پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه می توان به طور موثر خلا V کرد - قسمت 2
نوشته شده در جمعه 28 شهريور 1399
بازدید : 35
نویسنده : jessica

بیایید آخرین مقاله جاروبرقی را ادامه دهیم(Vacuuming).

5. اشیا Small کوچک را از طبقه جدا کنید
قبل از شروع جاروبرقی کف خود ، مطمئن شوید که همه چیز را بهم ریخته و اشیا the کوچک را از کف خارج می کنید. این کار نه تنها تمیز کردن کف را برای شما آسان می کند بلکه از گیر افتادن این اجسام کوچکتر در خلا جلوگیری می کند. اگر آنها گیر کنند ، می توانید خلا your خود را خراب کنید یا یک قسمت داخلی را بشکنید. این امر نه تنها منجر به مشکلات بزرگتری خواهد شد ، بلکه از پاک کردن واقعی همه گرد و غبار و گرد و غبار جلوگیری می کند.
6. بعضی اوقات مبلمان را جابجا کنید
هنگام جاروبرقی معمولاً وسایل بزرگتر (مانند مبلمان) را می توان در جای خود قرار داد. به هر حال ، منطقی نیست که هر هفته همه چیز را در خانه و اطراف خانه منتقل کنید تا نظافت کافی داشته باشید.
با این حال ، ممکن است بخواهید مبل یا میز قهوه را برای جاروبرقی در مکان های صعب العبور و پرترافیک جابجا کنید. برای این مبلمان بزرگتر که قابلیت جابجایی ندارند ، سعی کنید از یکی از لوازم جانبی موجود در جاروبرقی استفاده کنید تا برخی از گرد و غبار یا بقایای جمع شده را از بین ببرد.
7. تنظیمات صحیح را انتخاب کنید
نکته ای که به بسیاری از افراد کمک خواهد کرد تا کف خود را به طور مثر جاروبرقی کنند ، این است که مطمئن شوید تنظیمات صحیح دستگاه خود را انتخاب کرده اید. بسیاری از جاروبرقی ها تنظیمات مختلفی دارند که به شما امکان می دهد آن را بر اساس سطحی که تمیز می کنید تنظیم کنید.
اگر فرش کرکی دارید ، می خواهید از محیطی متفاوت از اینکه کف های چوب سخت را تمیز می کردید ، استفاده کنید. تنظیمات روی جاروبرقی شما باید براساس ارتفاع سطحی که در آن تمیز می کنید تنظیم شود. با تنظیم این ارتفاع ، اطمینان حاصل خواهید کرد که بهترین مکش را به دست می آورید و در نهایت ، کف های خود را به روش کارآمدتری تمیز می کنید.
به خاطر داشته باشید که ارتفاع طبقات شما در خانه شما متفاوت خواهد بود. اگر انواع مختلفی از کفپوش در خانه خود دارید ، می خواهید هنگام جاروبرقی منزل خود تنظیمات را تنظیم کنید. چه فرش منطقه باشد و چه کف کاشی ، فقط مطمئن شوید که بهترین مکش ممکن را دارید.
در صورت تمایل می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Neabot در gadgetplus.com مرور کنید

 

:: برچسب‌ها: vacuum cleaner ,



چگونه می توان به طور موثرتری خلا V گرفت
نوشته شده در سه شنبه 18 شهريور 1399
بازدید : 57
نویسنده : jessica

امروز ما چندین راه حل مفید و آسان برای تمیز کردن خانه شما را از گرد و غبار ، میکروب ها و کنه های میکروسکوپی حفظ می کنیم. در حالی که ضد عفونی ضد تاپ ها و جمع آوری شلوغی به شما کمک می کند ، اما چگونه می توان با جاروبرقی کف اتاق خود را تمیز نگه داشت.

neabot robot vacuum خلا rob ربات Neabot یکی از با ارزش ترین ابزاری است که صاحب خانه می تواند برای تمیز نگه داشتن کف خود در اختیار داشته باشد. اگر به جارو برقی احتیاج دارید ، بهتر است شما تحقیق صحیح و شروع به تمیز کردن کنید.


