پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه یک طبقه را تمیز کنیم؟
نوشته شده در جمعه 28 آذر 1399
بازدید : 46
نویسنده : jessica

moppingپاک کردن سنتی مرطوب بهترین روش برای تمیز کردن انواع کفپوش ها است. در حالی که لنت های نوع Swiffer همراه با جاروبرقی برای پاکسازی روزانه گرد و غبار و خاک سبک بسیار مناسب هستند ، اما فقط یک پاک کردن مرطوب هفتگی مرطوب و خوب با یک محلول تمیز کننده مناسب می تواند تمیز کردن عمیق کف را فراهم کند.

تمیز کردن مرطوب تا حد زیادی بهترین روش برای تمیز کردن کف ورق وینیل ، کاشی وینیل و کاشی و سرامیک یا پرسلن است. با این حال ، استفاده از آب روی هر نوع کف چوبی یا کف لمینت ، چوب پنبه ، بامبو یا هر نوع کف دیگر که سازنده مانع تماس با آب شود ، ایده خوبی نیست. چوب ها یا ورقه ورقه هایی که به درستی بسته شده باشند ، ممکن است یک دستمال مرطوب گاه به گاه را تحمل کنند ، اما برای این کفپوش ها توصیه نمی شود که سنگین با آب پاک کنید.

 

چند مرتبه یک طبقه را تمیز کنید

به عنوان یک قاعده کلی ، کف در مناطق پرتردد ، مانند آشپزخانه ، غذاخوری ، حمام ، ورودی و راهرو ، باید جارو شود یا همه را به مدت سه روز وکیوم کرده و یک بار در هفته پاک کند. اگرچه خوب تمیزکاری برای تمیز نگه داشتن کف ضروری است ، اما جارو کشیدن مرتب یا جاروبرقی برای حفظ پایان و دوام کفپوش بسیار مهم است. دلیل این امر این است که باعث پاک شدن خاک و سنگریزه می شود که می تواند در هنگام راه رفتن به کف آسیب برساند. وقتی نوبت به پاک کردن می رسد ، بهترین زمان برای تمیز کردن زمانی است که کف به نظر می رسد که به آن احتیاج دارد.

اکثر مردم تصور می کنند که قبلاً می دانند چگونه کف را پاک کنند ، اما یک اشتباه اساسی که اغلب مرتکب می شود این است که استفاده از سطل دوم برای شستشوی آب را نادیده بگیرند. بسیار معمول است که فقط از یک سطل آب شستشو استفاده کنید و شستشوی موپ را در همان آبی که برای شستن کف استفاده می شود ، انجام دهید. روش بهتر استفاده از دو سطل است - یکی برای محلول آب و مواد شوینده و دیگری با آب شستشوی تمیز. همچنین می توانید از یک سطل برای شستشوی آب استفاده کنید و یک ظرف سینک را با آب تازه پر کنید تا آبکشی شود.

مشاهده بیشتر در gadgetplus.

آنچه شما نیاز دارید

Mop و سطل ها را انتخاب کنید

بهترین بخار شوی را بر اساس نوع کف خود انتخاب کنید. اگر کف با بافت بسیار زیاد مانند کف کف کاشی و سرامیک دارید ، یک نوع ساده ترین رشته یا رشته نوار را می خواهید. اگر کف صافی داشته باشید ، اسفنج شوی به خوبی کار می کند. سطل های پاک کن با جارو برقی داخلی اگر از سیم یا موپ نواری استفاده می کنید به خوبی کار می کنند ، اما اگر از یک اسفنج پاک کن استفاده می کنید هر سطل دارای دسته مناسب خواهد بود. شستشوی برقی Spineasy Neabot برای شما مناسب است.




بازدید : 51
نویسنده : jessica

Robot vacuum cleanerجاروبرقی ربات راه طولانی را طی کرده است. دیگر نیازی نیست که از بی حرمتی کشیدن دور یک شلنگ پلاستیکی دست نخورده متصل به یک قوطی چرخ دار ناشیانه و چرخدار به اندازه لاک پشت گالاپاگوس رنج ببرید. در حقیقت ، شما حتی نیازی به پیاده شدن از کاناپه ندارید. گرچه هنوز هم به نظر می رسد یک دسته محصول نسبتاً جدید است ، اما چندین جاروبرقی خوب برای کمک به شما در دفع گرد و غبار ، موی حیوانات خانگی و سایر مواد زائد در خانه وجود دارد - بدون نیاز به بلند کردن انگشت. کدام یک برای شما مناسب است؟ ما خلاu ربات های دارای بالاترین امتیاز را جمع آوری کرده ایم و چند نشانگر برای کمک به شما در یافتن فقط ربات مورد نظر خود ارائه داده ایم.

 

چه چیزی را خرج کنیم

جاروبرقی های ربات از موارد بسیار ساده ای است که یک روش آزمایش و خطا را برای یافتن مسیر خود در اطراف کف خانه ، تا ربات های سطح بالا با ناوبری و کنترل از راه دور الهام گرفته از Nasa در پیش می گیرد. بسیاری از ارزان ترین مدل ها باعث بازپرداخت شما در حدود 200 تا 350 دلار می شوند ، اما بهترین انتخاب ما این است که با خرید یک مدل زیبا ، مانند خلا rob ربات بدون دست Neabot Nomo ، قیمت کمی گران تر است ، اما عملکرد عالی است. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Neabot در GadgetPlus کسب کنید.




بازدید : 49
نویسنده : jessica

باتری ماشین یا قایق شما همیشه محدودیت هایی دارد. صرف نظر از این ، شما نمی خواهید در شرایطی قرار بگیرید که باتری اتومبیل شما را بالا و خشک کند - در وسط هیچ جا. این قطعه تمام سال این است که آیا باتری ماشین برای شروع کار بیش از حد مرده است - و همچنین مشکل باتری مرده ماشین.

