پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه یک طبقه را تمیز کنیم؟
نوشته شده در جمعه 28 آذر 1399
بازدید : 46
نویسنده : jessica

moppingپاک کردن سنتی مرطوب بهترین روش برای تمیز کردن انواع کفپوش ها است. در حالی که لنت های نوع Swiffer همراه با جاروبرقی برای پاکسازی روزانه گرد و غبار و خاک سبک بسیار مناسب هستند ، اما فقط یک پاک کردن مرطوب هفتگی مرطوب و خوب با یک محلول تمیز کننده مناسب می تواند تمیز کردن عمیق کف را فراهم کند.

تمیز کردن مرطوب تا حد زیادی بهترین روش برای تمیز کردن کف ورق وینیل ، کاشی وینیل و کاشی و سرامیک یا پرسلن است. با این حال ، استفاده از آب روی هر نوع کف چوبی یا کف لمینت ، چوب پنبه ، بامبو یا هر نوع کف دیگر که سازنده مانع تماس با آب شود ، ایده خوبی نیست. چوب ها یا ورقه ورقه هایی که به درستی بسته شده باشند ، ممکن است یک دستمال مرطوب گاه به گاه را تحمل کنند ، اما برای این کفپوش ها توصیه نمی شود که سنگین با آب پاک کنید.

 

چند مرتبه یک طبقه را تمیز کنید

به عنوان یک قاعده کلی ، کف در مناطق پرتردد ، مانند آشپزخانه ، غذاخوری ، حمام ، ورودی و راهرو ، باید جارو شود یا همه را به مدت سه روز وکیوم کرده و یک بار در هفته پاک کند. اگرچه خوب تمیزکاری برای تمیز نگه داشتن کف ضروری است ، اما جارو کشیدن مرتب یا جاروبرقی برای حفظ پایان و دوام کفپوش بسیار مهم است. دلیل این امر این است که باعث پاک شدن خاک و سنگریزه می شود که می تواند در هنگام راه رفتن به کف آسیب برساند. وقتی نوبت به پاک کردن می رسد ، بهترین زمان برای تمیز کردن زمانی است که کف به نظر می رسد که به آن احتیاج دارد.

اکثر مردم تصور می کنند که قبلاً می دانند چگونه کف را پاک کنند ، اما یک اشتباه اساسی که اغلب مرتکب می شود این است که استفاده از سطل دوم برای شستشوی آب را نادیده بگیرند. بسیار معمول است که فقط از یک سطل آب شستشو استفاده کنید و شستشوی موپ را در همان آبی که برای شستن کف استفاده می شود ، انجام دهید. روش بهتر استفاده از دو سطل است - یکی برای محلول آب و مواد شوینده و دیگری با آب شستشوی تمیز. همچنین می توانید از یک سطل برای شستشوی آب استفاده کنید و یک ظرف سینک را با آب تازه پر کنید تا آبکشی شود.

مشاهده بیشتر در gadgetplus.

آنچه شما نیاز دارید

Mop و سطل ها را انتخاب کنید

بهترین بخار شوی را بر اساس نوع کف خود انتخاب کنید. اگر کف با بافت بسیار زیاد مانند کف کف کاشی و سرامیک دارید ، یک نوع ساده ترین رشته یا رشته نوار را می خواهید. اگر کف صافی داشته باشید ، اسفنج شوی به خوبی کار می کند. سطل های پاک کن با جارو برقی داخلی اگر از سیم یا موپ نواری استفاده می کنید به خوبی کار می کنند ، اما اگر از یک اسفنج پاک کن استفاده می کنید هر سطل دارای دسته مناسب خواهد بود. شستشوی برقی Spineasy Neabot برای شما مناسب است.




بازدید : 50
نویسنده : jessica

Robot vacuum cleanerجاروبرقی ربات راه طولانی را طی کرده است. دیگر نیازی نیست که از بی حرمتی کشیدن دور یک شلنگ پلاستیکی دست نخورده متصل به یک قوطی چرخ دار ناشیانه و چرخدار به اندازه لاک پشت گالاپاگوس رنج ببرید. در حقیقت ، شما حتی نیازی به پیاده شدن از کاناپه ندارید. گرچه هنوز هم به نظر می رسد یک دسته محصول نسبتاً جدید است ، اما چندین جاروبرقی خوب برای کمک به شما در دفع گرد و غبار ، موی حیوانات خانگی و سایر مواد زائد در خانه وجود دارد - بدون نیاز به بلند کردن انگشت. کدام یک برای شما مناسب است؟ ما خلاu ربات های دارای بالاترین امتیاز را جمع آوری کرده ایم و چند نشانگر برای کمک به شما در یافتن فقط ربات مورد نظر خود ارائه داده ایم.

 

چه چیزی را خرج کنیم

جاروبرقی های ربات از موارد بسیار ساده ای است که یک روش آزمایش و خطا را برای یافتن مسیر خود در اطراف کف خانه ، تا ربات های سطح بالا با ناوبری و کنترل از راه دور الهام گرفته از Nasa در پیش می گیرد. بسیاری از ارزان ترین مدل ها باعث بازپرداخت شما در حدود 200 تا 350 دلار می شوند ، اما بهترین انتخاب ما این است که با خرید یک مدل زیبا ، مانند خلا rob ربات بدون دست Neabot Nomo ، قیمت کمی گران تر است ، اما عملکرد عالی است. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Neabot در GadgetPlus کسب کنید.




بازدید : 47
نویسنده : jessica

باتری ماشین یا قایق شما همیشه محدودیت هایی دارد. صرف نظر از این ، شما نمی خواهید در شرایطی قرار بگیرید که باتری اتومبیل شما را بالا و خشک کند - در وسط هیچ جا. این قطعه تمام سال این است که آیا باتری ماشین برای شروع کار بیش از حد مرده است - و همچنین مشکل باتری مرده ماشین.

متأسفانه گفتن اجتناب از باتری مخوف وحشتناک آسان تر از کار است. اما اگر شروع کننده پرش ابرخازن دارید ، می توانید خود را به جاده بازگردانید(supercapacitor jump starter).

فرد باید کابل های بلوز به همراه داشته باشد زیرا بدون تقویت کابل امکان پذیر نیست. برای شروع به کار باتری خاموش ، باید آن را با منبع تغذیه دیگری یا استارت پرش تقویت کرد. بنابراین ، فرد مجبور است منبع تغذیه دیگری پیدا کند ، به طور کلی ، در این شرایط ، فرد از رانندگان دیگر کمک می کند تا باتری خود را برای مدتی قرض دهند.

نحوه پرش-استارت اتومبیل توسط کابل جامپر سنتی

اتومبیلی را که برای شروع استفاده می کنید در کنار اتومبیلی که باتری آن از بین رفته است ، به اندازه کافی نزدیک قرار دهید تا کابل ها به آنجا برسند ، پارک کنید. وسایل نقلیه نباید با یکدیگر تماس داشته باشند.
احتراق هر دو اتومبیل را خاموش کنید.
ابتدا یک انتهای کابل مثبت را به گیره مثبت باتری خاموش محکم کنید.
اکنون یک راهنما دارید که انتهای دیگر آن کابل را به گیره مثبت باتری دیگر متصل کنید.
بعد ، کابل منفی را به ترمینال منفی باتری خوب وصل کنید.
در آخر ، سر دیگر کابل منفی را با باتری خاموش به زمینی که در وسیله نقلیه قرار دارد متصل کنید. این می تواند بلوک موتور یا سطح فلز دیگری باشد که از باتری فاصله داشته باشد. مراقب باشید هنگام انجام این کار دو سر کابل را با هم لمس نکنید.
ماشین نجات را که برق را تأمین می کند ، شروع کنید.
ماشین را با باتری ضعیف روشن کنید. اگر شروع نشد ، اتصالات خود را بررسی کنید و در صورت لزوم سفت یا تمیز کنید.
در صورت شروع ، اجازه دهید ماشین مشکل دار حداقل 20 دقیقه کار کند تا باتری قبل از خاموش شدن شارژ شود.
اگر هنوز شروع نشد ، مشکل دیگری وجود دارد که باید برطرف شود. برای کمک با یک ایستگاه خدمات محلی تماس بگیرید.
کابل ها را به ترتیب معکوس جدا کنید.

نحوه پرش-استارت اتومبیل توسط ابرخازن شروع کننده

Autowit محصول جدید SuperCap 2 Lite 12V Batteryless Jump Starter را عرضه می کند ، تا 5.0 لیتر گاز ، موتور 3.5 لیتری دیزل ، 700A Peak را پشتیبانی می کند ، اما قیمت ارزان تر. بیایید Autowit را به عنوان مثال در نظر بگیریم.


گیره ها را وصل کنید
هر دو گیره تقویت کننده را به ترمینال های باتری مربوط به وسیله نقلیه خود وصل کنید. (قرمز / + ؛ سیاه / -)؛

شارژ
وقتی صدای زنگ 0.5 ثانیه به صدا در می آید ، شارژ به طور خودکار شروع می شود و با شارژ کامل دوباره صدا می کند.

شروع پرش
دکمه Power / Jump Start را فشار دهید ، شروع کننده پرش برای 10 ثانیه شمارش معکوس تخلیه را آغاز می کند. در عرض 10 ثانیه سوار وسیله نقلیه شوید و آماده پرش شوید. وقتی شمارش معکوس به صفر رسید و زنگ اخطار به طور مداوم به صدا درآمد ، موتور را روشن کنید.

جدا و رفتن
گیره ها را جدا کرده و بروید. شروع کننده پرش پس از 45 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود.
خواندن صفحه نمایش OLED

اگر باتری ماشین شما کاملاً خراب است ، نگران نباشید. Autowit را می توان سایر گزینه های سریع شارژ سریع را نیز اعمال کرد.
-از باتری ماشین دیگر
-از یک پاوربانک با پورت USB 5V / 2A با استفاده از آداپتور Micro USB

در مورد autowit SuperCap 2 Lite 12V Batteryless Jump Starter در gadgetplus اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید

 

:: برچسب‌ها: Jump Start ,



بازدید : 42
نویسنده : jessica

Neabot نسخه جدید SpinEasy Cordless Electric Mop. ممکن است در مورد این پاک کن بپرسید ، من س lotsالات زیادی داشتم. آیا می تواند کاشی های حمام فراموش شده من را کنترل کند؟ آیا می تواند کثیف های آشپزخانه من را از بین ببرد؟ آیا این امر به کف چوب های سخت چوبی من لطف دارد؟

خوشبختانه ، پاسخ همه این س questionsالات بله قاطع بود! در ادامه مقاله بررسی Neabot SpinEasy Cordless Electric Mop را بخوانید و دریابید که چرا مردم عاشق این جارو برقی بی سیم بی نظیر طراحی شده برای انواع کف شدند.

[قدرت تمیز کردن برجسته]
موتور در بدنه اصلی تعبیه شده است ، بنابراین غلطک ها 400 بار در دقیقه با قدرت می چرخند. از آنجا که خاک جذب شده به طور خودکار در مخزن فاضلاب جمع می شود ، می توان خاک و جامد کوچک مایعات موجود در هر اتاق را به یک باره پاک کرد.

[عملکرد تمیز کردن خودکار]
یک پایه تمیزکاری نیز وجود دارد ، بنابراین پس از اتمام تمیز کردن ، آن را به راحتی روی پایه قرار دهید و دکمه روشن / خاموش را فشار دهید تا تمیز کردن اتوماتیک غلطک ها شروع شود! پس از تمیز کردن ، غلتک ها را می توان روی پایه قرار داد تا خشک شود ، که بسیار راحت است.

[بی سیم و راحت برای کار]
طراحی بی سیم خودران اجازه می دهد تا چوب آزادانه 180 درجه به چپ و راست و 60 درجه به جلو و عقب چرخانده شود ، تغییر جهت فقط با یک دست آسان و تمیز کردن موثر هر گوشه خانه آسان می شود. من می توانم آن را انجام دهم

[طراحی برتر]
با طراحی ارگونومیک ، می توانید هنگام ایستادن در حالی که از زانو و کمرتان استفاده می کنید ، راحت کار کنید. علاوه بر این ، طراحی ساده و تمیز به طور طبیعی با فضای داخلی اتاق ترکیب می شود.


مونتاژ
به سادگی بدنه را صاف بایستید ، دسته را وارد بدنه کنید و غلتک ها را بچرخانید تا کامل شوند. حتی کسانی که در مونتاژ مهارت ندارند می توانند بلافاصله پس از خارج شدن از بسته بندی از آن استفاده کنند.

بیایید نگاهی به بررسی مشتری بیندازیم:

حدود دو هفته پیش Neabot SpinEasy را دریافت کرد ، که بسیار عالی است ، اما همچنین راحتی فوق العاده این تلفن بی سیم است. اگرچه کمی متفاوت عمل می کند ، اما هر دو از فرمول های تمیز کننده یکسانی استفاده می کنند.

این کاملاً جمع و جور است ، بدون نیاز به مونتاژ و سبک است. بالشتک ها تا حدی آهسته می چرخند و نسبتاً ساکت و بی نظیر است و دیگران را در خانه اذیت نمی کند.
شارژ شدن حدود 2-3 ساعت طول می کشد و این مدت زمان 25 دقیقه زمان را فراهم می کند
کف چوب های سخت را به خوبی تمیز کرد و خاک های گیر کرده ای را که جاروبرقی ها نمی توانستند تحمل کنند جمع می کند. همچنین از آن بر روی سرامیک های براق در کف حمام استفاده کنید.
هنگام تمیز کردن زیر پایه کابینت آشپزخانه و اطراف تخته های آشپزخانه بسیار مانور پذیر است و استفاده از آن آسان است ، زیرا لنت ها آنها را خراش نمی دهد.

یکی از ویژگی های شگفت انگیز ذکر آن است: جمع آوری خودکار فاضلاب و تأمین آب تصفیه شده
بدنه اصلی مجهز به مخزن تصفیه آب و مخزن فاضلاب است. در حین کار ، غلتک ها به طور خودکار می چرخند تا در هنگام جمع آوری خاک در مخزن فاضلاب ، آب تمیز تخلیه و تأمین کنند. از آنجا که خاک پاک شده به جاهای دیگر سرایت نمی کند ، می توانید هر اتاق را همزمان با آب پاک کنید.
تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این MOP را دوست دارم! هنگامی که آن را راهنمایی می کنید ، لنت ها می چرخند. خیلی ساکت است من آن را در کفپوش چوبی وینیل ، کاشی و کف آشپزخانه استنسیل شده جدیدم امتحان کردم. مانند یک جاذبه خاک و آلودگی را تمیز کرد.

اگر به دنبال یک جارو شکن جدید هستید ، من کاملاً شستشوی الکتریکی بدون سیم توسط Neabot را توصیه می کنم! همچنین با یک سال ضمانت ارائه می شود!