1. آن را سخت تر نکنید
اولین نکات مربوط به تمیز کردن خلاuum واضح ترین موارد است - آن را سخت تر از آنچه که باید باشد نکنید. تعجب خواهید کرد که چند نفر به طور ناخواسته خرابکاری های اضافی ایجاد می کنند که جاروبرقی را بیش از آنچه باید باشد ، ایجاد می کند.

به عنوان مثال ، اگر کفش را در خانه خود مجاز می دانید ، به احتمال زیاد خاک ، برگ و سایر عناصر بیرونی داخل خانه را ردیابی می کنید. این کار جاروبرقی را دشوارتر می کند. راه حل واضح این است که هرکسی در اولین ورود به خانه شما کفش خود را در بیاورد. اگر نمی خواهید سیاست کفش بدون کفش را اجرا کنید ، شاید بتوانید حصیرهایی را در اطراف ورودی خانه خود قرار دهید. با این کار ، دوستان و خانواده شما محلی برای پاک کردن کفش هایشان خواهند داشت.

2. یک برنامه ایجاد کنید
نکته مهم دیگر در زمینه تمیز کردن هنگام جاروبرقی منزل ، ایجاد یک برنامه زمانی است. خواه روز خاصی از هفته یا ماه را انتخاب کنید ، پیروی از یک برنامه منظم و پایبند بودن به آن روال به شما اطمینان می دهد که کف اتاق شما همیشه تمیز است.

در بیشتر خانه ها جارو برقی یا هر دو هفته یکبار کافی است. با این حال ، مناطق پرتردد خانه ممکن است کمی بیشتر به توجه نیاز داشته باشد. اگر حیوانات خانگی خانگی دارید که ریزش می کنند ، احتمالاً باید بیشتر از یک بار در هفته جارو برقی بکشید.

3. کنیستر را خالی کنید
در اینجا یکی دیگر از نکات بارز تمیز کردن خلا وجود دارد - به طور منظم قوطی را خالی کنید.

وقتی کیسه یا کپسول پر است از این رو به سختی جارو برقی کف خود را به سختی خواهید داشت. چه جاروبرقی کیسه ای داشته باشید و چه بدون کیسه ، عاقلانه است که چگونگی پر بودن آن را زیر نظر داشته باشید.

برای بیشتر جاروبرقی ها ، باید کیسه را تقریباً سه چهارم پر کنید عوض یا خالی کنید. اگر بیش از حد منتظر بمانید ، ممکن است شلنگ مسدود شود و یا سایر قسمت های دستگاه ممکن است به اندازه کارآمد کار نکنند. وقتی این اتفاق می افتد ، خلاuum شما مکش لازم را برای تمیز کردن روش مورد نیاز شما ندارد.

مهم نیست که شما از چه نوع جارو برقی استفاده می کنید ، همیشه عاقلانه است که مراقب پر بودن کیسه یا کپسول باشید. اگر خیلی پر شود ، دیگر نمی توانید کف خود را تمیز کنید و در بعضی موارد ، ممکن است آشفتگی بزرگتری ایجاد کنید ، زیرا خاک مانند آنچه که قرار است نتواند وارد خلا شود.

4. نقطه درمان
خلا ها قاتل لکه نیستند. اگر چیزی را روی فرش خود ریختید ، باید سریعاً آن را درمان کنید تا احتمال ایجاد لکه در طولانی مدت به حداقل برسد. هنگامی که در هنگام جاروبرقی متوجه لکه هایی روی فرش می شوید ، بهتر است قبل از اتمام جاروبرقی آنها را با یک تمیز کننده لکه درمان کنید. این باعث می شود که فرش شما در شرایط بهتری باشد و نتیجه تلاش شما برای جاروبرقی افزایش یابد.