متأسفانه گفتن اجتناب از باتری مخوف وحشتناک آسان تر از کار است. اما اگر شروع کننده پرش ابرخازن دارید ، می توانید خود را به جاده بازگردانید(supercapacitor jump starter).

فرد باید کابل های بلوز به همراه داشته باشد زیرا بدون تقویت کابل امکان پذیر نیست. برای شروع به کار باتری خاموش ، باید آن را با منبع تغذیه دیگری یا استارت پرش تقویت کرد. بنابراین ، فرد مجبور است منبع تغذیه دیگری پیدا کند ، به طور کلی ، در این شرایط ، فرد از رانندگان دیگر کمک می کند تا باتری خود را برای مدتی قرض دهند.

نحوه پرش-استارت اتومبیل توسط کابل جامپر سنتی

اتومبیلی را که برای شروع استفاده می کنید در کنار اتومبیلی که باتری آن از بین رفته است ، به اندازه کافی نزدیک قرار دهید تا کابل ها به آنجا برسند ، پارک کنید. وسایل نقلیه نباید با یکدیگر تماس داشته باشند.
احتراق هر دو اتومبیل را خاموش کنید.
ابتدا یک انتهای کابل مثبت را به گیره مثبت باتری خاموش محکم کنید.
اکنون یک راهنما دارید که انتهای دیگر آن کابل را به گیره مثبت باتری دیگر متصل کنید.
بعد ، کابل منفی را به ترمینال منفی باتری خوب وصل کنید.
در آخر ، سر دیگر کابل منفی را با باتری خاموش به زمینی که در وسیله نقلیه قرار دارد متصل کنید. این می تواند بلوک موتور یا سطح فلز دیگری باشد که از باتری فاصله داشته باشد. مراقب باشید هنگام انجام این کار دو سر کابل را با هم لمس نکنید.
ماشین نجات را که برق را تأمین می کند ، شروع کنید.
ماشین را با باتری ضعیف روشن کنید. اگر شروع نشد ، اتصالات خود را بررسی کنید و در صورت لزوم سفت یا تمیز کنید.
در صورت شروع ، اجازه دهید ماشین مشکل دار حداقل 20 دقیقه کار کند تا باتری قبل از خاموش شدن شارژ شود.
اگر هنوز شروع نشد ، مشکل دیگری وجود دارد که باید برطرف شود. برای کمک با یک ایستگاه خدمات محلی تماس بگیرید.
کابل ها را به ترتیب معکوس جدا کنید.

نحوه پرش-استارت اتومبیل توسط ابرخازن شروع کننده

Autowit محصول جدید SuperCap 2 Lite 12V Batteryless Jump Starter را عرضه می کند ، تا 5.0 لیتر گاز ، موتور 3.5 لیتری دیزل ، 700A Peak را پشتیبانی می کند ، اما قیمت ارزان تر. بیایید Autowit را به عنوان مثال در نظر بگیریم.


گیره ها را وصل کنید
هر دو گیره تقویت کننده را به ترمینال های باتری مربوط به وسیله نقلیه خود وصل کنید. (قرمز / + ؛ سیاه / -)؛

شارژ
وقتی صدای زنگ 0.5 ثانیه به صدا در می آید ، شارژ به طور خودکار شروع می شود و با شارژ کامل دوباره صدا می کند.

شروع پرش
دکمه Power / Jump Start را فشار دهید ، شروع کننده پرش برای 10 ثانیه شمارش معکوس تخلیه را آغاز می کند. در عرض 10 ثانیه سوار وسیله نقلیه شوید و آماده پرش شوید. وقتی شمارش معکوس به صفر رسید و زنگ اخطار به طور مداوم به صدا درآمد ، موتور را روشن کنید.

جدا و رفتن
گیره ها را جدا کرده و بروید. شروع کننده پرش پس از 45 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود.
خواندن صفحه نمایش OLED

اگر باتری ماشین شما کاملاً خراب است ، نگران نباشید. Autowit را می توان سایر گزینه های سریع شارژ سریع را نیز اعمال کرد.
-از باتری ماشین دیگر
-از یک پاوربانک با پورت USB 5V / 2A با استفاده از آداپتور Micro USB

در مورد autowit SuperCap 2 Lite 12V Batteryless Jump Starter در gadgetplus اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید

 

:: برچسب‌ها: Jump Start ,



بازدید : 43
نویسنده : jessica

Neabot نسخه جدید SpinEasy Cordless Electric Mop. ممکن است در مورد این پاک کن بپرسید ، من س lotsالات زیادی داشتم. آیا می تواند کاشی های حمام فراموش شده من را کنترل کند؟ آیا می تواند کثیف های آشپزخانه من را از بین ببرد؟ آیا این امر به کف چوب های سخت چوبی من لطف دارد؟

خوشبختانه ، پاسخ همه این س questionsالات بله قاطع بود! در ادامه مقاله بررسی Neabot SpinEasy Cordless Electric Mop را بخوانید و دریابید که چرا مردم عاشق این جارو برقی بی سیم بی نظیر طراحی شده برای انواع کف شدند.

[قدرت تمیز کردن برجسته]
موتور در بدنه اصلی تعبیه شده است ، بنابراین غلطک ها 400 بار در دقیقه با قدرت می چرخند. از آنجا که خاک جذب شده به طور خودکار در مخزن فاضلاب جمع می شود ، می توان خاک و جامد کوچک مایعات موجود در هر اتاق را به یک باره پاک کرد.