این موتور در حال حاضر فقط در ژاپن موجود است ، همین حالا از Gadgetplus خریداری


:: برچسب‌ها: mop ,



در بررسی عمق Autowit SuperCap 2 Portable Jump Starter
نوشته شده در جمعه 7 آذر 1399
بازدید : 46
نویسنده : jessica

چند مورد ناامیدکننده تر از باتری مرده ماشین وجود دارد. شما وقت خود را برای رفتن به ماشین حساب می کنید تا کار کند. خواه به کار بروید ، فروشگاه مواد غذایی یا خانه یکی از دوستانتان ، این باتری خالی واقعاً می تواند روز شما را خراب کند. به جای اینکه به کار خود بپردازید ، اکنون می خواهید باتری خود را درست کنید. یک راه آسان برای بازگشت به جاده ، دستی نگه داشتن مجموعه ای از کابل های جهنده است. اما کابل های جامپر فقط بخشی از این معادله است. شما هنوز هم به نوعی منبع تغذیه احتیاج دارید. در بیشتر موارد ، این بدان معناست که شما برای کمک به شما در یک غریبه دوستانه حساب می کنید.

گزینه دیگر این است که یک استارت پرتاب قابل حمل یا پاوربانک داشته باشید. امروز ، ما در حال بررسی Autowit SuperCap 2 Portable Jump Starter خواهیم بود.

تجزیه و تحلیل سریع:

طراحی و ساخت - 9.0 / 10

عملکرد شروع پرش - 10.0 / 10

ایمنی - 10.0 / 10

تطبیق پذیری - 6.5 / 10

 

طرفداران:

عملکرد شارژ بسیار قدرتمند.

جمع و جور و سبک وزن.

نیازی به نگهداری ندارد.

آسان برای استفاده.

 

موارد منفی:

فقط به عنوان شروع کننده کار می کند - بدون پاوربانک ، چراغ قوه یا عملکردهای دیگر.


طراحی و ساخت

فوق العاده جمع و جور: اندازه آن فقط 10.43 اینچ طول ، 4.52 اینچ عرض و 1.77 اینچ ضخامت است. می توانید آن را در جعبه دستکش ، در جعبه تخت یا حتی در کنار جک خود قرار دهید. تنها با 2.34 پوند. Autowit SuperCap 2 start start قابل حمل از سیستم خازنی به جای باتری داخلی استفاده می کند. این خازن نسبت به چند پوندی که باتری قابل مقایسه با آن وزن دارد ، فوق العاده سبک است.

ایمنی فوق العاده: در حالی که باتری ها در اثر گرما ممکن است متورم ، ترک خورده یا منفجر شوند ، خازن ها خوب خواهند بود. به عبارت دیگر ، لازم نیست نگران تابستان گذاشتن اتومبیل خود در زیر آفتاب باشید. خازن شما آسیب نمی بیند زیرا بیش از حد گرم شده است.

این بدنه خود از پلاستیک تزریق شده ساخته شده است ، و در هر دو طرف دارای روکش لاستیکی است. این قاب به رنگ مشکی است و دارای روکش ساتنی است که به راحتی تمیز می شود. این بالشتک به رنگ نارنجی است و دید بالایی دارد بنابراین در تاریکی شارژر به راحتی پیدا می شود. به سمت بالا ، یک صفحه نمایش LCD کوچک وجود دارد که اطلاعات اولیه را ارائه می دهد. وقتی SuperCap 2 فعال شود ، ولتاژ و همچنین درصد شارژ کل را مشاهده خواهید کرد.

به سمت گوشه ای از واحد ، یک پلاگین لاستیکی پیدا می کنید که ورودی ها و خروجی ها را می پوشاند. یک ورودی Micro USB ، یک ورودی 12 ولت DC و یک خروجی برای کابل های بلوز شما وجود دارد. همچنین یک دکمه روشن / خاموش ساده برای فعال کردن خازن وجود دارد. این کیت شامل یک کابل شارژ 12 ولتی برای خروجی سیگار ماشین شما ، همراه با گیره های تمساح برای پریدن است. یک کیف حمل مناسب نیز وجود دارد. این پلاستیک سیاه و سفید است ، جایی برای خازن ، کابل ها و دستی دارد. این باعث می شود SuperCap 2 برای ذخیره سازی راحت باشد ، فارغ از اینکه چه اتومبیلی رانندگی می کنید.

کل کیت تحت ضمانت 1 ساله Autowit قرار دارد. به طور کلی ، الکترونیک یا زود از کار می افتد یا اصلاً خراب نمی شود ، بنابراین این باید بیش از اندازه کافی خوب باشد. اگر خازن شما بعد از یک سال هنوز کار می کند ، احتمال اینکه یک دهه یا بیشتر دوام داشته باشد وجود دارد.



چگونه استفاده می شود

به جای جریان برق از طریق سیم ، تصور کنید که آب از طریق یک لوله جریان دارد. فشار آب مشابه ولتاژ خواهد بود. حجم آب مشابه آمپر (آمپر) خواهد بود. ترکیب این دو عامل ، کل توان ، مشابه وات خواهد بود. برای راه اندازی موتور اتومبیل ، نیازی به ولتاژ فوق العاده زیاد ندارید. از نظر تئوری 12 ولت بیش از حد کافی است.

وقتی باتری اتومبیل شما از بین می رود ، تقریباً هرگز به طور کامل صفر نمی شود. معمولاً هنوز هم شارژ وجود دارد ، فقط کافی نیست که موتور خود را روشن کنید. در طول چند دقیقه یک خازن آن شارژ قطره ای را جمع می کند. سپس ، هنگامی که فعال می شود ، یک هجوم از قدرت با آمپر بالا را آزاد می کند که موتور شما را روشن می کند.

صرف نظر از اینکه چگونه خازن را تغذیه می کنید ، هنگامی که خازن شما کاملاً شارژ می شود ، یک زنگ صدا به صدا در می آید. در آن مرحله ، شما آماده اتصال به باتری ماشین خود هستید. دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و 10 دقیقه شمارش معکوس شروع می شود. این به شما فرصت کافی می دهد تا به قسمت جلوی ماشین خود بروید و موتور خود را روشن کنید.

با این حساب ، SuperCap 2 فقط یک شارژر است. این به عنوان پاوربانک کار نمی کند و همچنین هیچ ابزار داخلی دیگری ندارد. اگر به تولیدکنندگان مدرن عادت کرده اید که محصولات خود را پر از ویژگی ها می کنند ، ممکن است ناامید شوید. اما این فقط ماهیت دستگاه خازن محور است. بدون باتری داخلی ، داشتن چراغ قوه یا پورت شارژ USB هیچ دلیلی ندارد.

 

شروع شروع عملکرد

SuperCap 2 حداکثر جریان پیک 800 آمپر دارد. این برای شروع تقریباً هر وسیله نقلیه در جاده کافی است. در اتومبیل های بنزینی و کامیون ها می تواند موتور 7.0 لیتری را روشن کند که برای هر وسیله نقلیه مصرفی کافی است. در وسایل نقلیه دیزلی می توانید موتور تا 4 لیتر را روشن کنید. این برای بزرگترین کامیون ها کافی نیست ، اما برای هر چیز دیگری بیش از اندازه است. در مورد موتورسیکلت ها ، قایق ها ، تراکتورها و روروک مخصوص بچه ها ، شما آب بیش از آنچه نیاز دارید خواهید داشت.

محدودیت اصلی که قرار است با آن کنار بیایید ، نحوه عملکرد SuperCap 2 است. از آنجا که در یک جریان با شدت بالا مقدار کمی نیرو را آزاد می کند ، شما مدت زیادی برای روشن کردن موتور ندارید. در کل ، بسته به میزان تغییر خازن ، تقریباً پنجره چهار پنج ثانیه خواهید داشت. این بدان معناست که شما باید دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید ، و هنگام به صدا درآوردن زنگ اخبار کلید خود را بچرخانید. تا زمانی که این کار را انجام دهید ، خوب خواهید شد. اما اگر بنا به دلایلی قادر به چرخاندن کلید نیستید ، باید SuperCap را دوباره شارژ کنید.

از نظر عملکرد محیطی ، هیچ نگرانی نخواهید داشت. تا 40 درجه زیر صفر کار خواهد کرد. در بالاترین سطح مقیاس ، تا 158 درجه کار خواهد کرد. خازن داخلی با امید به زندگی 10 ساله همراه است.

برای دریافت تخفیف در gadgetplus محصول جدید Autowit SuperCap Lite Portable Car Jump Starter خوش آمدید!

 



بازدید : 49
نویسنده : jessica

خرید بهترین شستشوی بی سیم آسان است زیرا اکنون این راهنما را دارید. با خواندن مداوم آن ، خواهید فهمید که چگونه بهترین شستشوی بی سیم را انتخاب کنید ، و خواهید دید که آنها در نوع خود بی نظیر هستند(best cordless mop).

 

چرا یک موتور پاک کن بی سیم خریداری کنید؟
آزادی حرکت. یک دستگاه شستشوی برقی بی سیم به شما آزادی حرکت بیشتری می بخشد زیرا محدودیتی در فاصله دور از منطقه معین و احتمال تأثیر آن ندارد. با این آزادی افزوده ، مطمئناً از استفاده بی حد و اندازه مشابه و اثرات مفید منطقه خود لذت خواهید برد.

- حداقل شلوغی
با توجه به اینکه این دستگاه فاقد سیم است ، به همین دلیل معمولاً در مورد وسایل بی سیم ، اتاق شما بهم ریخته است. مزیت حداقل بی نظمی این است که اتاق های شما را از احتمال خفگی و ناراحتی های همراه با آن دور می کند.

- کاهش مراقبت و نگهداری
کمبود بند ناف همچنین باعث کاهش جفت ها و موارد مراقبت و نگهداری می شود. این قطعاً خبر خوبی است زیرا به معنای این است که شما زمان و تلاش محدودی را صرف راه خود خواهید کرد. در این بین ممکن است از وقت اضافی برای پیگیری کارهای حیاتی دیگر استفاده کنید.

- ساده تر برای کار
با توجه به قطعات و اجزای محدود ، عملکرد Mopless شارژی نسبتاً ساده تر است. برای مثال شما مجبور نخواهید شد سیم ها را پاک کنید ، آنها را تعویض کنید یا جای آنها را عوض کنید. این به معنای بهبود راحتی شما نیز هست.


چگونه بهترین Mop شارژی را انتخاب کنیم؟

در دهه های گذشته ، برخلاف گذشته که در آن ماپس دارای چوب ، لباسشویی و یک سطل بود ، با اختراع طرح های بیشتر ، طراحی ماپس تکامل یافته است. به عنوان مثال Neobot SpinEasy بی سیم Mop

حتی اگر mops های سطل سنتی هنوز وجود داشته باشند ، اکنون انواع دیگری نیز وجود دارد از جمله mops های برقی که توسط برق و mops های بی سیم که باتری های قابل شارژ تغذیه می شوند.


نوع طبقه
همه ماپ ها برای تمیز کردن تمام طبقات مناسب نیستند. به عنوان مثال ، یک کف فرش به یک موپ نیاز دارد که گزینه های تمیز کردن خشک یا تمیز کردن خشک و مرطوب را ارائه دهد. کف نظیر کف صیقلی دیگر برای تمیزکاری کارآمد و بدون آسیب رساندن به کف ، به ماپس هایی با پد تمیزکاری ملایم و روان نیاز دارد. بنابراین ، قبل از اینکه هرگونه شستشوی بی سیم را برای استفاده در منزل خود انتخاب کنید ، از سازگاری آن با کفپوش خود مطمئن شوید.

چگونه موپینگ را برای کفپوش خود ایده آل می کنید؟ کاملاً آسان است که بتوانید موپ مناسب را با کف خود سازگار کنید. به عنوان مثال ، اکثر تولیدکنندگان نوع بسته بندی را که روی پاک کن تمیز و پاک می کند ، روی بسته بندی نشان می دهند. همچنین می توانید در انتخاب صافی مناسب کف خود از نمایندگی راهنمایی بخواهید.

 

اندازه مخزن
ماپ های بی سیم به اندازه های مختلف مخزن آب برای ذخیره آب مجهز شده اند. اگر به یک موپ نیاز دارید که می تواند یک اتاق بزرگ را به خصوص در مکان های تجاری تمیز کند ، حتماً یک موپ را انتخاب کنید که مخزن بزرگی داشته باشد. یک مخزن بزرگ به شما امکان می دهد سریع تمیز شوید زیرا نیازی به ادامه پر کردن مخزن آب ندارید. ظرفیت مخازن از 10 تا 15 اونس است.

 

سهولت استفاده
چقدر طول می کشد تا قسمت mops را کنار هم قرار دهید یا حتی شروع به کار کنید؟ اینها برخی از مواردی است که باید قبل از خرید موپینگ برای تمیز کردن کف در نظر بگیرید.

پاک کننده آسان برای استفاده باعث صرفه جویی در وقت و انرژی تمیز کردن می شود زیرا شما مجبور نیستید بیش از حد برای نصب یا حتی شروع به کار آن تلاش کنید. بنابراین ، بررسی مشتری را بخوانید تا ببینید مارک موپکی که قصد خرید آن را دارید هنگام استفاده مناسب است. چرخش سر باید آسان باشد و گرد و خاک و آب را نیز به سرعت جمع کنید.

 

وزن
ماپ های بی سیم در وزن های مختلفی قرار دارند که از 3 پوند تا 10 پوند یا بیشتر متغیر هستند. بنابراین ، برای جابجایی آسان موتور ، به خصوص ، اگر تنها شخصی نیستید که از آن استفاده می کنید ، حتماً یک پاک کن قابل حمل انتخاب کنید. وزنه برداری با وزن حدود 3 تا 5 پوند ایده آل خواهد بود.

 

لوازم جانبی
لوازم جانبی نوع یا تعداد لنت های تمیز کننده ارائه شده است. ماپ ها با لوازم جانبی تمیزکاری متفاوتی عرضه می شوند که بعضی از آنها دارای پد های قابل استفاده مجدد هستند ، در حالی که دیگران با یک برس و پد برای تمیز کردن بسته بندی شده اند. اگر در خانه خود انواع مختلفی از کف را مجهز کرده اید ، برای راحتی کار هنگام تمیز کردن طبقات مختلف ، موپی را انتخاب کنید که دارای لوازم تمیز کننده مختلف باشد.

 

طراحی دستگیره
طراحی دسته یکی دیگر از موارد مهم است که باید به آن توجه کنید ، به خصوص اگر شما یک خانگی پاک کن مناسب خانواده دارید. برخی از مدل ها با دسته قابل تنظیم ساخته شده اند به گونه ای که می توانید در هنگام تمیز کردن ، ارتفاع را تنظیم کرده یا حتی آن را بچرخانید ، در حالی که سایر مدل ها از طراحی استاندارد برخوردار هستند.

بنابراین ، همیشه سراغ موپینگ بروید که دارای دسته قابل تنظیم باشد تا راحتی همه اعضا هنگام استفاده از آن تضمین شود.


نتیجه
اگر به دنبال بهترین بهترین mops های بی سیم برای اهداف تمیز کردن منزل یا تجاری هستید ، راهنمای فوق از gadgetplus بهترین گزینه ها را برای انتخاب دارد. پس از بررسی و راهنما ، موپی را که متناسب با نظافت و کف شما است انتخاب کنید.




بهترین کیت های اضطراری خودرو در سال 2020
نوشته شده در چهار شنبه 5 آذر 1399
بازدید : 47
نویسنده : jessica

چرا داشتن کیت اضطراری اتومبیل مهم است؟(car emergency kit)

در حالی که هوادار در حال نویدبخش شرایط آب و هوایی نامناسب و ثبت طوفان های برفی و یخی است ، ما در Bug Out Bag Academy در حال بررسی کیت اضطراری اتومبیل خود برای هر آنچه که هنوز در انتظار است هستیم ...