ما همچنان در مقاله بعدی نکات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت ، شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Neabot در gadgetplus.com مرور کنید

 

:: برچسب‌ها: vacuum cleaner ,



Langogo Minutes فوری Wi-Fi مترجم صوتی دو طرفه
نوشته شده در جمعه 14 شهريور 1399
بازدید : 39
نویسنده : jessica

با استفاده از هوش مصنوعی ، Langogo Minutes دو دستگاه دستیار مجزا مبدل زبان (language converter) دستگاه مترجم و ضبط کننده صدا با رونویسی گفتار به متن را در یکجا ترکیب می کند ، نیاز به حمل یا استفاده از دو دستگاه را از بین می برد و همچنین انعطاف پذیری بیشتری برای چگونه استفاده می شود

ویژگی های مربوط به این مورد
trans مترجم صحیح صوتی دو طرفه】 دقایق Langogo با بیش از 20 موتور ترجمه تخصصی برای تولید دقیق ترین نتایج فنی ترجمه زبان ممکن. با اتخاذ سازوکار ترجمه خودکار دو طرفه ، فرآیند ترجمه را بسیار ساده می کند تا بتوانید روی ارتباط با شریک صحبت خود تمرکز کنید.
trans مترجم ضبط کننده صدای فوری】 بیش از یک مترجم WiFi در زمان واقعی ، Langogo Minutes یک ضبط کننده صوتی هوشمند است که صدای ضبط شده را به متن قابل ویرایش در محل تبدیل می کند. سپس متن رونویسی را می توان برای استفاده بیشتر در حساب cloud Langogo بارگذاری کرد. خود را از فرایند رونویسی دستی که وقت گیر است بردارید.
【با استفاده از فناوری AI و cloud】 Langogo از آخرین فن آوری ترجمه AI برای درک واقعی کلمات شما استفاده می کند و آن را با دقت بالا در زمان واقعی ترجمه یا رونویسی می کند. با استفاده از فناوری ابری ، به شما امکان می دهد رونویسی صدا را به راحتی و فوری به اشتراک بگذارید ، که بهره وری شما را چندین برابر می کند.
quality کیفیت برتر با طراحی زیبا】 Langogo Minutes به گونه ای طراحی شده است که ابزار کار شما قابل اعتماد است. این گوشی به یک صفحه لمسی 2.45 اینچی ، میکروفون دوتایی کاهش نویز پویا و پردازنده چهار هسته ای MT6580 مجهز شده است. این کیفیت عالی ضبط ، سرعت پردازش سریع و تجربه کار راحت را کاملاً ترکیب می کند.
up همیشه به روز covers Langogo Minutes با سرویس به روزرسانی مادام العمر پوشش می دهد که به طور مداوم ثبات ، عملکرد و امنیت آن را بهبود می بخشد. به موقع سیستم را به روز کنید تا ترجمه چندزبانه بیشتری داشته باشد ، مکانیسم بهتری هم برای ترجمه و رونویسی و هم برای قابلیت استفاده کلی.

چگونه این محصول را پیدا کنیم؟ لطفاً www.gadgetplus.com را مرور کنید

 

:: برچسب‌ها: translator ,



بهترین مترجم 2020
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1399
بازدید : 17
نویسنده : jessica

[اسکن دیکشنری الکترونیکی] متفاوت از فرهنگ لغت الکترونیکی ورودی تا کنون ، Yiida language translator ، محصولی که در سال 2020 برنده لوازم التحریر شد ، یک فرهنگ لغت الکترونیکی اسکن شده است که فقط با ذکر معنی کلمات انگلیسی قابل جستجو است.

[عملکرد آسان با یک کلیک] هنگام استفاده از Yiida با دوربین پیشرفته و فناوری هوش مصنوعی ، اگر با انگشت خود یک کلمه انگلیسی ناشناخته را لمس کنید ، معنی و تلفظ آن بلافاصله از طریق برنامه ویژه نمایش داده می شود. ما از بهبود سرعت خواندن انگلیسی پشتیبانی می کنیم. لطفاً هنگام استفاده از Yiida ، از دستگاه و برنامه اختصاصی آن استفاده کنید. برنامه "فرهنگ لغت الکترونیکی Yiida" را می توانید به صورت رایگان از فروشگاه App و Google Play Store بارگیری کنید. از آنجا که می تواند یادگیری انگلیسی شما را سرعت ببخشد ، نه تنها یک انتخاب ایده آل برای خودتان است ، بلکه به عنوان هدیه ای برای کودکان مدرسه و متقاضیان آزمون نیز محسوب می شود.
.
[تشخیص سریع کاراکتر] دوربین Yiida از یک سنسور تصویر 13 مگاپیکسلی SONY IMX214 استفاده می کند ، بنابراین فناوری اسکن پیشرفته می تواند در یک 0.3 ثانیه به طور خودکار شخصیت های مختلف را در فونت ها با تنها یک "شیر" تشخیص دهد. قادر بودند.

