افزایش یادگیری حسی آنها دستورات ورودی کودکان را از طریق روبات ها انجام می دهند. این باعث می شود زبان کد نویسی قابل لمس و درک آن آسان باشد.
120 سطح بازی از آسان تا سخت】 بازی بچه ها را با آموزش های ساده انیمیشن راهنمایی می کند تا از روبات ها برای اتصال ریلی ، حذف یا جلوگیری از موانع استفاده کنند و مسافران را به مقصد بفرستند. گرفتن یک امتیاز 3 ستاره از ابتدا آسان است تا اطمینان حاصل شود که حتی بچه های 4 سال نیز بازی را به راحتی قبول می کنند. سپس وظیفه گام به گام به روز رسانی می شود تا دانش رمزگذاری بیشتری ارائه شود.
Design طراحی جایزه و مواد قابل اعتماد】 ما سیلیکون درجه ای از مواد غذایی را تهیه می کنیم که برای پوشاندن قسمت های داخلی و محافظت بچه ها از قطعات الکتریکی ، نرم و ایمن است. با طراحی کودکانه و رمان کودکانه ، روبات های Tangiplay Code & Play جایزه IF Design Award 2020 و Award Pr Choice پدر و مادرها را برنده جایزه اسباب بازی نقره ای 2020 شدند.
کیت اسباب بازی ربات Tangiplay STEM Coding Learning toys، بسیار اسباب بازی آموزشی برای کودکان است.

 

:: برچسب‌ها: toys , educational ,



چرا به مترجم نیاز دارید؟
نوشته شده در جمعه 17 مرداد 1399
بازدید : 30
نویسنده : jessica

 

 

Online translator الکترونیکی یک وسیله مبدل کوچک زبان دستی است که برای ترجمه کلمات از یک زبان به زبان دیگر از طریق ترجمه صوتی یا ترجمه متن یا تصویر متکی به پردازش هوش مصنوعی است. بیشتر مترجمان الکترونیکی از ترجمه آنلاین و ضبط صدا پشتیبانی می کنند ، آنها عمدتاً برای گردشگران و کارآفرینان طراحی شده اند.

استفاده از مترجمان الکترونیکی

1. ارتباط آسانتر در خارج از کشور

مهم نیست که به کدام کشور بروید ، وقتی مترجم دارید ، لازم نیست به زبان محلی مسلط باشید.

سفر به خیابانهای محلی به یک نسیم تبدیل می شود زیرا نیازی به کمک ندارید. به سادگی هر نوع علائم خیابانی را تایپ کرده و دستگاه را ترجمه کنید تا آنها را برای شما ترجمه کند.

2. تجارت خود را سریعتر گسترش دهید

هنگامی که یک دفتر را در خارج از کشور راه اندازی می کنید ، دستگاه ها ارتباط با کارمندان جدید خود را آسان می کنند و این به خیلی کمک می کند. به عنوان مثال ، وقتی کسی در دفتر شما به زبان هلندی صحبت نمی کند ، ایجاد شعبه در هلند کار سختی است. حتی وقتی به کشوری مراجعه می کنید که افراد به سختی انگلیسی صحبت می کنند ، حتی سخت تر است. مترجمان هنگام برقراری ارتباط با یک زبان خارجی به شما اطمینان می دهند. آنها بیان خود را آسان می کنند و به درستی با شرکای تجاری آینده خود ارتباط برقرار می کنند.

3. تحت تاثیر قرار دادن همکاران خود

بیشتر افراد هنگام برقراری ارتباط به زبان مادری تحت تأثیر قرار می گیرند. مگر در مواردی که عبارات را اشتباه و بی احترامی به کار ببرید ، هیچ کس شما را به دلیل تلاش برای مکالمه در یک زبان بیگانه مورد سرزنش قرار نمی دهد. علاوه بر همکاران شغلی ، می توانید دوستان و اعضای خانواده خود را نیز عجول کنید.

بنابراین ، انتخاب یک best translator است که به شما کمک می کند تا سرمایه گذاری خود را بسیار کشف کنید.




راه اندازی جدید: Autowit SuperCap 2 Jump Starter
نوشته شده در جمعه 17 مرداد 1399
بازدید : 28
نویسنده : jessica

GadgetPlus اکنون محصول جدید خود را عرضه کرده است: Autowit SuperCap 2 Jump Starter. مطمئناً یکی از بهترین آغازگرهای پرش در حال حاضر است ، هر زمان که گیر بیفتید به نجات شما می آید. با داشتن ابرخودروهای داخلی ، بدون باتری ایمن است ، دارای بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز است.

1. نیازی به پیش پرداخت در خانه نیست

چند بار استارت پرش تخلیه شده را هنگام نیاز پیدا می کنید؟ بر خلاف مبتدیان پرش لیتیوم یونی که به طور منظم نیاز به پیش شارژ در خانه دارند ، SuperCap 2 یک پرش کننده ابررسانا است که فقط برای شروع کار شما نیاز به یک شارژ سریع از باتری ضعیف شما دارد. این کار بسیار راحت است زیرا نیازی به یادآوری نیست که استارت پرش را از قبل شارژ کنید.

2. اتومبیل خود را در 3 مین پرش کنید

ابررسانا مقدار کمی از قدرت باقیمانده در باتری اتومبیل را ترسیم و تقویت می کند و نیروی لازم برای شروع موتور را در کمتر از 3 دقیقه ایجاد می کند. فن آوری ابررسانای آن قدرت را از نظر جسمی فعال می کند تا کاربران را از خطر جرقه یا انفجار در امان نگه دارد.