 

اکنون ممکن است فکر کنید ، "آیا کیفهای اشکالی برای چنین مواردی نیست - در موارد اضطراری؟" و کاملاً درست می گویید! اما آمادگی اضطراری کنار جاده از این نظر ویژه است که بسیار فراتر از کیف اصلی شما برای زنده ماندن است.

کیت اضطراری اتومبیل می تواند به معنای تفاوت بین سریع بازگشتن به جاده و ساعت ها گیر افتادن باشد.

انواع کیت های اضطراری اتومبیل
استفاده عمومی
کیت اضطراری استفاده عمومی کیت اضطراری است که وسایل و وسایل کافی را برای رسیدگی به رایج ترین موضوعاتی که هنگام رانندگی ممکن است به وجود بیاید ، ترکیب می کند. به طور کلی ، این کیت ها شامل برخی از ابزارهای اساسی ، لوازم مخصوص خودرو و تجهیزات پزشکی اساسی برای پوشش طیف وسیعی از مسائل بالقوه هستند.

پزشکی
کیت های اورژانس پزشکی که به عنوان کیت کمک های اولیه نیز شناخته می شوند ، لوازم بیشتری را برای درمان آسیب ها و مشکلات جزئی بسته بندی می کنند. لوازم می تواند شامل باندهای اساسی ، داروها ، ضد عفونی کننده ها و موارد دیگری باشد که احتمالاً در داروخانه محلی پیدا خواهید کرد. لوازم خاص فردی مانند استنشاق کننده ها یا داروها نیز می توانند در این نوع کیت ها گنجانده شوند.

خودرو
در حالی که نمی توانید یک گاراژ کامل را با خود حمل کنید ، برخی از ابزارهای اساسی خودرو می توانند شما را از یک خرج کنار جاده خارج کنند. کیت های مخصوص خودرو ممکن است شامل مواردی مانند کابل های جامپر ، کمپرسور هوا ، فشار سنج تایرها ، کیت های تایر تخت و سایر وسایل یا ابزارهایی باشد که شما در موارد اضطراری معمول خودرو به آن احتیاج دارید.


چه چیزی باید در کیت اورژانس اتومبیل باشد؟

اگر اتومبیل دارید ، یک کیت اتومبیل اضطراری تهیه کنید و آن را در خودرو نگه دارید. کیت اضطراری اساسی برای اتومبیل باید شامل موارد زیر باشد:
c کابل های جامپر / شروع کننده پرش
phone شارژر تلفن همراه و ماشین (محفظه دستکش)
kit جعبه کمک های اولیه (محفظه دستکش)
 پتو (قسمت چمدان)
 نوشیدن آب / تنقلات برای همه افراد در ماشین از جمله حیوانات خانگی (بعضی از آنها در محفظه دستکش ، بقیه در قسمت چمدان)
 چراغ قوه با باتری اضافی تازه
 پارچه ، حوله کاغذی یا دستمال مرطوب از قبل مرطوب شده
set مجموعه اصلی ابزارها به همراه نوار چسب و دستگاه های هشدار دهنده اضطراری خودرو مانند شراره های جاده یا بازتابنده ها (قسمت چمدان)
ra یخ سوهان / برس برفی
aid کمک کششی مانند ماسه ، نمک یا بستر گربه های غیر جمع شده
 تار ، بارانی و دستکش
بیل

مارک های برتر کیت های اضطراری خودرو

اتوویت


Autowit جدیدترین لوازم جانبی خودرو را با بهترین قیمت ارائه می دهد تا ایمنی و راحتی بیشتری را برای رانندگی روزانه شما فراهم کند. خواه بخواهید عملکرد اتومبیل خود را اصلاح کنید یا وسایل الکترونیکی قابل اعتمادی را برای راحتی رانندگی اضافه کنید ، انتخاب عالی محصولات با کیفیت بالا در autowit کاملاً مناسب این موارد است. Autowit SuperCap 2 Car Jump Starter محبوب ترین در بازار کیت های ظهور بوده است

قیمت کیت اضطراری خودرو

25 دلار و کمتر از این: اکثر کیت های اضطراری زیر 25 دلار فقط به لوازم خودرو یا پزشکی محدود می شوند. اگر می خواهید در زمینه آماده سازی خودرو کمی تقویت کنید ، این موارد خوب است که در نظر گرفته شود.
25 تا 50 دلار: در این محدوده کیت های اضطراری ترکیبی زیادی وجود دارد که شامل لوازم خودرو و پزشکی است. کیت های کوچکتر از 50 قطعه نیز متداول هستند.
50 دلار به بالا: در محدوده حق بیمه ، کیت های اضطراری قطعات بیشتری و ابزار پیشرفته تری مانند کمپرسورهای هوا را شامل می شوند. اگر شما مایل به صرف هزینه های اضافی هستید ، این یک محدوده عالی برای در نظر گرفتن نیازهای ضروری در موارد اضطراری است.
ویژگی های کلیدی

ابزار و تجهیزات

مسلماً مهمترین چیز در هر بسته اضطراری ، حمل آن است. محتویات ساخته شده از ابزارها و وسایل مختلف ، تعیین می کند که کیت در شرایط اضطراری چند منظوره است. دامنه ابزار و ملزومات به نوع کیت و لوازم جانبی اضافی که می توانید برای آن خریداری کنید بستگی دارد. یافتن کیت مناسب برای نیازهای شما مهم است ، بنابراین به آنچه هر گزینه ارائه می دهد توجه کنید.

مورد

با بسیاری از قطعات نیاز به ذخیره سازی و سازماندهی وجود دارد. یک مورد خوب باید به اندازه کافی کوچک ، قابل حمل و با دوام باشد تا بتواند از همه چیز داخل آن محافظت کند. اندازه موارد کیت اضطراری متفاوت است ، اما اندازه آنها بسیار کوچک است تا بتواند در یک کامیون یا فضای بار دیگر جای بگیرد. موارد نرم بهترین گزینه برای یک گزینه سبک و قابل حمل است ، اما اگر به چیزی نیاز دارید که بتواند از چند سقوط دوام بیاورد ، برخی از گزینه های مورد سخت را نیز بررسی کنید.

 

ملاحظات دیگر

اندازه: اندازه کیت معمولاً به تعداد ابزار و ملزوماتی که ارائه می دهد بستگی دارد. کیت های کوچک تقریباً 25 قطعه دارند که معمولاً به استفاده از خودرو یا پزشکی اختصاص دارند.
ذخیره سازی: اگر واقعاً نمی توانید آن را در وسیله نقلیه نگه دارید ، کیت اضطراری اتومبیل مفید نیست. قابلیت نگهداری به اندازه قاب آن کاهش می یابد و باید با تعداد لوازم جانبی ارائه شده متعادل شود. اگر وسیله نقلیه کوچکی دارید ، خرید یک یا دو کیت کوچکتر که به راحتی در زیر صندلی قرار بگیرند هوشمندانه است. وسایل نقلیه بزرگتر می توانند در موارد بزرگتر جای بگیرند.

آیا چیزی فراموش کردیم؟ آیا از قبل کیت اضطراری اتومبیل دارید؟ به ما بگویید چه مواردی را در خود گنجانده اید!

اگر این پست را دوست داشتید ، لطفاً با ارسال نظر در زیر به ما اطلاع دهید و gadgetplus را به اشتراک بگذارید تا به دوستان خود بگویید. مثل همیشه ، ما از اینکه یک دقیقه از وقت خود را صرف گسترش آمادگی در موارد اضطراری می کنید ، سپاسگزاریم.


:: برچسب‌ها: car emergancy kit ,



بازدید : 39
نویسنده : jessica

 

مانند بسیاری دیگر از صاحبان خلا vac ربات های موجود ، من نیز خراب شده ام. دیگر کافی نیست که من یک ربات عالی و جذاب دارم که می توانم تمام جاروبرقی های اطراف خانه ام را برای خودم انجام دهم. در حقیقت ، گاهی اوقات من از دستگاه کوچک کوچکی که روزی من را بسیار شاد کرده بود ، آزرده خاطر می شوم. چرا؟ از آنجا که من یک سگ دارم که دائماً می ریزد ، این بدان معناست که مجبورم هر بار پس از اجرا شدن سطل جمع آوری خاک ربات خود را خالی کنم. آه بشریت!

نه ، در واقع یک معامله بزرگ نیست - اما همچنین مشکلی نیست که دیگر مجبور باشم با آن کنار بیایم. این به این دلیل است که خودم یک مدل جدید خلاuum ربات با ویژگی درخشان به نام خود تخلیه پیدا کردم.(self-emptying)

همانطور که از نام این ویژگی پیداست ، این یک قابلیت عالی است که به شما امکان می دهد ربات شما پس از تمیز کردن ، خود را خلاuum کند. از یک اسکله مخصوص استفاده می کند که به عنوان پایه شارژ استفاده می شود و تمام گرد و غبار ، خاک و موهای حیوانات خانگی را از خلا rob ربات بیرون می کشد. این بدان معناست که به جای اینکه هر بار که آن را اجرا کرد آن را خالی کنید ، فقط باید خلاصه ربات خود را ماهیانه یک بار خالی کنید!


خلا Which کدام ربات خود را خالی می کند؟

این صدا را می شنوید؟ این می تواند Roomba جدید باشد که با رقابت خود کف را پاک می کند.

Roomba دارای یک نسخه جدید و جدید است بهترین خلا rob ربات سال 2020: iRobot Roomba ، Neabot و موارد دیگر

آنچه این امکان را می دهد CleanBase ، دکمه اصلی سیستم Neabot Nomo است. بخشی از شارژر ، خلاuum و سطل آشغال مکانیکی ، این دستگاه عملکردهای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. مهمترین مورد ذخیره سازی خاک است.

از لحاظ تئوری ، حتی اگر روزانه Nomo را اجرا می کنید ، لازم نیست که یک ماه کامل با غبارهای داخلی ربات سر و کله بزنید.

آیا نگهداری و نظافت وجود دارد؟

شما باید نظافت و تمیزکاری منظم جاروبرقی رباتیک خود را به طور کامل انجام دهید تا مدت طولانی دوام بیاورد. همه مدل ها دارای یک راهنما برای کمک به طولانی شدن عمر آن و به حداقل رساندن ساییدگی هستند.

تقریباً تمام جاروبرقی های رباتیک بدون کیسه هستند و دارای یک سطل یا سطل پلاستیکی هستند که برای ذخیره خاک ، گرد و غبار و سایر آوارها استفاده می شود. پاک کردن ، خالی کردن ، تمیز کردن و جایگزینی آن آسان است. برخی از مدل ها به طور خودکار خالی می شوند.

فیلتر موجود بر روی جاروبرقی ربات شما بسته به مقدار کثیفی که ربات جمع می کند و مشخصات تولید کنندگان ، باید پس از هر سه یا چهار چرخه تمیز و سطل آشغال تخلیه شود. این امر برای حفظ حداکثر قدرت مکش توصیه می شود. بسته به فرکانس استفاده از ربات و آنچه که سازنده توصیه می کند ، فیلتر باید هر 3 تا 6 ماه تعویض شود.

فیلترهای HEPA یا فیلترهای هوا با ذرات راندمان بالا دارای قابلیت شستشو و استفاده مجدد هستند. بنابراین طول عمر آنها بهتر از فیلترهای استاندارد است. فیلترهای HEPA فیلترهایی با کارایی بالا هستند که بقایای کوچکتر از 0.3 میکرون را می گیرند. این فیلترها به ویژه برای افرادی که ممکن است به مواد حساسیت زا حساس باشند توصیه می شود.

برس اصلی موجود در زیر ربات ، و برس جانبی باید به طور مرتب با یک ابزار تمیز کننده که همراه با جارو برقی ربات است تمیز شود. با این کار از جمع شدن بقایا و ایجاد سوf عملکرد ربات جلوگیری می شود.

چرخ های محرک راست و چپ و همچنین چرخ های کرچک نیز باید از نظر باقی مانده بررسی شده و به طور منظم نگهداری شوند.

آیا Neabot Nomo خودش را خالی می کند؟

از دیگر ویژگی های اصلی جارو برقی رباتیک - فناوری تخلیه خود - متفاوت باشید.
کشتی Neabot Nomo با یک قسمت بزرگ شبیه سطل آشغال به نام Clean Base که به پایه شارژ متصل می شود. با تمیز کردن خلا vac ربات ، به طور خودکار به حوض باز می گردد. Clean Base پس از اتصال ، گرد و غبار و موهای سطل زباله ربات را می مکد.

برای سهولت زندگی شما ، Neabot می تواند سطل زباله خود را خالی کرده و به طور خودکار و بدون هیچ کمکی از انسان ، کار تمیز کردن را از سر بگیرد. وظیفه تمیز کردن را فراموش کنید و روی همه موارد دیگر تمرکز کنید. برنامه های تمیزکاری خود را برنامه ریزی کنید و اجازه دهید Neabot بقیه کارها را انجام دهد.


آیا نیبوت ارزش پول را دارد؟

سیستم Vacuumrobot و CleanBase در واقع دو خلاu ربات هستند که با هم کار می کنند. پس از تمیز کردن ، ربات به CleanBase برمی گردد. در آنجا ، CleanBase سطل زباله Neabot را خالی می کند (با مجوز از خلا powerful قدرتمند خود). در حین انتقال ، نبوت توضیح می دهد که هوا از آن خارج نمی شود. در نتیجه ، گرد و غبار و سایر ذرات باید در داخل آن باقی بمانند ، نه اینکه به بیرون نشت کنند تا در هوا منتقل شوند.

یک کیسه گرد و غبار ، یادآور کیسه های خلا school مدرسه قدیمی ، به عنوان ذخیره سازی خاک CleanBase عمل می کند. حتی پس از پر شدن کیف ، مجبور نیستید دستان خود را کثیف کنید. فقط کیسه را بیرون بیاورید ، آن را پرتاب کنید ، سپس یک کیسه جدید را بگیرید. کیت CleanBase همراه با یک بسته دو عددی است. بسته های پر کردن را می توانید در gadgetplus در هر زمان خریداری کنید.




بازدید : 49
نویسنده : jessica

 ترجمه فوری چیست؟

 

(Instant translation) ترجمه فوری ترجمه از زبان به زبان دیگر از صفحات وب ، ایمیل و متن چت آنلاین توسط یک برنامه رایانه ای است به طوری که نتایج ترجمه شده تقریباً بلافاصله ظاهر می شوند. خدمات ترجمه فوری از محبوبیت بیشتری برخوردار می شود زیرا به افرادی که برای مشاغل جهانی کار می کنند کمک می کند تا ارتباط برقرار کنند و سایت های تجارت الکترونیکی را قادر می سازند تا مشتریان سایر کشورها را به خود جلب کنند. از آنجا که بیشتر مطالب موجود در وب به انگلیسی نوشته شده و اکثر مردم جهان به زبانهای دیگر صحبت می کنند ، بیشتر ترجمه فوری از انگلیسی به زبان دیگر است.

 

 

 

مترجمان فوری چگونه کار می کنند؟

 

Langogo مترجم لانگوگو با یک پیش فرض بسیار ساده کار می کند: دو نفر که به زبان های مختلف صحبت می کنند ، یک گوش را قرار می دهند ، که تقریبا بلافاصله مکالمه را ترجمه می کند. دستگاه خود را به یک مترجم مکالمه بین زبانهای مختلف تبدیل کنید ، بنابراین می توانید سد زبان را در مکالمات خود با خارجی ها ، در مسافرت ها ، تعطیلات ... یا فقط یک زبان را تمرین کنید.