[ترجمه دقیق کلمه] Yiida مجهز به شرکت تحقیقاتی "فرهنگ لغت انگلیسی جدید ژاپنی" (چاپ هفتم) است. این با دقت می تواند واژگان اساسی مورد نیاز برای یادگیری انگلیسی را به اصطلاحات فنی مفیدی تبدیل کند. میزان دقت در ترجمه کلمه انگلیسی به 98.0٪ می رسد.

[پشتیبانی از یادگیری انگلیسی] علاوه بر ترجمه کلمات انگلیسی ، Yiida language translator همچنین می تواند یک کتاب واژگان ایجاد کند که با استفاده از جدیدترین فناوری هوش مصنوعی ، با توجه به عادات کاربر به سرعت بررسی شود. یادگیری انگلیسی مؤثرتر را بدست آورید. ما قاطعانه از یادگیری روزانه و آمادگی آزمون انگلیسی پشتیبانی می کنیم.

 

:: برچسب‌ها: translator ,



هدفون ضبط سه بعدی
نوشته شده در پنج شنبه 6 شهريور 1399
بازدید : 28
نویسنده : jessica

ذهنتان را با صوت سه بعدی ASMR ذوب کنید. هدفون ضبط ساختگی سر Mu6
(mu6 dummy head recording earphones)

همانطور که می دانید میکروفون های هدست به شما کمک می کنند تا صدای خود را در ارائه های تجاری ، فیلم ها و پادکست ها ضبط کنید. هدست ها بهترین دستگاه های رایانه ای برای ضبط صدا هستند.

ضبط سر آدمک Mu6 به سادگی هدفون ضبط را ضبط کنید تا از یک آهنگ صوتی دارای دو گوش صوتی عالی فیلمبرداری کنید.فقط آن را وصل کرده و برنامه های اضافی لازم را ایجاد نکنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این هدفون ، gadgetplus را مرور کنید

 

:: برچسب‌ها: earphones ,



Yiida چیست
نوشته شده در چهار شنبه 5 شهريور 1399
بازدید : 34
نویسنده : jessica

فرهنگ لغت الکترونیکی اسکن Yiida (Yiida language translator)
فرهنگ لغت الکترونیکی که برای تجارت و یادگیری انگلیسی ضروری است ، ابزاری بسیار مفید است. با این حال ، حتی اگر شما می خواهید ترجمه سند را به سرعت تمام کنید یا می خواهید ادامه رمان را به سرعت بخوانید ، این واقعیت که باید هر کلمه ناشناخته را وارد کنید و آن را بررسی کنید یک عیب است. بنابراین ، در جستجوی کارآیی و راحتی که قبلاً وجود نداشته است ، فرهنگ لغت الکترونیکی اسکن انقلابی "Yiida" که به شما امکان می دهد با یک تماس لمس کنید ، معنی کلمات را جستجو می کنید!
اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را در gadgetplus.com مشاهده کنید

 



آیا استارت پرش های قابل حمل اتومبیل کار می کنند؟
نوشته شده در یک شنبه 2 شهريور 1399
بازدید : 28
نویسنده : jessica

اگر ماشین شما باتری مرده داشته باشد ، وسیله نقلیه پرش پرتاب قابل حمل می تواند مفید باشد. داشتن یک شارژر قابل اعتماد باتری ماشین قابل حمل برای هوای بد ، وسایل نقلیه با باتری های قدیمی و شرایط غیرقابل پیش بینی که ممکن است نیاز به شروع جهشی داشته باشد ، مهم است.
بر خلاف محصولات سنتی ، Autowit Super Cap 2 استارت پرش برای خازن های فوق العاده بدون باتری است.
ابررساناها دارای خازنهای بسیار بزرگتری هستند که از دهها میلی متر تا پایان فارادها یا حتی بزرگترها در حال حرکت است. و این یک دستگاه ذخیره سازی برق با ویژگی های چرخه شارژ / دشارژر عالی (عمر) و شارژ سریع / دشارژر سریع است و می تواند در مدت زمان خاموش شارژ و تخلیه شود.
به همین دلیل است که  Autowit Super Cap 2 jump starter بهترین است.