پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هدفون ANC چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 6 مهر 1399
بازدید : 68
نویسنده : jessica


لغو فعال نویز (bluetooth noise cancelling headphones) به یکی از ویژگی های محبوب هدست های موسیقی تبدیل شده است. بسیاری از هدست ها اکنون دارای ANC هستند ، اما همه آنها برابر نیستند.

ممکن است شما هم همین احساس را داشته باشید؟
از افرادی که در راه شما به سمت دفتر پرسه می زنند کافی است؟
تحمل شهر یا تلاطم هواپیما را ندارید؟
همیشه در دفتر از صدای همکاران خود منحرف می شوید؟
بعضی اوقات ، فقط به یک لحظه احتیاج داریم که فقط متعلق به خودمان باشد.

آیا می دانید ANC چیست؟ در مرحله اول ، اجازه دهید توضیحات ویکی پدیا را مشاهده کنیم:

هدفون های کاهش دهنده صدا ، هدفونی هستند که با استفاده از کنترل نویز فعال ، صداهای ناخواسته محیط را کاهش می دهند. این از هدفون های غیرفعال متمایز است که اگر کلاً صدای محیط را کاهش دهند ، از تکنیک هایی مانند عایق صدا استفاده می کنند.

لغو سر و صدا امکان گوش دادن به محتوای صوتی را بدون افزایش زیاد صدا فراهم می کند. همچنین می تواند به مسافر در خوابیدن در یک وسیله نقلیه پر سر و صدا مانند هواپیمای مسافربری کمک کند. در محیط حمل و نقل هوایی ، هدفون های حذف کننده نویز نسبت سیگنال به نویز را به میزان قابل توجهی بیشتر از هدفون های تضعیف کننده نویز منفعل یا بدون هدفون می کنند ، و شنیدن اطلاعات مهم مانند اعلامیه های ایمنی را آسان می کند. هدفون های کاهش دهنده صدا می توانند به اندازه کافی گوش دادن را بهبود بخشند تا اثر یک فعالیت همزمان منحرف کننده را کاملاً جبران کنند.

هدفون ANC چیست؟
همه هدفون ها یا هدفون ها سعی می کنند صدا را از بین ببرند ، یا با پوشاندن گوش های شما با لیوان های ضخیم (یا قوطی ها) یا داشتن شاخه های گوش که واقعاً در گوش شما قرار دارند. لغو سر و صدا کارها را یک قدم جلوتر می برد تا به شما این امکان را بدهد که فقط روی آنچه در هدفون پخش می شود تمرکز کنید. این کار به دو روش انجام می شود.

هدفون هایی با لغو نویز فعال همراه با میکروفونی هستند که برای مکالمه یا مکالمه نیستند ، اما صدای اطراف شما را اندازه گیری می کنند ("صدای محیط" یا "سر و صدا") و امواج را برای لغو آن تولید می کنند.

بنابراین هنگامی که از هدفون هایی با قابلیت حذف نویز فعال استفاده می کنید ، میکروفون های موجود در هدفون موجی از صدا را از خارج می شنوند (صدا. سپس موجی از خود تولید می کنند که موج ورودی را لغو می کند. این دو موج یکدیگر را لغو می کنند ، و به شما اجازه می دهد یک تجربه صوتی واضح و بدون وقفه داشته باشید. این تقریباً مانند نبرد بین صدای خوب (صدایی که می خواهید بشنوید) و صدای بد (سر و صدایی که از بیرون می آید) با برنده شدن صدای خوب است ، اگر همه چیز خوب پیش برود.

هنگامی که کاملاً کار می کند ، ANC می تواند شما را قادر سازد تا در یک اتاق شلوغ و پر سر و صدا بنشینید و هنوز چیزی غیر از آنچه در هدفون شما پخش می شود نشنید. در اصل ، صدای خارجی را از بین می برد. و گرچه همیشه 100٪ موفقیت آمیز نیست ، اما مطمئناً تفاوت چشمگیری در تجربه صوتی شما ایجاد می کند.

درباره هدفون های از بین برنده نویز بلوتوث در gadgetplus.com اطلاعات بیشتری کسب کنید