3. طول عمر طولانی 20 سال

به طور کلی ، یک پرش باتری لیتیوم یون پرش طول عمر 2 تا 4 سال دارد. با این حال ، SuperCap 2 حداکثر 20 سال عمر مفید دارد. با تشکر از ابرخودروهای داخلی ، SuperCap 2 می تواند بیش از 100000 بار استفاده مکرر در طول عمر خود را تحمل کند.

4- در هوای شدید کار می کند

استارت های پرش مبتنی بر باتری همیشه در هوای سرد کار نمی کنند. SuperCap 2 می تواند در هوای بسیار سرد (-40 ℃ -40 ℉ 40) در طوفان های برفی یا کولاک کار کند و در برابر درجه حرارت بالا (℃ 158 70 70) مقاومت کند ، به عنوان مثال. محیط بی هوای خشک بیابانی. این ایده آل برای رزمندگان جاده است که در شرایط شدید آب و هوایی به دنبال ماجراجویی هستند.

5- استفاده چندگانه

علاوه بر اتومبیل ها ، از SuperCap 2 می توان برای موتورسیکلت ها ، تراکتورها و قایق های موتوری مجهز به باتری 12 ولت استفاده کرد. و این می تواند تا 7.0 لیتر برای اتومبیل های بنزینی و 4.0 لیتر برای خودروهای دیزلی کار کند.


این Portable jump starter عملکردهای عملی را در اختیارتان قرار می دهد ، بنابراین نیازهای شما را برآورده می کند.

 



بازدید : 30
نویسنده : jessica

چگونه می توانم یک پرش پرتابل قابل حمل را برای اتومبیل خود انتخاب کنم(Portable Jump Starter)؟

شروع پرش ، همچنین به آن تقویت کننده گفته می شود ، روشی برای شروع وسیله نقلیه با باتری تخلیه شده یا برق نیست. اتصال به طور موقت به باتری ماشین دیگر یا منبع تغذیه خارجی دیگر. منبع تغذیه خارجی می تواند باتری وسیله نقلیه معلول را شارژ کرده و مقداری انرژی لازم برای شروع موتور را تأمین کند تا وسیله نقلیه بتواند به طور عادی شروع به کار کند. یک پرش پرتابل قابل حمل خوب می تواند یک نجات دهنده واقعی باشد.

در زیر همه چیزهایی که باید درباره استارتاپ های پرش بدانید و نحوه انتخاب بهترین مورد برای شما وجود دارد.

1. اول ایمنی

در صورت عدم استفاده صحیح ، برق خطرناک است. خطر آسیب دیدگی ، آسیب دیدن باتری یا پرش استارت و آتش سوزی همیشه وجود دارد. این یک چیز خوب استارت پرش قابل حمل دارای چندین ویژگی ایمنی داخلی است.


2. بودجه شما

اولین چیزی که می خواهید از خود بپرسید این است که چقدر می خواهید هزینه کنید؟ به طور کلی ، هر چه بیشتر هزینه کنید ، ویژگی های بیشتری به دست می آورید و کیفیت صنایع دستی تمایل به بهتر شدن دارد. استارت های پرش با قیمت بالاتر تمایل به داشتن آمپرهای خنک کننده بیشتری دارند (CCA) ، که برای تأمین نیرو از وسایل نقلیه مهمتر مانند SUV و کامیون ها لازم است.

3. اندازه اندازه

شما می خواهید مطمئن شوید که هنگام خرید استارت پرش قابل حمل خود می توانید در فضای خودروی مورد نظر خود قرار بگیرید. برخی از پرش های پرتابل قابل حمل می توانند در زیر صندلی شما جای بگیرند ، در حالی که بعضی دیگر فقط می توانند در یک مکان با اتاق مناسب مانند صندوق عقب ماشین شما قرار بگیرند.

4- مشخصات شارژ

قدرت شروع پرش توسط آمپرهای اوج (PA) یا آمپرهای خنک کننده سرد اندازه گیری می شود. به طور کلی هرچه تعداد این تعداد بیشتر باشد ، واحد بیشتری تأمین می شود. اتومبیل های کوچک حدود 150 تا 200 CCA می گیرند.

5- دوام و قابلیت اطمینان

باتری اتومبیل شما در هوای سرد می تواند تا 50٪ بازده میل لنگ خود را از دست بدهد. اگر در جایی زندگی می کنید که زمستان ها خشن است ، یک استارت پرش را انتخاب کنید که بتواند سرما را تحمل کند.


6. ویژگی ها و لوازم جانبی

استارت پرش به خودی خود یک ابزار مهم برای اتومبیل و شما است ، اما یک استارت پرش قابل حمل را تصور کنید که دارای ویژگی ها و کارکردهای جالب دیگری است. استارت پرش عالی باتری نیز باید از شاخه های AC خانگی و از یک شارژر DC قابل شارژ باشد.

وقتی تصمیم می گیرید کدام یک برای شما مناسب است ، به این نکات توجه کنید و اشتباه نخواهید کرد: باتری با کیفیت خوب ، سبک وزن ، قابل حمل ، به اندازه کافی قدرتمند ، ایمن ، ارزش پول ، استفاده راحت و برخی از ویژگی های کمکی اضافی.

اگر هم اکنون بهترین ماشین پرش قابل حمل را برای ماشین خود جستجو می کنید ، می توانید آن را در فروشگاه آنلاین gadgetplus پیدا کنید.