 

خدمات ترجمه فوری چقدر موثر هستند؟

 

هنگامی که افراد به کلمات یا عباراتی نیاز دارند ، اولین غریزه آنها معمولاً مراجعه به یک مترجم فوری ، مانند Google Translate یا سایر ابزارهای مشابه است. دیدن درخواست تجدیدنظر آسان است ، زیرا مترجمان فوری مزایای انکار ناپذیری نسبت به مترجمان حرفه ای دارند. آنها سریع ، رایگان هستند و اغلب از اطلاعات مستقیم ترجمه های انسانی که از قبل آنلاین هستند استفاده می کنند.

 

بهترین کاربردها برای مترجمان فوری

 

موارد مختلفی وجود دارد که ترجمه فوری به اندازه کافی م toثر است که می تواند به جای ترجمه انسانی مورد استفاده قرار گیرد.

 

در خارج از کشور راحت تر ارتباط برقرار کنید

چه از بلغارستان بازدید کنید و چه از مراکش ، هنگام داشتن مترجم نیازی به تسلط به زبان محلی ندارید. مطمئناً ، دستگاه های الکترونیکی نمی توانند در یک روز اسپانیایی را به شما یاد دهند. با این حال ، بدون استخدام مترجم می توانید با همکاران جدید سلام و گفتگو کنید.

 

با گشت و گذار در خیابان های محلی نسیم می شوید زیرا نیازی به کمک ندارید. هر علائم خیابانی را به سادگی تایپ کنید و از دستگاه بخواهید آنها را برای شما ترجمه کند. برخی از دستگاه ها همچنین می توانند تلفظ شما از کلمات را ضبط کنند ، اگرچه ممکن است دقت مترجم را مخدوش کند.

 

تجارت خود را سریعتر گسترش دهید

تأسیس شعبه در هلند سخت است وقتی کسی در دفتر شما هلندی صحبت نکند. حتی وقتی از کشوری بازدید می کنید که مردم به سختی انگلیسی صحبت می کنند بسیار دشوارتر است. مترجمان هنگام برقراری ارتباط با یک زبان خارجی به شما اطمینان می دهند. آنها بیان خود را آسان می کنند و به درستی با شرکای تجاری آینده شما ارتباط برقرار می کنند.

 

با راه اندازی دفتر کار در خارج از کشور ، دستگاه ها ارتباط با کارمندان جدید شما را آسان می کنند. البته مترجمان الکترونیکی همه یکسان ساخته نشده اند. Gadgetplus می تواند به شما در یافتن بهترین دستگاه ها کمک کند.

 

همکاران خود را تحت تأثیر قرار دهید

همیشه این نیست که خارجی ها باید به شما انگلیسی صحبت کنند. در سفر بعدی خود به پرو ، مترجم الکترونیکی خود را حمل کنید. عبارات معروف اسپانیایی را بیاموزید و هر زمان که با همکاران اسپانیایی زبان خود صحبت می کنید از آنها استفاده کنید.

 

بیشتر افراد وقتی با آنها به زبان مادری ارتباط برقرار می شوند تحت تأثیر قرار می گیرند. تا زمانی که از عبارات به اشتباه و با بی احترامی استفاده نکنید ، هیچ کس شما را به دلیل تلاش برای مکالمه به زبان خارجی سرزنش نمی کند. علاوه بر همکاران شغلی ، می توانید دوستان و اعضای خانواده خود را نیز تحریک کنید.

 

یک دستگاه مترجم زبان خوب می تواند به شما کمک کند کل پاراگراف ها را به زبانی جدید تهیه کنید. با کمک برنامه های مترجم تلفن همراه ، می توانید در عرض چند هفته به زبان فرانسه یا پرتغالی تسلط پیدا کنید. با دوستان خود که این زبانها را می فهمند بیش از یک نوشیدنی صحبت کنید. به احتمال زیاد تحت تأثیر قرار گرفته و می خواهند به شما بیشتر بیاموزند.

 

آیا این فناوری می تواند جایگزین نیاز به یادگیری زبان شود؟

 

به لطف مترجم فوری Langogo instant translator ، دستگاه جدیدی که قادر به ترجمه بیش از 100 زبان در زمان واقعی است ، موانع زبانی ممکن است دیگر مشکلی ایجاد نکنند.

 

 

و با بیش از 42 هزار و 500 نفر در سراسر جهان که هر روز مجبور به ترک خانه خود می شوند ، این دستگاه قرار است کمک های بسیار لازم را به سازمان های غیردولتی ارائه دهد که به افراد آسیب دیده از بحران پناهندگان کمک می کنند.

 

اما مترجم فوری نگرانی هایی را نیز به وجود آورده است. آیا می تواند جایگزینی برای یادگیری زبان باشد؟ آیا دستگاه هایی مانند آن جایگزین مترجمان و مفسران حرفه ای می شوند؟

 

معاون نوآوری و فناوری در بخش فلسفه در دانشگاه کامپلوتنس مادرید ، خورخه آروس ، می گوید وسایلی مانند لانگوگو ایجاد امنیت بیشتر در سخنران هستند: "

 

شرکت های چند ملیتی نیز به لانگوگو علاقه مند هستند. آنها فکر می کنند که این به کارکنان آنها در جلسات بین المللی و سفرهای تجاری کمک خواهد کرد. "

 

نتیجه گیری

مترجمان الکترونیکی یک شبه شما را به دوزبانه تبدیل نمی کنند. اما اگر به طور خاص به دلایل تجاری به طور مداوم سفر می کنید ، دستگاه ها را مفید می یابید. کلمات را تایپ می کنید یا آنها را به زبان می آورید و دستگاه آنها را به زبان خارجی ترجمه می کند. به این ترتیب می توانید علائم خیابانی خارجی را که با غریبه ها و همکاران تجاری شما صحبت می کنند بخوانید.

 

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مترجم زبان با ما در میان بگذارید؟ در صورت تمایل می توانید آن را در gadgetplus به اشتراک بگذارید.

 

:: برچسب‌ها: translator ,



قوانین اصلاح برقی که باید در سال 2020 بدانید
نوشته شده در جمعه 23 آبان 1399
بازدید : 62
نویسنده : jessica

 

(Shaving) تراشیدن چیزی فراتر از ساده و صاف نگه داشتن صورت است. این یک آداب و رسوم برای مردان جوان است که وارد دوره بلوغ می شوند. پسران جوان بزرگ می شوند که پدرها و پدربزرگ های خود را اصلاح می کنند و طولی نمی کشد که آنها به تنهایی شروع به تقلید از آن می کنند. این یکی از کارهایی است که بچه ها برای بزرگ شدن انجام می دهند. هنگامی که پسری به سنی رسید که ادعای موجهی برای اصلاح داشته باشد ، این یک تجربه هیجان انگیز و بخشی از انتقال از پسر به پسر جوان است. اما ، مانند بسیاری از کارهای بزرگسالان که بچه ها آرزو می کنند ، طولی نکشید که این یک کار خسته کننده دیگر می شود.

 

 

 

مزایای استفاده از تیغ برقی

 

در حالی که بسیاری از آقایان چشم به راه اصلاح آرامش بخش خود هستند ، اما مردان دیگر به دلایل گسترده ای ، از پوست حساس گرفته تا کمبود وقت ، از این عمل می ترسند. به همین دلیل است که محبوبیت ریش تراش های برقی افزایش یافته است و عملکردها و مزایای متعددی را ارائه می دهد که اصلاح خیس نمی تواند تأمین کند. در اینجا چند دلیل خوب برای افزودن یک (یا بیشتر) به زرادخانه خود آورده شده است.

 

نحوه اصلاح با تراش برقی (electric shaver)

 

1. آماده سازی

مگر اینکه از یکی از نژادهای جدید اصلاح کننده های مرطوب و خشک استفاده کنید - که می تواند با آب یا بدون آن استفاده شود - اگر ریشه های پوست شما خشک و سفت باشد ، از ریش تراش برقی نتیجه بهتری خواهید گرفت. برای اطمینان از عاری بودن از آلودگی و چربی پوست (روغن طبیعی پوست) از یک محصول اصلاح الکتریکی مبتنی بر الکل استفاده کنید. بیشتر آنها با موادی مانند ویتامین E فرموله می شوند ، اطمینان حاصل می شود که پوست شما محافظت می شود و تحریک به حداقل می رسد.

 

 

2. صورت خود را بشویید.

آب گرم ، دوش آب گرم یا پارچه گرم صورت به نرم شدن ریش شما کمک می کند و بدین ترتیب راحت تر می توانید ریش تراشید.

صورت خود را با یک پاک کننده ملایم صورت بشویید تا از آلودگی های جمع شده خلاص شوید. [1] اگر پوست حساسی دارید ، با یک متخصص مراقبت از پوست مشورت کنید تا بفهمد چه پاک کننده ای برای شما بهتر است.

اگر وقت دوش گرفتن ندارید ، یک دستشویی را با آب گرم مرطوب کنید. آن را برای چند دقیقه روی ریش / ته ریش خود نگه دارید.

 

3. زاویه را درست بگیرید

ریش تراش را در زاویه سمت راست صورت بگیرید و با استفاده از دست آزاد ، پوست خود را که هنگام اصلاح اصلاح می کنید بکشید تا موها به حالت ایستاده قرار بگیرند. این اطمینان از حداکثر تماس با پوست ، کاهش زمان اصلاح و به حداقل رساندن گرفتگی پوست است. ریش تراش های فویلی فقط با ضربه های عقب و جلو بهتر کار می کنند ، در حالی که تراش های چرخشی نیز باید با حرکت دورانی استفاده شوند.

 

4. دانه موهای صورت خود را پیدا کنید.

مکانهایی را که موهای صورت شما رشد می کند مالش دهید و جهتی که احساس صاف می کند جهتی است که "با دانه" است. این جهت دیگر هنگام مالش مقاومت می کند. این "در برابر دانه" است.

فرقی نمی کند که موهای صورت شما صاف ، موج دار یا درشت باشد ، یادگیری جهتی که در آن رشد می کند به شما امکان می دهد از تحریک و موهای رشد نکرده جلوگیری کنید.

 

5. با آن همراه باشید

صبر با هر نوع تکنیک اصلاح فضیلت است اما اگر تازه وارد اصلاح برقی باشید بسیار مهم است. اگر شما در تمام طول زندگی خود از تیغ مرطوب استفاده کرده اید و تصمیم دارید برقی شوید ، چند هفته طول می کشد تا پوست شما با روش جدید اصلاح سازگار شود. به آن پایبند باشید ، حتی اگر از ابتدا احساس تحریک خفیف کنید.

 

آیا تیغ برقی برای پوست مضر است؟

 

بسیاری از مردان بزرگسال به دلیل اثر تحریک کننده ای که می تواند بر روی پوست داشته باشد ، چشم به راه اصلاح نیستند. پوست برخی از افراد حساسیت بیشتری نسبت به سایرین دارد ، اما بیشتر مردان در یک زمان یا دیگری تأثیرات ناخوشایند اصلاح را روی صورت خود احساس کرده اند. گاهی اوقات این برشی است که جلوی خونریزی را نمی گیرد ، در برخی مواقع ممکن است بثورات جزئی ایجاد شود. حتی پوست های غیر حساس بعد از اصلاح سخت حداقل تا چند ساعت احساس خام خواهند کرد.

 

در مورد اصلاح صورت ، به طور کلی دو راه وجود دارد: شما می توانید با تیغ برقی بروید ، یا می توانید تیغه ای را انتخاب کنید ، چه تیغ مستقیم باشد ، چه تیغ چند تیغه محوری قابل استفاده مجدد ، تیغ ایمنی یا نوع یکبار مصرف . احتمال این وجود دارد که یک نوجوان در ابتدا ترجیح زیادی نداشته باشد ، اما با رشد پسر ، او نظر بیشتری در مورد نوع تیغه صورت او دارد. به طور کلی ، ریش تراش های برقی برای پوست های حساس بهتر هستند زیرا فرصتی برای بریدگی ، لک زدن و یا سوختگی تیغ وجود ندارد. این بدان معنا نیست که هیچ گونه تحریک با تیغ های برقی وجود ندارد ، اما به طور کلی در پوست های حساس راحت ترند. مانند Erazio Shaver.

 

 

 

ریش تراش های برقی چگونه کار می کنند؟

 

محققان در مورد دو نوع اساسی ریش تراش برقی بحث کردند.

روتاری - این ریش تراش ها دارای تیغه های برش به شکل دایره هستند ، در نتیجه یک ضربه اصلاح ایجاد می شود که ماهیت مارپیچی دارد.

فویل - این ریش تراش ها دارای یک حرکت افقی هستند که به عقب و جلو می روند و در نتیجه یک ضربه اصلاح به صورت مستقیم ایجاد می شود.

برخی از تیغ های برقی هر دو نوع دایره ای و افقی را در آرایش های مختلف ترکیب می کنند.

 

اصلاح خوب چیست؟

 

محققان عناصر زیر را به عنوان ویژگی های اصلاح خوب ارائه دادند:

 

نزدیکی

دقیق بودن

بهره وری

راحتی پوست

دقت، درستی

آنها متذکر شدند که برای اکثر مردان ، ترکیبی از همه این ویژگی ها ایده آل است.

 

نتیجه

 

بهترین روش اصلاح در واقع روشی است که بدون توجه به دلایل انتخاب یکی از روش های دیگر ، برای شما بهتر جواب دهد.

سم خود را انتخاب کنید و از اصلاح خود در gadgetplus لذت ببرید!


:: برچسب‌ها: shaving ,



بازدید : 50
نویسنده : jessica

ما حیوانات خانگی را برای آوردن شادی و خوشبختی در زندگی خود پذیرفته ایم ، آنها به همراهان وفادار و اعضای خانواده بی بدیل برای ما و فرزندانمان تبدیل می شوند. گربه ها و سگ ها مقدار زیادی مو و خز می ریزند که در تمام خانه شما به پایان می رسد و از بین بردن آن تقریباً غیرممکن است. این موها می توانند از راه های غیرمنتظره بر سلامتی شما تأثیر بگذارند ، بدتر این که شما حتی نمی دانید که موهای حیوانات خانگی به طور فعال بر سلامتی شما تأثیر می گذارد. نظافت منزل یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر است. وقت تمیز کردن خانه خود ندارید؟ مشکلی نیست می توانید از ربات خلاuum کمک بگیرید (vacuum robot)

 

آیا موهای سگ باعث سلامتی می شوند؟

 

همانطور که هر صاحب حیوان خانگی می داند ، حتی اگر خلأ خوبی داشته باشید ، به نظر می رسد که همیشه مقداری موی حیوان خانگی وجود دارد. بنابراین به جای اینکه از خود بپرسیم بهترین خلا برای موهای حیوانات خانگی چیست ، ما یک نکته بیشتر در این مورد پرسیدیم: بهترین راه برای حداقل نگه داشتن موهای حیوانات خانگی در خانه شما چیست؟

 

هرگونه خلا good خوب - ایستاده یا قوطی ، سیم دار یا بی سیم - کار خوبی در برداشتن موهای حیوانات خانگی ، در کف سخت و فرش ها انجام خواهد داد. ما همه این سبک ها را آزمایش کرده ایم ، با استفاده از انبوهی از موهای اصلی گربه و سگ ، و همه انتخاب های ما در انجام این کار عالی عمل کرده اند. بعضی از مدل ها با نام "حیوان خانگی" یا "حیوانات" دارای ویژگی های اضافی یا ابزارهایی هستند که به تمیز کردن موهای روی کاناپه کمک می کنند یا از گره خوردن موها در اطراف برس جلوگیری می کنند ، و بعضا مفید هستند ...