[عملکرد تمیز کردن خودکار]
یک پایه تمیزکاری نیز وجود دارد ، بنابراین پس از اتمام تمیز کردن ، آن را به راحتی روی پایه قرار دهید و دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا تمیز کردن اتوماتیک غلطک ها شروع شود! پس از تمیز کردن ، غلتک ها را می توان روی پایه قرار داد تا خشک شود ، که بسیار راحت است.

[بی سیم و راحت برای کار]
طراحی بی سیم خودران اجازه می دهد تا چوب آزادانه 180 درجه به چپ و راست و 60 درجه به جلو و عقب چرخانده شود ، تغییر جهت فقط با یک دست آسان و تمیز کردن موثر هر گوشه خانه آسان می شود. من می توانم آن را انجام دهم

[طراحی برتر]
با طراحی ارگونومیک ، می توانید هنگام ایستادن در حالی که از زانو و کمرتان استفاده می کنید ، راحت کار کنید. علاوه بر این ، طراحی ساده و تمیز به طور طبیعی با فضای داخلی اتاق ترکیب می شود.


مونتاژ
به سادگی بدنه را صاف بایستید ، دسته را وارد بدنه کنید و غلتک ها را بچرخانید تا کامل شوند. حتی کسانی که در مونتاژ مهارت ندارند می توانند بلافاصله پس از خارج شدن از بسته بندی از آن استفاده کنند.

بیایید نگاهی به بررسی مشتری بیندازیم:

حدود دو هفته پیش Neabot SpinEasy را دریافت کرد ، که بسیار عالی است ، اما همچنین راحتی فوق العاده این تلفن بی سیم است. اگرچه کمی متفاوت عمل می کند ، اما هر دو از فرمول های تمیز کننده یکسانی استفاده می کنند.

این کاملاً جمع و جور است ، بدون نیاز به مونتاژ و سبک است. بالشتک ها تا حدی آهسته می چرخند و نسبتاً ساکت و بی نظیر است و دیگران را در خانه اذیت نمی کند.
شارژ شدن حدود 2-3 ساعت طول می کشد و این مدت زمان 25 دقیقه زمان را فراهم می کند
کف چوب های سخت را به خوبی تمیز کرد و خاک های گیر کرده ای را که جاروبرقی ها نمی توانستند تحمل کنند جمع می کند. همچنین از آن بر روی سرامیک های براق در کف حمام استفاده کنید.
هنگام تمیز کردن زیر پایه کابینت آشپزخانه و اطراف تخته های آشپزخانه بسیار مانور پذیر است و استفاده از آن آسان است ، زیرا لنت ها آنها را خراش نمی دهد.

یکی از ویژگی های شگفت انگیز ذکر آن است: جمع آوری خودکار فاضلاب و تأمین آب تصفیه شده
بدنه اصلی مجهز به مخزن تصفیه آب و مخزن فاضلاب است. در حین کار ، غلتک ها به طور خودکار می چرخند تا در هنگام جمع آوری خاک در مخزن فاضلاب ، آب تمیز تخلیه و تأمین کنند. از آنجا که خاک پاک شده به جاهای دیگر سرایت نمی کند ، می توانید هر اتاق را همزمان با آب پاک کنید.
تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این MOP را دوست دارم! هنگامی که آن را راهنمایی می کنید ، لنت ها می چرخند. خیلی ساکت است من آن را در کفپوش چوبی وینیل ، کاشی و کف آشپزخانه استنسیل شده جدیدم امتحان کردم. مانند یک جاذبه خاک و آلودگی را تمیز کرد.

اگر به دنبال یک جارو شکن جدید هستید ، من کاملاً شستشوی الکتریکی بدون سیم توسط Neabot را توصیه می کنم! همچنین با یک سال ضمانت ارائه می شود!

این موتور در حال حاضر فقط در ژاپن موجود است ، همین حالا از Gadgetplus خریداری


:: برچسب‌ها: mop ,



در بررسی عمق Autowit SuperCap 2 Portable Jump Starter
نوشته شده در جمعه 7 آذر 1399
بازدید : 47
نویسنده : jessica

چند مورد ناامیدکننده تر از باتری مرده ماشین وجود دارد. شما وقت خود را برای رفتن به ماشین حساب می کنید تا کار کند. خواه به کار بروید ، فروشگاه مواد غذایی یا خانه یکی از دوستانتان ، این باتری خالی واقعاً می تواند روز شما را خراب کند. به جای اینکه به کار خود بپردازید ، اکنون می خواهید باتری خود را درست کنید. یک راه آسان برای بازگشت به جاده ، دستی نگه داشتن مجموعه ای از کابل های جهنده است. اما کابل های جامپر فقط بخشی از این معادله است. شما هنوز هم به نوعی منبع تغذیه احتیاج دارید. در بیشتر موارد ، این بدان معناست که شما برای کمک به شما در یک غریبه دوستانه حساب می کنید.

گزینه دیگر این است که یک استارت پرتاب قابل حمل یا پاوربانک داشته باشید. امروز ، ما در حال بررسی Autowit SuperCap 2 Portable Jump Starter خواهیم بود.

تجزیه و تحلیل سریع:

طراحی و ساخت - 9.0 / 10

عملکرد شروع پرش - 10.0 / 10

ایمنی - 10.0 / 10

تطبیق پذیری - 6.5 / 10

 

طرفداران:

عملکرد شارژ بسیار قدرتمند.

جمع و جور و سبک وزن.

نیازی به نگهداری ندارد.

آسان برای استفاده.

 

موارد منفی:

فقط به عنوان شروع کننده کار می کند - بدون پاوربانک ، چراغ قوه یا عملکردهای دیگر.