 

گفته شد ، مهم نیست که خلا traditional سنتی شما چقدر خوب باشد ، بعید به نظر می رسد که سرعت ریزش را ادامه دهید - مگر اینکه خلاuum داشته باشید که می تواند به طور مداوم کار کند. به عبارت دیگر ، خلا rob ربات بهترین خلاuum برای موهای حیوانات خانگی است.

 

هر خلاuum ربات می تواند با موی حیوانات خانگی مطابقت داشته باشد ، اما مقرون به صرفه Neabot به ویژه به دلیل دوام و خالی بودن خلا vac برای پول قابل توجه است.

 

اندازه مشکل موهای حیوان خانگی

 

حتی اگر روزانه جارو برقی کنید ، می توانید این مشکل را مشاهده کنید: با جاروبرقی مجدد ، 75000 تار مو کف و روکش مبلمان شما را می پوشانند. اگر هر هفته جارو برقی بزنید ، این تعداد بالای نیم میلیون است.

 

حتی اگر روزانه جارو برقی کنید ، می توانید این مشکل را مشاهده کنید: با جاروبرقی مجدد ، 75000 تار مو کف و روکش مبلمان شما را می پوشانند. اگر هر هفته جارو برقی بزنید ، این تعداد بالای نیم میلیون است.

 

نمای نزدیک از توده ای از موهای گربه روی یک صفحه سفید.

 

 

یک گربه ، یک اتاق نشیمن ، تجمع 48 ساعته موی گربه (و دیگر اسموتس) که توسط خلا rob ربات Neabot جمع شده می تواند این تجمع را تحت کنترل داشته باشد.

البته ، همه نژادهای گربه یکسان نیستند - اعداد را برای یک ماین تصور کنید - و ما حتی سعی نکرده ایم تعداد "سگهای معمولی" را بفهمیم. اما نگرانی اساسی درست است: اکثر گربه ها و بسیاری از سگها به طور مداوم ریزش می کنند و تعداد کمی از صاحبان حیوانات خانگی می توانند به طور دستی به اندازه کافی جارو برقی نگه دارند تا بتوانند این روند را حفظ کنند.

 

به همین دلیل خلا rob ربات ابزاری مخصوصاً مفید برای موهای حیوانات خانگی است. اگر روزانه یا حداقل چند بار در هفته یک بار بدوید ، مرتب کف اتاق شما مرتب خواهد شد.

 

آیا جاروبرقی های حیوانات خانگی ارزش آن را دارند؟

 

بله ، بیشتر آنها برخی از ویژگی های منحصر به فرد را ارائه می دهند که ارزش آنها را دارد. وقتی نوبت فرش است ، برای تمیزکاری کامل فرش ها به یک خلا vac با برس کوبنده ، برس چرخان زیر خلا نیاز دارید. برای کف های چوب سخت ، برس کوبنده باید خاموش باشد یا در آن وجود نداشته باشد.

 

این برس کتک زدن به دلیل گرفتگی کامل با مو شناخته می شود. این فقط طبیعت وحش است. آنچه بسیاری از جاروبرقی های حیوانات خانگی دارند ، توانایی تمیز کردن آسان آن برس است. من حتی برخی را با روش فوق العاده آسان برای تمیز کردن برس با مکیدن موهای بریده شده در آن دیده ام.

 

شما پوستی دارید ، و یک پارچه فرش تمیز نمی کند ، اما بیشتر فیلترهای جارو برقی معمولی می توانند از این امر مراقبت کنند. برای برخی از آلرژی ها ، خلا filter فیلتر HEPA لازم است.

 

 

از چه خلائی استفاده کنیم؟

 

با یک جستجوی سریع در اینترنت خواهید دید که همه دوست دارند یک جارو برقی حیوانات Dyson را توصیه کنند. من قصد دروغ گفتن ندارم این یک جاروبرقی عالی است. اما آیا واقعاً برای موهای حیوانات خانگی بهترین است؟

 

همه دوست دارند اطلاعات کلی در مورد آن ارائه دهند و عالی بگویند اما فکر نمی کنم بهترین باشد. با استفاده از چنگک فرش ، من فکر می کنم یک Neabot Nomo Vacuum بسیار بهتر است. شما می توانید Neabot تهیه کنید که 3 سطح قدرت مکش از جمله Small 700Pa ، Regular 1200Pa و Strong mods 2700Pa را فراهم می کند. ذرات منظم را که روی زمین افتاده اند ، به راحتی کنترل کنید ، از کوچک به عنوان خاک و برنج تا اندازه بادام زمینی و پوسته.

 

در نتیجه

 

جاروبرقی های زیادی در برداشتن موهای حیوانات خانگی عالی هستند ، جاروبرقی های زیادی در فیلتراسیون عالی هستند و جاروبرقی های زیاد در هر دو مورد عالی هستند. چندین جاروبرقی مورد علاقه ما ، از جمله سری Shark Navigator ، Dyson V7 یا V8 و به ویژه Neabot Nomo (در میان بسیاری دیگر) ، یک تن از موهای حیوانات خانگی را می مکند و کیفیت هوای خانه شما را بهبود می بخشند. اگر حساسیت شدید دارید که مشکلات جدی در کیفیت زندگی ایجاد می کند ، اتفاق نظر بین متخصصان این است که شما باید یک خلا bag سیستم بسته بندی شده با فیلتر HEPA را انتخاب کنید. این جاروبرقی ها می توانند در تمیز کردن موی حیوانات خانگی نیز عالی باشند (اگرچه اگر از آنها برای تمیز کردن بعد از چندین حیوان خانگی خانگی مو استفاده می کنید ، ممکن است کیف آنها خیلی سریع پر شود).

 

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خلا pet حیوان خانگی به اشتراک بگذارید؟ با خیال راحت با gadgetplus تماس بگیرید


:: برچسب‌ها: vacuum cleaner ,



ASMR می تواند به شما کمک کند بهتر بخوابید؟
نوشته شده در جمعه 16 آبان 1399
بازدید : 41
نویسنده : jessica

آیا با ASMR آشنا هستید؟ اگر شما از آن دسته افرادی هستید که قصد ساخت فیلم های ASMR را دارید یا مشتاقانه منتظر یکی از آنها هستید. مهمترین چیزی که شما باید در تنظیمات خود داشته باشید میکروفون شگفت انگیز است (به Mu6 مراجعه کنید).

 

شاید شما هم در مورد این پدیده حسی چیزی شنیده باشید که طی چند سال گذشته به شدت محبوب شده است. کاملاً ثابت شده است که خواب برای سلامت جسمی و روانی ما ضروری است. اما علی رغم اهمیت آن ، درصد نگران کننده ای از مردم به طور منظم از خواب با کیفیت محروم هستند و به ویژه در طول روز خواب آلود هستند.

 

 

ASMR چیست

 

ASMR ، مخفف پاسخ نصف النهار حسی خودمختار است ، گاهی اوقات به عنوان یک شرایط و بار دیگر به عنوان یک پدیده یا یک تجربه شناخته می شود. ASMR یک پدیده تازه شناسایی شده است که فقط در دهه گذشته نام خود را (اصطلاح غیر بالینی) گذاشته اند.

 

آنها که می توانند مانند حمام داغ بخوابند مورد حسادت قرار می گیرند. برای افرادی که بدتر از خواب هستند ، در پایان روز از حالت شل و آرامش خارج می شوند و لیستی از پیش شرط ها را می آورند. تا زمانی که همه جعبه ها علامت گذاری نشوند ، خاموش شدن یک واقعیت دور به نظر می رسد.

 

 

 

نکاتی برای خواب بهتر

 

تکنیک های آرامش را امتحان کنید: تلاش برای به خواب رفتن را متمرکز نکنید. در عوض ، فقط بر روی تلاش برای آرامش تمرکز کنید. تنفس کنترل شده ، مراقبه ذهن آگاهی ، آرامش عضلانی پیش رونده و تصاویر هدایت شده نمونه هایی از روش های آرام سازی است که می تواند به شما در خواب راحت باشد.

در تخت بخار نپردازید: شما می خواهید از ایجاد ارتباط بین تختخواب و ناامیدی ناشی از بی خوابی جلوگیری کنید. این بدان معناست که اگر حدود 20 دقیقه را در رختخواب سپری کرده اید و نمی توانید به خواب بروید ، از رختخواب خارج شوید و در نور کم کار آرامش را انجام دهید. در این مدت از بررسی زمان خودداری کنید. سعی کنید حداقل چند دقیقه قبل از بازگشت به رختخواب ذهن خود را از خواب خارج کنید.

 

آزمایش روشهای مختلف: مشکلات خواب می تواند پیچیده باشد و آنچه برای یک شخص مفید است ممکن است برای شخص دیگری مفید نباشد. در نتیجه ، منطقی است که روش های مختلفی را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای شما مفید است. فقط بخاطر بسپارید که ممکن است مدتی طول بکشد تا روش های جدید به اجرا درآیند ، بنابراین قبل از اینکه تصور کنید اینها به درد شما نمی خورند ، به آنها زمان دهید تا شروع شوند.

 

یک دفترچه یادداشت خواب داشته باشید: یک دفترچه خواب روزانه می تواند به شما کمک کند تا میزان خوب خوابیدن خود را ردیابی کنید و عواملی را که ممکن است به خواب شما کمک کنند یا آسیب برساند شناسایی کنید. اگر یک برنامه خواب جدید یا سایر تغییرات بهداشت خواب را آزمایش می کنید ، دفتر خاطرات خواب می تواند به شما کمک کند تا به خوبی کار کند.

 

صحبت با یک پزشک: یک پزشک در بهترین موقعیت برای ارائه مشاوره دقیق برای افرادی که مشکل جدی در خواب دارند وجود دارد. اگر متوجه شدید که مشکلات خواب شما در حال بدتر شدن است ، در طولانی مدت ادامه دارد ، بر سلامتی و ایمنی شما تأثیر می گذارد (مانند خواب آلودگی بیش از حد در روز) یا اگر در کنار سایر مشکلات سلامتی غیر قابل توجیه وجود دارد ، با پزشک خود صحبت کنید.

 

ASMR را در نظر بگیرید: ASMR به سرعت به یکی از بزرگترین پدیده های اینترنت تبدیل شده است. افرادی که آن را تجربه می کنند می گویند این احساس سوزن سوزن شدن در پوست سر و ستون فقرات ، همراه با سرخوشی و آرامشی تقریباً خلسه مانند را ایجاد می کند. با این حال ، همه این احساسات را تجربه نمی کنند. بسیاری از افراد ASMR را تجربه نمی کنند و نمی توانند احساس سوزن سوزن شدن داشته باشند که کسی موهای خود را مسواک می زند.

 

صداهای ASMR چیست؟

 

صداهای متنوعی وجود دارد که ASMR را تشکیل می دهند. به طور کلی ، این شامل افرادی می شود که کارهای بسیار ساده ، ساکت و آرام بخشی را انجام می دهند. به نظر می رسد ضربه زدن ، کارهای معمولی مانند ورق زدن صفحات مجله ، و حتی کلمات خاص باعث ایجاد این احساسات آرامش بخش می شوند.

 

 

فیلم های ASMR بزرگترین روند YouTube هستند که به شما در بهبود خواب کمک می کنند. با وجود تعداد بیشماری از فیلم های ASMR در اینترنت ، هیچ محدودیتی در تعداد محرک های احتمالی سوزن سوزن وجود ندارد ، اما در اینجا لیستی از 11 مورد از رایج ترین ها وجود دارد.

 

زمزمه کردن

ضربه زدن

لمس فیزیکی

توجه شخصی

برگرداندن صفحه

سبک

نقش آفرینی

غذا خوردن

تمرکز

ماساژ

چین خوردن / له شدن

 

می خواهید آن را برای خودتان امتحان کنید؟ آرام بنشینید ، آرام باشید و امیدوارم صدای ASMR بتواند به شما در خواب کمک کند.

چند مورد از محبوب ترین ASMRists را در YouTube امتحان کنید. هر یک از این کانال ها دامنه ای از عوامل تحریک کننده را پوشش می دهد و در حالی که برخی از فیلم ها به مدت 30 دقیقه به بالا ادامه می دهند ، بیشتر علاقه مندان به ASMR تنها پس از چند دقیقه تمرکز روی صداها ، احساس گزگز می کنند.

 

توجه: مهم است که با استفاده از گوشی سه بعدی (3D Earphone) با صدا روشن گوش دهید.

 

خلاصه:

 

 طبق آمارهای Google ، "ASMR" تقریباً سه برابر بیشتر از کلمه "شکلات" در نوار جستجوی YouTube تایپ می شود! بسیاری از افراد این نوع فیلم ها را برای رفع خستگی یا کمک به خوابیدن تماشا می کنند. یک مطالعه کوچک حتی نشان داد که ASMR می تواند برخی علائم درد مزمن و افسردگی را به طور موقت برای برخی افراد کاهش دهد ، اما تحقیقات بیشتری در این زمینه لازم است.

 

کارینا اورتیز ، دانشجوی تمام وقت که سه سال پیش شروع به تماشای فیلم برای آرامش قبل از خواب کرد ، می گوید: "ASMR به اضطراب من کمک کرده است." "این احساسی است که به ذهن و بدن آرامش می بخشد. حتی می توانم آن را نوعی مراقبه بنامم. "

 

کارشناسان کاملاً مطمئن نیستند که چه عواملی باعث ایجاد ASMR می شود و چرا مردم آن را مانند خود تجربه می کنند ، اما این منطقه شروع به دریافت علاقه علمی می کند. دکتر هاستلر و محققان دیگر وی می خواستند تعیین کنند که آیا فیلم های ASMR واقعاً می توانند بر پاسخ فیزیکی تأثیر بگذارند. وی می گوید: "مطالعه ما نشان داد كه این امر ممكن است." "هنگامی که افراد ASMR را تجربه می کردند ، به نظر می رسید ضربان قلب آنها کاهش می یابد و علائم آرامش را نشان می دهد." تحقیقات دکتر هاستلر نتیجه گرفت که ASMR می تواند برای برخی از افراد مزایای واقعی سلامتی داشته باشد ، گرچه دیگران به هیچ وجه این "گزگز مغز" را تجربه نمی کنند.

 

تجربه شما با ASMR و خواب چیست؟ اگر یک ویدیوی مورد علاقه دارید که به خواب شما کمک می کند ، ما دوست داریم آن را ببینیم. می توانید آن را در gadgetplus به اشتراک بگذارید

 

:: برچسب‌ها: asmr ,



بازدید : 40
نویسنده : jessica

(Vacuuming)جاروبرقی یکی از منفورترین کارهای خانه است. اگر همیشه R2-D2 گرد و غبار شخصی خود را می خواستید اما نمی توانستید قیمت بالای جاروبرقی های رباتیک را تحریک کنید ، وقت آن است که نگاهی دوباره بیندازید. Roomba از اوایل به حدی مسلط بود که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک اصطلاح عمومی بود ، مانند "هوور" ، که به عنوان یک فعل در بعضی از نقاط جهان استفاده می شود. با این حال ، با حساب من ، حداقل ده شرکت اکنون جاروبرقی رباتیک ایجاد می کنند ، از جمله مارک های معروف مانند سامسونگ ، شارپ و بلک اند دکر ، به علاوه متخصصان خلا vac مانند Ecovacs ، Bissell و Neabot


جاروبرقی رباتیک یک جاروبرقی رباتیک مستقل است که دارای برنامه ریزی هوشمند و سیستم تمیز کردن کف خلاuum محدود است. طراحی اصلی شامل کار دستی از طریق کنترل از راه دور و حالت "خودرانگیشی" بود که به دستگاه اجازه می داد بدون کنترل انسان به صورت مستقل تمیز شود. برخی از طرح ها از برس های چرخشی برای رسیدن به گوشه های تنگ استفاده می کنند ، و برخی دیگر شامل تعدادی از ویژگی های تمیز کردن به همراه ویژگی جاروبرقی (پاک کردن ، عقیم سازی UV و غیره) است.
تاکنون ، ربات های جارو پیشرفته متغیر حالت های تمیز کردن ، نقشه برداری ، محدودیت بدون حرکت مجازی ، برنامه زمانبندی روزانه ، برنامه متصل ، ارتقا Software نرم افزار و غیره یکپارچه هستند. امکانات.
آیا ارزش گرفتن خلا rob ربات را دارد؟
مالکیت جاروبرقی های ربات و تمیز کننده های کف از زمان آغاز به کار اولین جاروبرقی های ربات در حدود قرن گذشته ، به آرامی در حال افزایش است. اکنون میلیون ها واحد در سراسر جهان به فروش می رسد و روند توسعه با توسعه این فناوری ادامه دارد.
جدیدترین جاروبرقی های ربات نسبت به نسخه های اول مارک های معروف مانند iRobot و roborock بسیار بهبود یافته است که قدرت تمیز کردن ، راحتی و دوام بیشتری را فراهم می کند. Neabot همچنین با انتشار Neabot Nomo خود در ایالات متحده ، قرار است به یک بازیگر بزرگ در بازار جاروبرقی ربات تبدیل شود.
خلا smart هوشمند Neabot Nomo خانه شما را می آموزد ، با روال کار شما سازگار می شود و با تنها یک دستور از دستیار صوتی Google یا Alexa خود تمیز کردن قدرتمندی را ایجاد می کند.
چرا به جاروبرقی ربات نیاز دارید؟
جاروبرقی یکی از منفورترین کارهای موجود در خانه است. کاری پر زحمت ، یکنواخت و کسل کننده است و در جامعه پر سرعت امروز ، خیلی وقت گیر است. برای بسیاری از مردم ، خرید خلا rob روبات یک روش فوق العاده برای تمیز کردن خانه شما است ، بدون اینکه وقت و انرژی زیادی صرف کنید.
جاروبرقی های رباتیک وسایل کوچک و معمولاً دیسکی شکل هستند که به نظافت خانه برای شما کمک می کنند. آنها تقریباً در هر نقطه قیمتی قابل تصور هستند که با ادامه پیشرفت فناوری ، قیمت ها کاهش می یابد. این نه تنها باعث می شود که آنها گزینه ای مقرون به صرفه برای مصرف کننده متوسط ​​شما باشند ، بلکه اکنون می توانید از آنها در رابطه با انواع دیگر جارو برقی استفاده کنید تا از تمیز بودن خانه شما تا حد امکان اطمینان حاصل کنید.
خلاot ربات در مقابل خلاditional سنتی
هر وقت دستگاهی دارید که از طریق باتری کار می کند و از طریق یک سیم کار می کند ، مجبور خواهید شد با یک سری مبادلات روبرو شوید. با خلأهای ربات ، این یک عمل متعادل کننده بین یک ربات خوب و یک خلا good خوب است.
یک ربات خوب با برخورد نکردن به مبلمان و عبور از آستانه ها به خوبی حرکت می کند. اما ، بدترین سقوط یک خلاot ربات زمانی است که گیر می کند و نیاز به یک دست کمک از انسان دارد ، و هدف خود را به عنوان پاک کننده کف خودکار شکست می دهد. ربات خوب بودن به معنی کشیدن قدرت از برس و چرخ ها ، سنسورها و صفحه مدار است.
برعکس ، خلا rob ربات که به خوبی تمیز می کند نیز تمایل دارد خود را به مبلمان تبدیل کند. گرچه این مورد برای مبلمان شما مناسب نیست ، اما برای کفپوش شما بسیار مناسب است. خلا rob ربات نمی تواند جاهایی که برس آن نبوده را تمیز کند و برخورد به پایه های میز به تمیز کردن گوشه ها و جرقه ها کمک می کند. همچنین با جذب نیرو بیشتر به موتور مکش ، سر و صدا دارند.
آزمایش جامع ما نشان داده است که رابطه معکوس بین هزینه خلا rob ربات و توانایی آن در جمع آوری خاک وجود دارد. ما در حال صحبت کردن در مورد اختلاف 20 درصدی بین بهترین ناوبری هستیم که هرگز به پایه صندلی نزدیک نمی شوند و یک خلا rob ربات که همه چیز را در خانه شما خراب می کند.
چرا Neabot Nomo ارزش بودجه خود را دارد؟
بیشتر افراد در ابتدا بدبین هستند و سپس از میزان کارآیی Neabot Nomo بسیار متعجب می شوند. راز این است که آن زمان بسیار بیشتری را صرف تمیز کردن یک اتاق (معمولاً 25 دقیقه) از بیشتر ما که می خواهیم با جارو برقی معمولی و چندین بار رانندگی در هر منطقه را صرف کنیم. به طور کلی ، این کار بسیار بهتر از آنچه تصور می کنید انجام می شود ، اما همانطور که انتظار دارید مزایا و معایب خود را دارد.
منتظر اولین خلاot ربات خود تمیز کننده Neabot NoMo از GenHigh باشید. به لطف فناوری پیشرفته و عملکردهای مفید برنامه ، جارو برقی ربات به تعامل با شما احتیاج ندارد. بعد از هر بار استفاده دیگر از تخلیه ظرف گرد و غبار خسته نشوید ، فقط باید هر 4 هفته کیسه گرد و غبار را عوض کنید.

ویژگی جمع آوری گرد و غبار Neabot هوشمندانه ترین چیزی است که من تاکنون دیده ام.
Gadgetplus انتخاب سایت رسمی در 4.8 / 5 ستاره: ★ ★ ★ ★
مجموعه اتوماتیک کیسه گرد و غبار. خاک جمع شده از روبات را به صورت خودکار به سطل آشغال زباله ای که کیسه دارد ، منتقل کنید بدون اینکه نیازی به لمس آلودگی باشید
دفع دستی وجود ندارد. 2 تا 3 هفته خاک و آوار را برای دفع آسان بدون ابر گرد و غبار نگه می دارد
ساکشن 2،700Pa. به راحتی کارهای تمیز کردن سنگین تری را انجام می دهید
حالت های خلاing چند سطحی. به راحتی با هرگونه خرابکاری چه برای تمیز کردن منظم و چه عمیق مقابله کنید
تمیز کردن فرش عمیق تر. کف فرش را تشخیص می دهد تا قدرت مکش را افزایش دهد
200 مترمربع تمیز کردن برای فضای 200 مترمربعی حداکثر 3.5 بار در هر بار شارژ را تمیز می کند
برنامه خانگی Neabot. تنظیمات تمیز کردن را تنظیم کنید ، یک استراتژی تمیز کردن را سفارشی کنید و وضعیت تمیز کردن را کنترل کنید
مشخصات
رنگ سفید
مواد: پلاستیک
ابعاد: 13.78 ″ x 13.78 ″ x 3.86
وزن: 20.6 پوند
قدرت مکش
700Pa
1200 پی پال
2700Pa
ارتفاع صعود: 0.78 ″
ظرفیت باتری: 5،200mAh / 120min زمان اجرا
ظرفیت کیسه گرد و غبار: 2.8 لیتر
ظرفیت گردگیر: 400 میلی لیتر
سطح صدا: 55–70dB
کنترل صدا: آمازون الکسا و دستیار Google
سیستم ناوبری: ناوبری Lidar + بومی سازی و نقشه برداری همزمان (SLAM)
به طور کلی
برای سالها تکامل ، جارو برقی کف با ربات هنوز چیزی بیش از یک کار خسته کننده خانه برای ما باقی مانده است. ناوبری ضعیف ، تحویل نامناسب. نه اینکه از ناراحتی تخلیه و تمیز کردن سطل زباله برای آن صحبت کنیم.
خوشبختانه Neabot اینجاست تا زندگی شما را راحت تر کند. Neabot می تواند سطل زباله خود را خالی کرده و کار تمیز کردن را به طور خودکار و بدون تعامل شما با آنها از سر بگیرد. بنابراین می توانید کارهای تمیزکاری را هفته ها فراموش کنید و روی سایر کارهای بهره وری تمرکز کنید.
آیا اطلاعات بیشتری در مورد خلاuum ارزان ترین ربات با قیمت مناسب می خواهید؟ برای مشاهده یا دریافت اطلاعات تخفیف می توانید gadgetplus را مرور کنید.




بازدید : 40
نویسنده : jessica

ابر خازن به سرعت باتری های معمولی تخریب نمی شود. ابر خازن تاکنون ثابت کرده است که در تأمین انرژی وسایل نقلیه برقی در مقیاس کوچک مهارت دارد. مانند استارت پرش خازن فوق العاده.(super capacitor jump starter)

ابرخازن چیست؟
ابر خازن ، همچنین "خازن فوق العاده" نیز نامیده می شود ، نوعی منبع انرژی جدید است. در میان تمام سیستم های قدرت ، به دلیل طول عمر ، قابلیت شارژ تقریباً فوری و چگالی انرژی استثنایی برجسته است. در مقایسه با فناوری سنتی باتری ، ابرخازن در برابر درجه حرارت شدید و نوسانات دما ، پایین تر بودن درجه حرارت مقاومت می کند. این طول عمر خازن ها را افزایش می دهد و آنها را به گزینه ای بهتر برای عملکرد در محیط های سخت تبدیل می کند. وقتی کمی درباره نحوه کار آنها بدانید ، آنها می توانند بسیار بهتر برای شما کار کنند.
ابرخازن چگونه کار می کند؟
برق یک شکل کاملاً متنوع از انرژی است ، اما یک نقص بزرگ را متحمل می شود: ذخیره آن خیلی عجله است. باتری ها می توانند مقدار زیادی انرژی را در خود نگه دارند ، اما شارژ آنها ساعت ها طول می کشد. از طرف دیگر خازن ها تقریباً بلافاصله شارژ می شوند اما فقط مقدار کمی انرژی را ذخیره می کنند. در آینده با انرژی الکتریکی ، هنگامی که نیاز به ذخیره و آزاد کردن مقدار زیادی برق بسیار سریع داریم ، به احتمال زیاد به ابر خازن ها (همچنین به عنوان خازن های بزرگ نیز معروف می شویم) که بهترین های هر دو جهان را ترکیب می کند ، روی خواهیم آورد.
Autowit از فن آوری خازن فوق العاده با چگالی توان بالا برای محصولات خود استفاده می کند. برخلاف شروع کننده های پرش لیتیوم یونی که به شارژ منظم در خانه نیاز دارند ، Autowit SuperCap 2 یک شروع کننده پرش است که برای شروع کار فقط به شارژ سریع باتری ضعیف نیاز دارد. این بسیار راحت است زیرا نیازی نیست به یاد داشته باشید که شروع کننده پرش خود را از قبل شارژ کنید.
بیایید باتری VS Supercapacitor را از نزدیک بررسی کنیم
1. تراکم انرژی
چگالی انرژی باتری ها نسبت به خازن های بزرگ کمتر است.
چگالی انرژی با وزن دستگاه اندازه گیری می شود. به عنوان مثال ، باتری های لیتیوم یونی و باتری های سرب اسید شما چگالی انرژی بین 1000 وات بر کیلوگرم (وات ساعت بر کیلوگرم) و 2000 وات بر کیلوگرم دارند. گاهی اوقات روند تولید می تواند بر روی این رتبه بندی چگالی انرژی نیز تأثیر بگذارد.
2. میزان تخلیه انرژی
تلفن های هوشمند و دیگر دستگاه های تلفن همراه از ابر خازن ها برای تأمین انرژی خود استفاده نمی کنند زیرا سرعت آنها بیش از باتری شارژ می شود. معنی این امر این است که ابر خازن ها نمی توانند مدت طولانی برق را نگه دارند. آنها در مقایسه با باتری های با ظرفیت برابر تا 20٪ بیشتر از انرژی خود را در روز تخلیه می کنند.
باتری ها برای نیازهای طولانی مدت ذخیره انرژی ایده آل هستند. ممکن است آنها به همین سرعت برق تخلیه نکنند ، اما توانایی ذخیره سازی آنها همچنان باعث محبوبیت آنها می شود.
3. طول عمر
طول عمر خازن های بزرگ نسبت به باتری ها بیشتر است. تخمین زده می شود که یک ابرخازن قبل از شروع خراب شدن می تواند یک میلیون چرخه شارژ را پشت سر بگذارد. آن را با یک باتری اسید سرب مقایسه کنید که قبل از مرگ بیش از 1000 چرخه شارژ ندارد.
به همین دلیل ، یک ابر خازن باید بین 10 تا 20 سال دوام بیاورد ، در حالی که باتری یون لیتیوم یا باتری اسید سرب تا 5 سال دوام می آورد.
4. ایمنی
در صورت بدرفتاری باتری های ابر خازنی ایمن تر از باتری های معمولی هستند. در حالی که شناخته شده است که باتری ها به دلیل گرم شدن بیش از حد در هنگام اتصال کوتاه منفجر می شوند ، ابرخازن ها به دلیل مقاومت داخلی کم ، آنقدر گرم نمی شوند ، که آنها را برای برنامه هایی مانند Autowit supercap 2 start start car عالی می کند
Autowit supercap 2 مقدار کمی از باقیمانده باتری ماشین را ترسیم کرده و تقویت می کند و نیروی مورد نیاز برای روشن شدن موتور را در کمتر از 3 دقیقه ایجاد می کند. فناوری ابر خازن آن از نظر فیزیکی نیرو را فعال می کند تا کاربران را از خطر جرقه یا انفجار دور نگه دارد.