طراحی و ساخت

فوق العاده جمع و جور: اندازه آن فقط 10.43 اینچ طول ، 4.52 اینچ عرض و 1.77 اینچ ضخامت است. می توانید آن را در جعبه دستکش ، در جعبه تخت یا حتی در کنار جک خود قرار دهید. تنها با 2.34 پوند. Autowit SuperCap 2 start start قابل حمل از سیستم خازنی به جای باتری داخلی استفاده می کند. این خازن نسبت به چند پوندی که باتری قابل مقایسه با آن وزن دارد ، فوق العاده سبک است.

ایمنی فوق العاده: در حالی که باتری ها در اثر گرما ممکن است متورم ، ترک خورده یا منفجر شوند ، خازن ها خوب خواهند بود. به عبارت دیگر ، لازم نیست نگران تابستان گذاشتن اتومبیل خود در زیر آفتاب باشید. خازن شما آسیب نمی بیند زیرا بیش از حد گرم شده است.

این بدنه خود از پلاستیک تزریق شده ساخته شده است ، و در هر دو طرف دارای روکش لاستیکی است. این قاب به رنگ مشکی است و دارای روکش ساتنی است که به راحتی تمیز می شود. این بالشتک به رنگ نارنجی است و دید بالایی دارد بنابراین در تاریکی شارژر به راحتی پیدا می شود. به سمت بالا ، یک صفحه نمایش LCD کوچک وجود دارد که اطلاعات اولیه را ارائه می دهد. وقتی SuperCap 2 فعال شود ، ولتاژ و همچنین درصد شارژ کل را مشاهده خواهید کرد.

به سمت گوشه ای از واحد ، یک پلاگین لاستیکی پیدا می کنید که ورودی ها و خروجی ها را می پوشاند. یک ورودی Micro USB ، یک ورودی 12 ولت DC و یک خروجی برای کابل های بلوز شما وجود دارد. همچنین یک دکمه روشن / خاموش ساده برای فعال کردن خازن وجود دارد. این کیت شامل یک کابل شارژ 12 ولتی برای خروجی سیگار ماشین شما ، همراه با گیره های تمساح برای پریدن است. یک کیف حمل مناسب نیز وجود دارد. این پلاستیک سیاه و سفید است ، جایی برای خازن ، کابل ها و دستی دارد. این باعث می شود SuperCap 2 برای ذخیره سازی راحت باشد ، فارغ از اینکه چه اتومبیلی رانندگی می کنید.

کل کیت تحت ضمانت 1 ساله Autowit قرار دارد. به طور کلی ، الکترونیک یا زود از کار می افتد یا اصلاً خراب نمی شود ، بنابراین این باید بیش از اندازه کافی خوب باشد. اگر خازن شما بعد از یک سال هنوز کار می کند ، احتمال اینکه یک دهه یا بیشتر دوام داشته باشد وجود دارد.



چگونه استفاده می شود

به جای جریان برق از طریق سیم ، تصور کنید که آب از طریق یک لوله جریان دارد. فشار آب مشابه ولتاژ خواهد بود. حجم آب مشابه آمپر (آمپر) خواهد بود. ترکیب این دو عامل ، کل توان ، مشابه وات خواهد بود. برای راه اندازی موتور اتومبیل ، نیازی به ولتاژ فوق العاده زیاد ندارید. از نظر تئوری 12 ولت بیش از حد کافی است.

وقتی باتری اتومبیل شما از بین می رود ، تقریباً هرگز به طور کامل صفر نمی شود. معمولاً هنوز هم شارژ وجود دارد ، فقط کافی نیست که موتور خود را روشن کنید. در طول چند دقیقه یک خازن آن شارژ قطره ای را جمع می کند. سپس ، هنگامی که فعال می شود ، یک هجوم از قدرت با آمپر بالا را آزاد می کند که موتور شما را روشن می کند.

صرف نظر از اینکه چگونه خازن را تغذیه می کنید ، هنگامی که خازن شما کاملاً شارژ می شود ، یک زنگ صدا به صدا در می آید. در آن مرحله ، شما آماده اتصال به باتری ماشین خود هستید. دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و 10 دقیقه شمارش معکوس شروع می شود. این به شما فرصت کافی می دهد تا به قسمت جلوی ماشین خود بروید و موتور خود را روشن کنید.

با این حساب ، SuperCap 2 فقط یک شارژر است. این به عنوان پاوربانک کار نمی کند و همچنین هیچ ابزار داخلی دیگری ندارد. اگر به تولیدکنندگان مدرن عادت کرده اید که محصولات خود را پر از ویژگی ها می کنند ، ممکن است ناامید شوید. اما این فقط ماهیت دستگاه خازن محور است. بدون باتری داخلی ، داشتن چراغ قوه یا پورت شارژ USB هیچ دلیلی ندارد.

 

شروع شروع عملکرد

SuperCap 2 حداکثر جریان پیک 800 آمپر دارد. این برای شروع تقریباً هر وسیله نقلیه در جاده کافی است. در اتومبیل های بنزینی و کامیون ها می تواند موتور 7.0 لیتری را روشن کند که برای هر وسیله نقلیه مصرفی کافی است. در وسایل نقلیه دیزلی می توانید موتور تا 4 لیتر را روشن کنید. این برای بزرگترین کامیون ها کافی نیست ، اما برای هر چیز دیگری بیش از اندازه است. در مورد موتورسیکلت ها ، قایق ها ، تراکتورها و روروک مخصوص بچه ها ، شما آب بیش از آنچه نیاز دارید خواهید داشت.

محدودیت اصلی که قرار است با آن کنار بیایید ، نحوه عملکرد SuperCap 2 است. از آنجا که در یک جریان با شدت بالا مقدار کمی نیرو را آزاد می کند ، شما مدت زیادی برای روشن کردن موتور ندارید. در کل ، بسته به میزان تغییر خازن ، تقریباً پنجره چهار پنج ثانیه خواهید داشت. این بدان معناست که شما باید دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید ، و هنگام به صدا درآوردن زنگ اخبار کلید خود را بچرخانید. تا زمانی که این کار را انجام دهید ، خوب خواهید شد. اما اگر بنا به دلایلی قادر به چرخاندن کلید نیستید ، باید SuperCap را دوباره شارژ کنید.

از نظر عملکرد محیطی ، هیچ نگرانی نخواهید داشت. تا 40 درجه زیر صفر کار خواهد کرد. در بالاترین سطح مقیاس ، تا 158 درجه کار خواهد کرد. خازن داخلی با امید به زندگی 10 ساله همراه است.

برای دریافت تخفیف در gadgetplus محصول جدید Autowit SuperCap Lite Portable Car Jump Starter خوش آمدید!

 



بازدید : 50
نویسنده : jessica

خرید بهترین شستشوی بی سیم آسان است زیرا اکنون این راهنما را دارید. با خواندن مداوم آن ، خواهید فهمید که چگونه بهترین شستشوی بی سیم را انتخاب کنید ، و خواهید دید که آنها در نوع خود بی نظیر هستند(best cordless mop).

 

چرا یک موتور پاک کن بی سیم خریداری کنید؟
آزادی حرکت. یک دستگاه شستشوی برقی بی سیم به شما آزادی حرکت بیشتری می بخشد زیرا محدودیتی در فاصله دور از منطقه معین و احتمال تأثیر آن ندارد. با این آزادی افزوده ، مطمئناً از استفاده بی حد و اندازه مشابه و اثرات مفید منطقه خود لذت خواهید برد.

- حداقل شلوغی
با توجه به اینکه این دستگاه فاقد سیم است ، به همین دلیل معمولاً در مورد وسایل بی سیم ، اتاق شما بهم ریخته است. مزیت حداقل بی نظمی این است که اتاق های شما را از احتمال خفگی و ناراحتی های همراه با آن دور می کند.

- کاهش مراقبت و نگهداری
کمبود بند ناف همچنین باعث کاهش جفت ها و موارد مراقبت و نگهداری می شود. این قطعاً خبر خوبی است زیرا به معنای این است که شما زمان و تلاش محدودی را صرف راه خود خواهید کرد. در این بین ممکن است از وقت اضافی برای پیگیری کارهای حیاتی دیگر استفاده کنید.

- ساده تر برای کار
با توجه به قطعات و اجزای محدود ، عملکرد Mopless شارژی نسبتاً ساده تر است. برای مثال شما مجبور نخواهید شد سیم ها را پاک کنید ، آنها را تعویض کنید یا جای آنها را عوض کنید. این به معنای بهبود راحتی شما نیز هست.


چگونه بهترین Mop شارژی را انتخاب کنیم؟

در دهه های گذشته ، برخلاف گذشته که در آن ماپس دارای چوب ، لباسشویی و یک سطل بود ، با اختراع طرح های بیشتر ، طراحی ماپس تکامل یافته است. به عنوان مثال Neobot SpinEasy بی سیم Mop

حتی اگر mops های سطل سنتی هنوز وجود داشته باشند ، اکنون انواع دیگری نیز وجود دارد از جمله mops های برقی که توسط برق و mops های بی سیم که باتری های قابل شارژ تغذیه می شوند.


نوع طبقه
همه ماپ ها برای تمیز کردن تمام طبقات مناسب نیستند. به عنوان مثال ، یک کف فرش به یک موپ نیاز دارد که گزینه های تمیز کردن خشک یا تمیز کردن خشک و مرطوب را ارائه دهد. کف نظیر کف صیقلی دیگر برای تمیزکاری کارآمد و بدون آسیب رساندن به کف ، به ماپس هایی با پد تمیزکاری ملایم و روان نیاز دارد. بنابراین ، قبل از اینکه هرگونه شستشوی بی سیم را برای استفاده در منزل خود انتخاب کنید ، از سازگاری آن با کفپوش خود مطمئن شوید.

چگونه موپینگ را برای کفپوش خود ایده آل می کنید؟ کاملاً آسان است که بتوانید موپ مناسب را با کف خود سازگار کنید. به عنوان مثال ، اکثر تولیدکنندگان نوع بسته بندی را که روی پاک کن تمیز و پاک می کند ، روی بسته بندی نشان می دهند. همچنین می توانید در انتخاب صافی مناسب کف خود از نمایندگی راهنمایی بخواهید.

 

اندازه مخزن
ماپ های بی سیم به اندازه های مختلف مخزن آب برای ذخیره آب مجهز شده اند. اگر به یک موپ نیاز دارید که می تواند یک اتاق بزرگ را به خصوص در مکان های تجاری تمیز کند ، حتماً یک موپ را انتخاب کنید که مخزن بزرگی داشته باشد. یک مخزن بزرگ به شما امکان می دهد سریع تمیز شوید زیرا نیازی به ادامه پر کردن مخزن آب ندارید. ظرفیت مخازن از 10 تا 15 اونس است.

 

سهولت استفاده
چقدر طول می کشد تا قسمت mops را کنار هم قرار دهید یا حتی شروع به کار کنید؟ اینها برخی از مواردی است که باید قبل از خرید موپینگ برای تمیز کردن کف در نظر بگیرید.

پاک کننده آسان برای استفاده باعث صرفه جویی در وقت و انرژی تمیز کردن می شود زیرا شما مجبور نیستید بیش از حد برای نصب یا حتی شروع به کار آن تلاش کنید. بنابراین ، بررسی مشتری را بخوانید تا ببینید مارک موپکی که قصد خرید آن را دارید هنگام استفاده مناسب است. چرخش سر باید آسان باشد و گرد و خاک و آب را نیز به سرعت جمع کنید.