آیا ابرخازن ها باتری ها را جایگزین می کنند؟
به دنبال سخنرانی ایلان ماسک در Cleantech Forum 2011 ، علاقه زیادی به ابر خازن ها وجود داشته است و مطمئناً پتانسیل ارائه شده توسط فناوری نانو امید زیادی را به شما می رساند که در برخی از نقاط آینده ، خازن ها ممکن است به نقطه ای برسند که با عملکرد باتری برابر باشند. .
یکی از مواردی که باید به آن اشاره کنیم ، هزینه خازن های بزرگ در حدود ده برابر باتری های با همان ظرفیت انرژی است. اکثر مردم در حال حاضر از هزینه باتری شکایت دارند ، بنابراین می توانید تصور کنید که خرید super خازن به جای باتری چقدر هزینه دارد. این فقط یک دلیل دیگر است که چرا باتری ها همچنان بر بازار حاکم هستند.
در نتیجه ، باتری ها و ابر خازن ها هر کدام اهداف منحصر به فرد خود را دارند. تا زمانی که ابر خازن ها برای افزایش ذخیره انرژی برای مدت زمان طولانی ساخته نشوند ، همیشه تقاضای باتری وجود دارد. اما هنوز برای دستگاه های الکترونیکی که به شارژ و تخلیه سریع انرژی احتیاج دارند به ابرخازن ها نیاز داریم.
ابرخازنها سالهاست که در آستانه موفقیت تجاری قرار دارند.
برنامه های کاربردی فن آوری ابرخازن
ابرخازن اغلب اشتباه گرفته می شود. این یک جایگزین باتری برای ذخیره انرژی طولانی مدت نیست. اگر مثلاً مدت شارژ و دشارژ بیش از 60 ثانیه است ، از باتری استفاده کنید. اگر کوتاهتر باشد ، ابرخازن اقتصادی می شود.
ابرخازنها در صورت نیاز به شارژ سریع برای تأمین نیاز به برق کوتاه مدت ، ایده آل هستند. در حالی که باتری ها برای تأمین انرژی طولانی مدت انتخاب می شوند. ترکیب این دو در یک باتری هیبریدی هم نیازها را برآورده می کند و هم باعث کاهش استرس باتری می شود که بازتاب آن در عمر مفید بیشتری است. چنین باتری هایی امروزه در خانواده اسیدهای سرب در دسترس قرار گرفته اند.
س moreالات بیشتری دارید یا به یادگیری بیشتر علاقه دارید؟ امروز به gadgetplus ما مراجعه کنید!

 




6 هدفون برتر در سال 2020
نوشته شده در شنبه 3 آبان 1399
بازدید : 39
نویسنده : jessica

 

چه یک رایانه رومیزی ، لپ تاپ یا به سادگی تلفن هوشمند داشته باشید ، همه ما یک هدفون مارک دار داریم تا از موسیقی به بهترین شکل ممکن لذت ببریم. با این حال ، مرتب نگه داشتن هدفون با سیم و کابل آن یک چالش سخت است.

به نظر من ، وقتی صحبت از پایه هدفون می شود ، احساس می کنم بسیاری از مردم در وهله اول واقعاً توجه لازم را ندارند. من می دانم که به نظر می رسد که ضد شهودی باشند ، اما در واقع ، بهتر است که هدست یا یک هدفون خود را روی یک پایه مناسب قرار دهید تا اینکه فقط روی میز قرار بگیرید.

بهترین پایه هدفون چیست؟
بهترین نگهدارنده های هدست به شما این امکان را می دهند تا در صورت عدم استفاده از هدفون ، با خیال راحت هدفون خود را لمس کنید ، در حالی که فضای میز یا میز خود را آزاد می کنید. این پایه ها یا پایه ها علاوه بر هدست های کنفرانس ویدئویی و تلفن برای هدفون های سیمی و بی سیم نیز کار می کنند.

3 فاکتور مهمی که باید هنگام خرید پایه هدفون به آنها توجه کنید

سازگاری
اول از همه ، اطمینان حاصل کنید که پایه هدفونی که قصد خرید آن را دارید با هدفون شما سازگار است. در حالی که اکثر پایه های هدفون موجود در بازار با سازگاری جهانی عرضه می شوند ، همچنین با محصولاتی روبرو خواهید شد که فقط می توانند هدفون های انتخابی را در خود جای دهند.

قابلیت اتصال
اگر به دنبال پایه هدفون USB هستید ، اتصال یک عامل تعیین کننده مهم خواهد بود. این پایه چند پورت USB دارد؟ آیا هاب USB دارد؟ با استفاده از پورت های USB چه کاری می توانید انجام دهید؟ آیا می توانید هدفون خود را نیز شارژ کنید؟ قبل از خرید پایه هدفون USB اطمینان حاصل کنید که به همه این سالات پاسخ داده اید.

زیبایی ، ساخت و ساز و مواد
پایه های هدفون در اشکال ، اندازه ها و مواد مختلف موجود است (همانطور که در بالا مشاهده کردید). با این حال ، اگر می خواهید یک پایه هدفون فقط بر اساس زیبایی ، ساخت و ساز و یا مواد کاربردی خریداری کنید ، کاملاً به خود شما بستگی دارد.

بهترین هدست های موجود در بازار 2020

1. پایه هدفون ضبط کننده  به صورت Lifelike

پایه برای ضبط دو گوش: پایه میکروفن Binaural یک نگهدارنده دروغین برای تجهیزات ضبط با دو گوش با دقت بالا است که از گوش واقعی انسان ساخته شده است.
استفاده آسان: طراحی ساده و باریک ، فقط کافیست گوشی را درون سوراخ گوش قرار دهید تا میکروفون تنظیم شود.
مواد پیشرفته: با استفاده از ژل سیلیکا درجه یک ، قاب سر مانند گوش انسان نرم و کرک می شود.
طراحی سر ساختگی: سر و گوش ساختگی می توانند صدای کل فضا را در 360 درجه ضبط کرده و صدای فراگیر را تأمین کنند. نکات: جهت تولید گوشه های سیلیکونی باید هنگام گوش دادن جهت بازتولید جلوه سه بعدی واقع بینانه تر ، با گوش کاربر همسو باشد.
مناسب برای استودیوهای موسیقی حرفه ای ، ضبط در خانه و پخش زنده در فضای باز.

 



چه میکروفونی برای Asmr در سال 2020 بهترین است
نوشته شده در پنج شنبه 1 آبان 1399
بازدید : 39
نویسنده : jessica


اگر تا به حال فیلم ASMR تماشا کرده اید ، احتمال اینکه میکروفن سه بعدی را برای ایجاد خار و زنگ های بی شماری استفاده می کنید بسیار خوب است. در طول سالها ، صدها هنرمند ASMR به create هدفون ضبط سه بعدی turned روی آورده اند تا بهترین فیلم های ASMR را در اینترنت ایجاد کنند.(3D recording earphones)

اسمر چیست؟

اصطلاح ASMR مخفف Autonomous Sensory Meridian Response است که کسانی که آن را تجربه می کنند غالباً احساس سوزن سوزن شدن و ایستایی را توصیف می کنند که اشاره به یک احساس آرامش بخش و اغلب آرام بخش دارد که از پوست سر گسترش می یابد و از پشت گردن و ستون فقرات فوقانی حرکت می کند. این محرک ممکن است هر چیزی باشد ، اما در طی چند سال گذشته ، خرده فرهنگی در اطراف فیلم های YouTube و محبوبیت روزافزون آنها ایجاد شده است.

فیلم های ASMR چگونه کار می کنند؟
طبق مطالعه ASMR از دانشگاه شفیلد و دانشگاه متروپولیتن منچستر ، این فیلم ها اغلب برای خوابیدن ، استراحت یا تسکین استرس استفاده می شوند.

دکتر پوریو گفت: "مطالعات ما نشان می دهد که فیلم های ASMR در واقع اثر آرامش بخشی را دارند که توسط تجربیات گزارش می شود - اما فقط در افرادی که این احساس را دارند.

این در احساسات گزارش شده توسط شرکت کنندگان در ASMR و کاهش عینی ضربان قلب آنها در مقایسه با شرکت کنندگان غیر ASMR منعکس شده است.

جالب اینجاست که میانگین کاهش ضربان قلب توسط شرکت کنندگان ASMR ما با سایر یافته های تحقیق در مورد اثرات فیزیولوژیکی تکنیک های کاهش استرس مانند موسیقی و ذهنیت قابل مقایسه است. "

به دنبال یک میکروفون عالی برای فیلم های ASMR هستید؟

میکروفون ASMR که قادر است تمام نیازها و نیازهای شما را برای ساخت بهترین فیلم های ASMR برآورده کند. دریافت بهترین میکروفون برای ASMR نه تنها باعث بهتر و حرفه ای تر شدن فیلم های شما می شود بلکه از نظر مخاطبان نیز پاسخ مثبت بهتری خواهد داشت و مطمئناً مشترکان و بینندگان کانال شما را افزایش می دهد.


در اینجا برخی از محبوب ترین عوامل فعال ASMR مانند Mu6 برای شروع آورده شده است:
• زمزمه یا صحبت نرم: جنبه هایی از صدای شما که می تواند بر ASMR تأثیر بگذارد سرعت ، میزان صدا ، لحن و احساسات است. بسیاری از هنرمندان به آرامی صحبت می کنند ، که بیانگر یک حالت آرام است که ممکن است برای شنونده آرامش داشته باشد.
• سر خوردن ، خراشیدن یا ضربه زدن به ناخن های دست: ساده ترین صداها می توانند احساس آرامش را ایجاد کنند. به عنوان مثال ، ناخن های شما به لیوان ضربه می زنند ، یک مجله را ورق می زنند ، یا کاغذ مچاله می کنند و مواد مختلف یا با دستکش لاتکس ، نوار کاست قدیمی و وسایل مورد علاقه روزمره بازی می کنند.
• خوردن صداها: یکی از محبوب ترین رشته ها در صحنه ASMR خوردن صداها است. هنگام خوردن یک خرچنگ دریایی ، کیک یا هر آنچه که در یخچال شما باشد ، سر و صدا با لب ها (زدن) یا زبان (ضربه محکم و ناگهانی) می تواند باعث ایجاد ASMR شود.
• نقش آفرینی: ماساژ آبگرم یا بازدید از آرایشگاه می تواند باعث سوزن سوزن شدن سر شود. این باعث می شود بسیاری از شنوندگان باور کنند که آنها در آرایشگاه نشسته اند یا روی میز ماساژ خوابیده اند. محبوب مردان: اصلاح ریش مناسب با کرم اصلاح!
• مراقبت از پوست و آرایش: کشیدن برس روی میکروفون ، پنبه کشیدن پنبه ها و استفاده از لاک ناخن برای تلفن های موبایل محبوب "ماشه" است.
وقتی می خواهید بفهمید چه نوع ویدئویی می خواهید بسازید ، به خاطر داشته باشید که هیچ محدودیتی در خلاقیت شما وجود ندارد.

ASMR را برای خود تجربه کنید! هدفون بگذارید ، روی دکمه پخش کلیک کنید و با سوزن سوزن خواب های هیپنوتیزم ضبط شده در صدای دو گوش سه بعدی به حالت آرام و آرامی بروید.

آخرین اما مهمترین ، قیمت! اگر شما یک مبتدی مبتدی محتوای ASMR هستید که به دنبال اولین میکروفون خود هستید ، نمی توانید با ارزان ترین گزینه ، گوشی های ضبط هد ساختگی mu6 اشتباه کنید. Mu6 یک ارزش باورنکردنی است و بسیاری از بزرگترین ASMRtists در YouTube هنوز از آن استفاده می کنند ، زیرا این بسیار خوب است.

گوشی های ضبط سر ساختگی mu6 نه تنها یک گوشی عالی با خروجی فوق العاده با کیفیت بالا با کیفیت صدا هستند ، بلکه یک دنده ضبط صوتی سه بعدی قابل حمل هستند که فقط 20 گرم دارد. این هدست فوراً یک صدای سه بعدی همهجانبه ایجاد می کند ، که برای تکمیل یک تیم ضبط حرفه ای ، به طور معمول یک سال طول می کشد. ضبط صوتی سه بعدی موبایل به راحتی وصل می شود. نیازی به شارژ نیست ، زیرا مستقیماً از آیفون یا آی پد برای برق استفاده می کند. می توانید از آن برای پخش مستقیم استفاده کرده و با هرکسی به اشتراک بگذارید.

شما جهان را در فضای پیچیده سه بعدی می شنوید. اما بیشتر صدای ضبط شده ای که می شنوید به صورت استریو ساده است. می توانید آن را بشنوید ، اما در عمق فضای موجود در زندگی واقعی ضبط نمی شود.

Mu6 به شما امکان می دهد محیط پیچیده و سه بعدی دنیای واقعی را در عرض چند ثانیه ضبط کنید. بدون بارگیری هیچ برنامه ای ، فقط از iPhone خود استفاده کنید ، آن را متصل کرده و ضبط کنید ، می توانید در چند ثانیه فیلم سه بعدی را بسازید

 



هدفون ANC چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 6 مهر 1399
بازدید : 68
نویسنده : jessica


لغو فعال نویز (bluetooth noise cancelling headphones) به یکی از ویژگی های محبوب هدست های موسیقی تبدیل شده است. بسیاری از هدست ها اکنون دارای ANC هستند ، اما همه آنها برابر نیستند.

ممکن است شما هم همین احساس را داشته باشید؟
از افرادی که در راه شما به سمت دفتر پرسه می زنند کافی است؟
تحمل شهر یا تلاطم هواپیما را ندارید؟
همیشه در دفتر از صدای همکاران خود منحرف می شوید؟
بعضی اوقات ، فقط به یک لحظه احتیاج داریم که فقط متعلق به خودمان باشد.

آیا می دانید ANC چیست؟ در مرحله اول ، اجازه دهید توضیحات ویکی پدیا را مشاهده کنیم:

هدفون های کاهش دهنده صدا ، هدفونی هستند که با استفاده از کنترل نویز فعال ، صداهای ناخواسته محیط را کاهش می دهند. این از هدفون های غیرفعال متمایز است که اگر کلاً صدای محیط را کاهش دهند ، از تکنیک هایی مانند عایق صدا استفاده می کنند.

لغو سر و صدا امکان گوش دادن به محتوای صوتی را بدون افزایش زیاد صدا فراهم می کند. همچنین می تواند به مسافر در خوابیدن در یک وسیله نقلیه پر سر و صدا مانند هواپیمای مسافربری کمک کند. در محیط حمل و نقل هوایی ، هدفون های حذف کننده نویز نسبت سیگنال به نویز را به میزان قابل توجهی بیشتر از هدفون های تضعیف کننده نویز منفعل یا بدون هدفون می کنند ، و شنیدن اطلاعات مهم مانند اعلامیه های ایمنی را آسان می کند. هدفون های کاهش دهنده صدا می توانند به اندازه کافی گوش دادن را بهبود بخشند تا اثر یک فعالیت همزمان منحرف کننده را کاملاً جبران کنند.

هدفون ANC چیست؟
همه هدفون ها یا هدفون ها سعی می کنند صدا را از بین ببرند ، یا با پوشاندن گوش های شما با لیوان های ضخیم (یا قوطی ها) یا داشتن شاخه های گوش که واقعاً در گوش شما قرار دارند. لغو سر و صدا کارها را یک قدم جلوتر می برد تا به شما این امکان را بدهد که فقط روی آنچه در هدفون پخش می شود تمرکز کنید. این کار به دو روش انجام می شود.

هدفون هایی با لغو نویز فعال همراه با میکروفونی هستند که برای مکالمه یا مکالمه نیستند ، اما صدای اطراف شما را اندازه گیری می کنند ("صدای محیط" یا "سر و صدا") و امواج را برای لغو آن تولید می کنند.