 

وزن
ماپ های بی سیم در وزن های مختلفی قرار دارند که از 3 پوند تا 10 پوند یا بیشتر متغیر هستند. بنابراین ، برای جابجایی آسان موتور ، به خصوص ، اگر تنها شخصی نیستید که از آن استفاده می کنید ، حتماً یک پاک کن قابل حمل انتخاب کنید. وزنه برداری با وزن حدود 3 تا 5 پوند ایده آل خواهد بود.

 

لوازم جانبی
لوازم جانبی نوع یا تعداد لنت های تمیز کننده ارائه شده است. ماپ ها با لوازم جانبی تمیزکاری متفاوتی عرضه می شوند که بعضی از آنها دارای پد های قابل استفاده مجدد هستند ، در حالی که دیگران با یک برس و پد برای تمیز کردن بسته بندی شده اند. اگر در خانه خود انواع مختلفی از کف را مجهز کرده اید ، برای راحتی کار هنگام تمیز کردن طبقات مختلف ، موپی را انتخاب کنید که دارای لوازم تمیز کننده مختلف باشد.

 

طراحی دستگیره
طراحی دسته یکی دیگر از موارد مهم است که باید به آن توجه کنید ، به خصوص اگر شما یک خانگی پاک کن مناسب خانواده دارید. برخی از مدل ها با دسته قابل تنظیم ساخته شده اند به گونه ای که می توانید در هنگام تمیز کردن ، ارتفاع را تنظیم کرده یا حتی آن را بچرخانید ، در حالی که سایر مدل ها از طراحی استاندارد برخوردار هستند.

بنابراین ، همیشه سراغ موپینگ بروید که دارای دسته قابل تنظیم باشد تا راحتی همه اعضا هنگام استفاده از آن تضمین شود.


نتیجه
اگر به دنبال بهترین بهترین mops های بی سیم برای اهداف تمیز کردن منزل یا تجاری هستید ، راهنمای فوق از gadgetplus بهترین گزینه ها را برای انتخاب دارد. پس از بررسی و راهنما ، موپی را که متناسب با نظافت و کف شما است انتخاب کنید.




بهترین کیت های اضطراری خودرو در سال 2020
نوشته شده در چهار شنبه 5 آذر 1399
بازدید : 48
نویسنده : jessica

چرا داشتن کیت اضطراری اتومبیل مهم است؟(car emergency kit)

در حالی که هوادار در حال نویدبخش شرایط آب و هوایی نامناسب و ثبت طوفان های برفی و یخی است ، ما در Bug Out Bag Academy در حال بررسی کیت اضطراری اتومبیل خود برای هر آنچه که هنوز در انتظار است هستیم ...

 

اکنون ممکن است فکر کنید ، "آیا کیفهای اشکالی برای چنین مواردی نیست - در موارد اضطراری؟" و کاملاً درست می گویید! اما آمادگی اضطراری کنار جاده از این نظر ویژه است که بسیار فراتر از کیف اصلی شما برای زنده ماندن است.

کیت اضطراری اتومبیل می تواند به معنای تفاوت بین سریع بازگشتن به جاده و ساعت ها گیر افتادن باشد.

انواع کیت های اضطراری اتومبیل
استفاده عمومی
کیت اضطراری استفاده عمومی کیت اضطراری است که وسایل و وسایل کافی را برای رسیدگی به رایج ترین موضوعاتی که هنگام رانندگی ممکن است به وجود بیاید ، ترکیب می کند. به طور کلی ، این کیت ها شامل برخی از ابزارهای اساسی ، لوازم مخصوص خودرو و تجهیزات پزشکی اساسی برای پوشش طیف وسیعی از مسائل بالقوه هستند.

پزشکی
کیت های اورژانس پزشکی که به عنوان کیت کمک های اولیه نیز شناخته می شوند ، لوازم بیشتری را برای درمان آسیب ها و مشکلات جزئی بسته بندی می کنند. لوازم می تواند شامل باندهای اساسی ، داروها ، ضد عفونی کننده ها و موارد دیگری باشد که احتمالاً در داروخانه محلی پیدا خواهید کرد. لوازم خاص فردی مانند استنشاق کننده ها یا داروها نیز می توانند در این نوع کیت ها گنجانده شوند.

خودرو
در حالی که نمی توانید یک گاراژ کامل را با خود حمل کنید ، برخی از ابزارهای اساسی خودرو می توانند شما را از یک خرج کنار جاده خارج کنند. کیت های مخصوص خودرو ممکن است شامل مواردی مانند کابل های جامپر ، کمپرسور هوا ، فشار سنج تایرها ، کیت های تایر تخت و سایر وسایل یا ابزارهایی باشد که شما در موارد اضطراری معمول خودرو به آن احتیاج دارید.


چه چیزی باید در کیت اورژانس اتومبیل باشد؟

اگر اتومبیل دارید ، یک کیت اتومبیل اضطراری تهیه کنید و آن را در خودرو نگه دارید. کیت اضطراری اساسی برای اتومبیل باید شامل موارد زیر باشد:
c کابل های جامپر / شروع کننده پرش
phone شارژر تلفن همراه و ماشین (محفظه دستکش)
kit جعبه کمک های اولیه (محفظه دستکش)
 پتو (قسمت چمدان)
 نوشیدن آب / تنقلات برای همه افراد در ماشین از جمله حیوانات خانگی (بعضی از آنها در محفظه دستکش ، بقیه در قسمت چمدان)
 چراغ قوه با باتری اضافی تازه
 پارچه ، حوله کاغذی یا دستمال مرطوب از قبل مرطوب شده
set مجموعه اصلی ابزارها به همراه نوار چسب و دستگاه های هشدار دهنده اضطراری خودرو مانند شراره های جاده یا بازتابنده ها (قسمت چمدان)
ra یخ سوهان / برس برفی
aid کمک کششی مانند ماسه ، نمک یا بستر گربه های غیر جمع شده
 تار ، بارانی و دستکش
بیل

مارک های برتر کیت های اضطراری خودرو

اتوویت


Autowit جدیدترین لوازم جانبی خودرو را با بهترین قیمت ارائه می دهد تا ایمنی و راحتی بیشتری را برای رانندگی روزانه شما فراهم کند. خواه بخواهید عملکرد اتومبیل خود را اصلاح کنید یا وسایل الکترونیکی قابل اعتمادی را برای راحتی رانندگی اضافه کنید ، انتخاب عالی محصولات با کیفیت بالا در autowit کاملاً مناسب این موارد است. Autowit SuperCap 2 Car Jump Starter محبوب ترین در بازار کیت های ظهور بوده است

قیمت کیت اضطراری خودرو

25 دلار و کمتر از این: اکثر کیت های اضطراری زیر 25 دلار فقط به لوازم خودرو یا پزشکی محدود می شوند. اگر می خواهید در زمینه آماده سازی خودرو کمی تقویت کنید ، این موارد خوب است که در نظر گرفته شود.
25 تا 50 دلار: در این محدوده کیت های اضطراری ترکیبی زیادی وجود دارد که شامل لوازم خودرو و پزشکی است. کیت های کوچکتر از 50 قطعه نیز متداول هستند.
50 دلار به بالا: در محدوده حق بیمه ، کیت های اضطراری قطعات بیشتری و ابزار پیشرفته تری مانند کمپرسورهای هوا را شامل می شوند. اگر شما مایل به صرف هزینه های اضافی هستید ، این یک محدوده عالی برای در نظر گرفتن نیازهای ضروری در موارد اضطراری است.
ویژگی های کلیدی

ابزار و تجهیزات

مسلماً مهمترین چیز در هر بسته اضطراری ، حمل آن است. محتویات ساخته شده از ابزارها و وسایل مختلف ، تعیین می کند که کیت در شرایط اضطراری چند منظوره است. دامنه ابزار و ملزومات به نوع کیت و لوازم جانبی اضافی که می توانید برای آن خریداری کنید بستگی دارد. یافتن کیت مناسب برای نیازهای شما مهم است ، بنابراین به آنچه هر گزینه ارائه می دهد توجه کنید.

مورد

با بسیاری از قطعات نیاز به ذخیره سازی و سازماندهی وجود دارد. یک مورد خوب باید به اندازه کافی کوچک ، قابل حمل و با دوام باشد تا بتواند از همه چیز داخل آن محافظت کند. اندازه موارد کیت اضطراری متفاوت است ، اما اندازه آنها بسیار کوچک است تا بتواند در یک کامیون یا فضای بار دیگر جای بگیرد. موارد نرم بهترین گزینه برای یک گزینه سبک و قابل حمل است ، اما اگر به چیزی نیاز دارید که بتواند از چند سقوط دوام بیاورد ، برخی از گزینه های مورد سخت را نیز بررسی کنید.

 

ملاحظات دیگر

اندازه: اندازه کیت معمولاً به تعداد ابزار و ملزوماتی که ارائه می دهد بستگی دارد. کیت های کوچک تقریباً 25 قطعه دارند که معمولاً به استفاده از خودرو یا پزشکی اختصاص دارند.
ذخیره سازی: اگر واقعاً نمی توانید آن را در وسیله نقلیه نگه دارید ، کیت اضطراری اتومبیل مفید نیست. قابلیت نگهداری به اندازه قاب آن کاهش می یابد و باید با تعداد لوازم جانبی ارائه شده متعادل شود. اگر وسیله نقلیه کوچکی دارید ، خرید یک یا دو کیت کوچکتر که به راحتی در زیر صندلی قرار بگیرند هوشمندانه است. وسایل نقلیه بزرگتر می توانند در موارد بزرگتر جای بگیرند.

آیا چیزی فراموش کردیم؟ آیا از قبل کیت اضطراری اتومبیل دارید؟ به ما بگویید چه مواردی را در خود گنجانده اید!

اگر این پست را دوست داشتید ، لطفاً با ارسال نظر در زیر به ما اطلاع دهید و gadgetplus را به اشتراک بگذارید تا به دوستان خود بگویید. مثل همیشه ، ما از اینکه یک دقیقه از وقت خود را صرف گسترش آمادگی در موارد اضطراری می کنید ، سپاسگزاریم.


:: برچسب‌ها: car emergancy kit ,



بازدید : 40
نویسنده : jessica

 

مانند بسیاری دیگر از صاحبان خلا vac ربات های موجود ، من نیز خراب شده ام. دیگر کافی نیست که من یک ربات عالی و جذاب دارم که می توانم تمام جاروبرقی های اطراف خانه ام را برای خودم انجام دهم. در حقیقت ، گاهی اوقات من از دستگاه کوچک کوچکی که روزی من را بسیار شاد کرده بود ، آزرده خاطر می شوم. چرا؟ از آنجا که من یک سگ دارم که دائماً می ریزد ، این بدان معناست که مجبورم هر بار پس از اجرا شدن سطل جمع آوری خاک ربات خود را خالی کنم. آه بشریت!

نه ، در واقع یک معامله بزرگ نیست - اما همچنین مشکلی نیست که دیگر مجبور باشم با آن کنار بیایم. این به این دلیل است که خودم یک مدل جدید خلاuum ربات با ویژگی درخشان به نام خود تخلیه پیدا کردم.(self-emptying)

همانطور که از نام این ویژگی پیداست ، این یک قابلیت عالی است که به شما امکان می دهد ربات شما پس از تمیز کردن ، خود را خلاuum کند. از یک اسکله مخصوص استفاده می کند که به عنوان پایه شارژ استفاده می شود و تمام گرد و غبار ، خاک و موهای حیوانات خانگی را از خلا rob ربات بیرون می کشد. این بدان معناست که به جای اینکه هر بار که آن را اجرا کرد آن را خالی کنید ، فقط باید خلاصه ربات خود را ماهیانه یک بار خالی کنید!


خلا Which کدام ربات خود را خالی می کند؟

این صدا را می شنوید؟ این می تواند Roomba جدید باشد که با رقابت خود کف را پاک می کند.

Roomba دارای یک نسخه جدید و جدید است بهترین خلا rob ربات سال 2020: iRobot Roomba ، Neabot و موارد دیگر

آنچه این امکان را می دهد CleanBase ، دکمه اصلی سیستم Neabot Nomo است. بخشی از شارژر ، خلاuum و سطل آشغال مکانیکی ، این دستگاه عملکردهای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. مهمترین مورد ذخیره سازی خاک است.

از لحاظ تئوری ، حتی اگر روزانه Nomo را اجرا می کنید ، لازم نیست که یک ماه کامل با غبارهای داخلی ربات سر و کله بزنید.

آیا نگهداری و نظافت وجود دارد؟

شما باید نظافت و تمیزکاری منظم جاروبرقی رباتیک خود را به طور کامل انجام دهید تا مدت طولانی دوام بیاورد. همه مدل ها دارای یک راهنما برای کمک به طولانی شدن عمر آن و به حداقل رساندن ساییدگی هستند.

تقریباً تمام جاروبرقی های رباتیک بدون کیسه هستند و دارای یک سطل یا سطل پلاستیکی هستند که برای ذخیره خاک ، گرد و غبار و سایر آوارها استفاده می شود. پاک کردن ، خالی کردن ، تمیز کردن و جایگزینی آن آسان است. برخی از مدل ها به طور خودکار خالی می شوند.

فیلتر موجود بر روی جاروبرقی ربات شما بسته به مقدار کثیفی که ربات جمع می کند و مشخصات تولید کنندگان ، باید پس از هر سه یا چهار چرخه تمیز و سطل آشغال تخلیه شود. این امر برای حفظ حداکثر قدرت مکش توصیه می شود. بسته به فرکانس استفاده از ربات و آنچه که سازنده توصیه می کند ، فیلتر باید هر 3 تا 6 ماه تعویض شود.

فیلترهای HEPA یا فیلترهای هوا با ذرات راندمان بالا دارای قابلیت شستشو و استفاده مجدد هستند. بنابراین طول عمر آنها بهتر از فیلترهای استاندارد است. فیلترهای HEPA فیلترهایی با کارایی بالا هستند که بقایای کوچکتر از 0.3 میکرون را می گیرند. این فیلترها به ویژه برای افرادی که ممکن است به مواد حساسیت زا حساس باشند توصیه می شود.

برس اصلی موجود در زیر ربات ، و برس جانبی باید به طور مرتب با یک ابزار تمیز کننده که همراه با جارو برقی ربات است تمیز شود. با این کار از جمع شدن بقایا و ایجاد سوf عملکرد ربات جلوگیری می شود.

چرخ های محرک راست و چپ و همچنین چرخ های کرچک نیز باید از نظر باقی مانده بررسی شده و به طور منظم نگهداری شوند.

آیا Neabot Nomo خودش را خالی می کند؟

از دیگر ویژگی های اصلی جارو برقی رباتیک - فناوری تخلیه خود - متفاوت باشید.
کشتی Neabot Nomo با یک قسمت بزرگ شبیه سطل آشغال به نام Clean Base که به پایه شارژ متصل می شود. با تمیز کردن خلا vac ربات ، به طور خودکار به حوض باز می گردد. Clean Base پس از اتصال ، گرد و غبار و موهای سطل زباله ربات را می مکد.

برای سهولت زندگی شما ، Neabot می تواند سطل زباله خود را خالی کرده و به طور خودکار و بدون هیچ کمکی از انسان ، کار تمیز کردن را از سر بگیرد. وظیفه تمیز کردن را فراموش کنید و روی همه موارد دیگر تمرکز کنید. برنامه های تمیزکاری خود را برنامه ریزی کنید و اجازه دهید Neabot بقیه کارها را انجام دهد.


آیا نیبوت ارزش پول را دارد؟

سیستم Vacuumrobot و CleanBase در واقع دو خلاu ربات هستند که با هم کار می کنند. پس از تمیز کردن ، ربات به CleanBase برمی گردد. در آنجا ، CleanBase سطل زباله Neabot را خالی می کند (با مجوز از خلا powerful قدرتمند خود). در حین انتقال ، نبوت توضیح می دهد که هوا از آن خارج نمی شود. در نتیجه ، گرد و غبار و سایر ذرات باید در داخل آن باقی بمانند ، نه اینکه به بیرون نشت کنند تا در هوا منتقل شوند.

یک کیسه گرد و غبار ، یادآور کیسه های خلا school مدرسه قدیمی ، به عنوان ذخیره سازی خاک CleanBase عمل می کند. حتی پس از پر شدن کیف ، مجبور نیستید دستان خود را کثیف کنید. فقط کیسه را بیرون بیاورید ، آن را پرتاب کنید ، سپس یک کیسه جدید را بگیرید. کیت CleanBase همراه با یک بسته دو عددی است. بسته های پر کردن را می توانید در gadgetplus در هر زمان خریداری کنید.