بنابراین هنگامی که از هدفون هایی با قابلیت حذف نویز فعال استفاده می کنید ، میکروفون های موجود در هدفون موجی از صدا را از خارج می شنوند (صدا. سپس موجی از خود تولید می کنند که موج ورودی را لغو می کند. این دو موج یکدیگر را لغو می کنند ، و به شما اجازه می دهد یک تجربه صوتی واضح و بدون وقفه داشته باشید. این تقریباً مانند نبرد بین صدای خوب (صدایی که می خواهید بشنوید) و صدای بد (سر و صدایی که از بیرون می آید) با برنده شدن صدای خوب است ، اگر همه چیز خوب پیش برود.

هنگامی که کاملاً کار می کند ، ANC می تواند شما را قادر سازد تا در یک اتاق شلوغ و پر سر و صدا بنشینید و هنوز چیزی غیر از آنچه در هدفون شما پخش می شود نشنید. در اصل ، صدای خارجی را از بین می برد. و گرچه همیشه 100٪ موفقیت آمیز نیست ، اما مطمئناً تفاوت چشمگیری در تجربه صوتی شما ایجاد می کند.

درباره هدفون های از بین برنده نویز بلوتوث در gadgetplus.com اطلاعات بیشتری کسب کنید

 



چگونه می توان به طور موثر خلا V کرد - قسمت 2
نوشته شده در جمعه 28 شهريور 1399
بازدید : 35
نویسنده : jessica

بیایید آخرین مقاله جاروبرقی را ادامه دهیم(Vacuuming).

5. اشیا Small کوچک را از طبقه جدا کنید
قبل از شروع جاروبرقی کف خود ، مطمئن شوید که همه چیز را بهم ریخته و اشیا the کوچک را از کف خارج می کنید. این کار نه تنها تمیز کردن کف را برای شما آسان می کند بلکه از گیر افتادن این اجسام کوچکتر در خلا جلوگیری می کند. اگر آنها گیر کنند ، می توانید خلا your خود را خراب کنید یا یک قسمت داخلی را بشکنید. این امر نه تنها منجر به مشکلات بزرگتری خواهد شد ، بلکه از پاک کردن واقعی همه گرد و غبار و گرد و غبار جلوگیری می کند.
6. بعضی اوقات مبلمان را جابجا کنید
هنگام جاروبرقی معمولاً وسایل بزرگتر (مانند مبلمان) را می توان در جای خود قرار داد. به هر حال ، منطقی نیست که هر هفته همه چیز را در خانه و اطراف خانه منتقل کنید تا نظافت کافی داشته باشید.
با این حال ، ممکن است بخواهید مبل یا میز قهوه را برای جاروبرقی در مکان های صعب العبور و پرترافیک جابجا کنید. برای این مبلمان بزرگتر که قابلیت جابجایی ندارند ، سعی کنید از یکی از لوازم جانبی موجود در جاروبرقی استفاده کنید تا برخی از گرد و غبار یا بقایای جمع شده را از بین ببرد.
7. تنظیمات صحیح را انتخاب کنید
نکته ای که به بسیاری از افراد کمک خواهد کرد تا کف خود را به طور مثر جاروبرقی کنند ، این است که مطمئن شوید تنظیمات صحیح دستگاه خود را انتخاب کرده اید. بسیاری از جاروبرقی ها تنظیمات مختلفی دارند که به شما امکان می دهد آن را بر اساس سطحی که تمیز می کنید تنظیم کنید.
اگر فرش کرکی دارید ، می خواهید از محیطی متفاوت از اینکه کف های چوب سخت را تمیز می کردید ، استفاده کنید. تنظیمات روی جاروبرقی شما باید براساس ارتفاع سطحی که در آن تمیز می کنید تنظیم شود. با تنظیم این ارتفاع ، اطمینان حاصل خواهید کرد که بهترین مکش را به دست می آورید و در نهایت ، کف های خود را به روش کارآمدتری تمیز می کنید.
به خاطر داشته باشید که ارتفاع طبقات شما در خانه شما متفاوت خواهد بود. اگر انواع مختلفی از کفپوش در خانه خود دارید ، می خواهید هنگام جاروبرقی منزل خود تنظیمات را تنظیم کنید. چه فرش منطقه باشد و چه کف کاشی ، فقط مطمئن شوید که بهترین مکش ممکن را دارید.
در صورت تمایل می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Neabot در gadgetplus.com مرور کنید

 

:: برچسب‌ها: vacuum cleaner ,



چگونه می توان به طور موثرتری خلا V گرفت
نوشته شده در سه شنبه 18 شهريور 1399
بازدید : 57
نویسنده : jessica

امروز ما چندین راه حل مفید و آسان برای تمیز کردن خانه شما را از گرد و غبار ، میکروب ها و کنه های میکروسکوپی حفظ می کنیم. در حالی که ضد عفونی ضد تاپ ها و جمع آوری شلوغی به شما کمک می کند ، اما چگونه می توان با جاروبرقی کف اتاق خود را تمیز نگه داشت.

neabot robot vacuum خلا rob ربات Neabot یکی از با ارزش ترین ابزاری است که صاحب خانه می تواند برای تمیز نگه داشتن کف خود در اختیار داشته باشد. اگر به جارو برقی احتیاج دارید ، بهتر است شما تحقیق صحیح و شروع به تمیز کردن کنید.


1. آن را سخت تر نکنید
اولین نکات مربوط به تمیز کردن خلاuum واضح ترین موارد است - آن را سخت تر از آنچه که باید باشد نکنید. تعجب خواهید کرد که چند نفر به طور ناخواسته خرابکاری های اضافی ایجاد می کنند که جاروبرقی را بیش از آنچه باید باشد ، ایجاد می کند.

به عنوان مثال ، اگر کفش را در خانه خود مجاز می دانید ، به احتمال زیاد خاک ، برگ و سایر عناصر بیرونی داخل خانه را ردیابی می کنید. این کار جاروبرقی را دشوارتر می کند. راه حل واضح این است که هرکسی در اولین ورود به خانه شما کفش خود را در بیاورد. اگر نمی خواهید سیاست کفش بدون کفش را اجرا کنید ، شاید بتوانید حصیرهایی را در اطراف ورودی خانه خود قرار دهید. با این کار ، دوستان و خانواده شما محلی برای پاک کردن کفش هایشان خواهند داشت.

2. یک برنامه ایجاد کنید
نکته مهم دیگر در زمینه تمیز کردن هنگام جاروبرقی منزل ، ایجاد یک برنامه زمانی است. خواه روز خاصی از هفته یا ماه را انتخاب کنید ، پیروی از یک برنامه منظم و پایبند بودن به آن روال به شما اطمینان می دهد که کف اتاق شما همیشه تمیز است.

در بیشتر خانه ها جارو برقی یا هر دو هفته یکبار کافی است. با این حال ، مناطق پرتردد خانه ممکن است کمی بیشتر به توجه نیاز داشته باشد. اگر حیوانات خانگی خانگی دارید که ریزش می کنند ، احتمالاً باید بیشتر از یک بار در هفته جارو برقی بکشید.

3. کنیستر را خالی کنید
در اینجا یکی دیگر از نکات بارز تمیز کردن خلا وجود دارد - به طور منظم قوطی را خالی کنید.

وقتی کیسه یا کپسول پر است از این رو به سختی جارو برقی کف خود را به سختی خواهید داشت. چه جاروبرقی کیسه ای داشته باشید و چه بدون کیسه ، عاقلانه است که چگونگی پر بودن آن را زیر نظر داشته باشید.

برای بیشتر جاروبرقی ها ، باید کیسه را تقریباً سه چهارم پر کنید عوض یا خالی کنید. اگر بیش از حد منتظر بمانید ، ممکن است شلنگ مسدود شود و یا سایر قسمت های دستگاه ممکن است به اندازه کارآمد کار نکنند. وقتی این اتفاق می افتد ، خلاuum شما مکش لازم را برای تمیز کردن روش مورد نیاز شما ندارد.

مهم نیست که شما از چه نوع جارو برقی استفاده می کنید ، همیشه عاقلانه است که مراقب پر بودن کیسه یا کپسول باشید. اگر خیلی پر شود ، دیگر نمی توانید کف خود را تمیز کنید و در بعضی موارد ، ممکن است آشفتگی بزرگتری ایجاد کنید ، زیرا خاک مانند آنچه که قرار است نتواند وارد خلا شود.

4. نقطه درمان
خلا ها قاتل لکه نیستند. اگر چیزی را روی فرش خود ریختید ، باید سریعاً آن را درمان کنید تا احتمال ایجاد لکه در طولانی مدت به حداقل برسد. هنگامی که در هنگام جاروبرقی متوجه لکه هایی روی فرش می شوید ، بهتر است قبل از اتمام جاروبرقی آنها را با یک تمیز کننده لکه درمان کنید. این باعث می شود که فرش شما در شرایط بهتری باشد و نتیجه تلاش شما برای جاروبرقی افزایش یابد.

ما همچنان در مقاله بعدی نکات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت ، شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Neabot در gadgetplus.com مرور کنید

 

:: برچسب‌ها: vacuum cleaner ,



Langogo Minutes فوری Wi-Fi مترجم صوتی دو طرفه
نوشته شده در جمعه 14 شهريور 1399
بازدید : 39
نویسنده : jessica

با استفاده از هوش مصنوعی ، Langogo Minutes دو دستگاه دستیار مجزا مبدل زبان (language converter) دستگاه مترجم و ضبط کننده صدا با رونویسی گفتار به متن را در یکجا ترکیب می کند ، نیاز به حمل یا استفاده از دو دستگاه را از بین می برد و همچنین انعطاف پذیری بیشتری برای چگونه استفاده می شود

ویژگی های مربوط به این مورد
trans مترجم صحیح صوتی دو طرفه】 دقایق Langogo با بیش از 20 موتور ترجمه تخصصی برای تولید دقیق ترین نتایج فنی ترجمه زبان ممکن. با اتخاذ سازوکار ترجمه خودکار دو طرفه ، فرآیند ترجمه را بسیار ساده می کند تا بتوانید روی ارتباط با شریک صحبت خود تمرکز کنید.
trans مترجم ضبط کننده صدای فوری】 بیش از یک مترجم WiFi در زمان واقعی ، Langogo Minutes یک ضبط کننده صوتی هوشمند است که صدای ضبط شده را به متن قابل ویرایش در محل تبدیل می کند. سپس متن رونویسی را می توان برای استفاده بیشتر در حساب cloud Langogo بارگذاری کرد. خود را از فرایند رونویسی دستی که وقت گیر است بردارید.
【با استفاده از فناوری AI و cloud】 Langogo از آخرین فن آوری ترجمه AI برای درک واقعی کلمات شما استفاده می کند و آن را با دقت بالا در زمان واقعی ترجمه یا رونویسی می کند. با استفاده از فناوری ابری ، به شما امکان می دهد رونویسی صدا را به راحتی و فوری به اشتراک بگذارید ، که بهره وری شما را چندین برابر می کند.
quality کیفیت برتر با طراحی زیبا】 Langogo Minutes به گونه ای طراحی شده است که ابزار کار شما قابل اعتماد است. این گوشی به یک صفحه لمسی 2.45 اینچی ، میکروفون دوتایی کاهش نویز پویا و پردازنده چهار هسته ای MT6580 مجهز شده است. این کیفیت عالی ضبط ، سرعت پردازش سریع و تجربه کار راحت را کاملاً ترکیب می کند.
up همیشه به روز covers Langogo Minutes با سرویس به روزرسانی مادام العمر پوشش می دهد که به طور مداوم ثبات ، عملکرد و امنیت آن را بهبود می بخشد. به موقع سیستم را به روز کنید تا ترجمه چندزبانه بیشتری داشته باشد ، مکانیسم بهتری هم برای ترجمه و رونویسی و هم برای قابلیت استفاده کلی.

چگونه این محصول را پیدا کنیم؟ لطفاً www.gadgetplus.com را مرور کنید

 

:: برچسب‌ها: translator ,



بهترین مترجم 2020
نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1399
بازدید : 17
نویسنده : jessica

[اسکن دیکشنری الکترونیکی] متفاوت از فرهنگ لغت الکترونیکی ورودی تا کنون ، Yiida language translator ، محصولی که در سال 2020 برنده لوازم التحریر شد ، یک فرهنگ لغت الکترونیکی اسکن شده است که فقط با ذکر معنی کلمات انگلیسی قابل جستجو است.

[عملکرد آسان با یک کلیک] هنگام استفاده از Yiida با دوربین پیشرفته و فناوری هوش مصنوعی ، اگر با انگشت خود یک کلمه انگلیسی ناشناخته را لمس کنید ، معنی و تلفظ آن بلافاصله از طریق برنامه ویژه نمایش داده می شود. ما از بهبود سرعت خواندن انگلیسی پشتیبانی می کنیم. لطفاً هنگام استفاده از Yiida ، از دستگاه و برنامه اختصاصی آن استفاده کنید. برنامه "فرهنگ لغت الکترونیکی Yiida" را می توانید به صورت رایگان از فروشگاه App و Google Play Store بارگیری کنید. از آنجا که می تواند یادگیری انگلیسی شما را سرعت ببخشد ، نه تنها یک انتخاب ایده آل برای خودتان است ، بلکه به عنوان هدیه ای برای کودکان مدرسه و متقاضیان آزمون نیز محسوب می شود.
.
[تشخیص سریع کاراکتر] دوربین Yiida از یک سنسور تصویر 13 مگاپیکسلی SONY IMX214 استفاده می کند ، بنابراین فناوری اسکن پیشرفته می تواند در یک 0.3 ثانیه به طور خودکار شخصیت های مختلف را در فونت ها با تنها یک "شیر" تشخیص دهد. قادر بودند.

[ترجمه دقیق کلمه] Yiida مجهز به شرکت تحقیقاتی "فرهنگ لغت انگلیسی جدید ژاپنی" (چاپ هفتم) است. این با دقت می تواند واژگان اساسی مورد نیاز برای یادگیری انگلیسی را به اصطلاحات فنی مفیدی تبدیل کند. میزان دقت در ترجمه کلمه انگلیسی به 98.0٪ می رسد.

[پشتیبانی از یادگیری انگلیسی] علاوه بر ترجمه کلمات انگلیسی ، Yiida language translator همچنین می تواند یک کتاب واژگان ایجاد کند که با استفاده از جدیدترین فناوری هوش مصنوعی ، با توجه به عادات کاربر به سرعت بررسی شود. یادگیری انگلیسی مؤثرتر را بدست آورید. ما قاطعانه از یادگیری روزانه و آمادگی آزمون انگلیسی پشتیبانی می کنیم.

 

:: برچسب‌ها: translator ,



هدفون ضبط سه بعدی
نوشته شده در پنج شنبه 6 شهريور 1399
بازدید : 27
نویسنده : jessica

ذهنتان را با صوت سه بعدی ASMR ذوب کنید. هدفون ضبط ساختگی سر Mu6
(mu6 dummy head recording earphones)

همانطور که می دانید میکروفون های هدست به شما کمک می کنند تا صدای خود را در ارائه های تجاری ، فیلم ها و پادکست ها ضبط کنید. هدست ها بهترین دستگاه های رایانه ای برای ضبط صدا هستند.

ضبط سر آدمک Mu6 به سادگی هدفون ضبط را ضبط کنید تا از یک آهنگ صوتی دارای دو گوش صوتی عالی فیلمبرداری کنید.فقط آن را وصل کرده و برنامه های اضافی لازم را ایجاد نکنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این هدفون ، gadgetplus را مرور کنید

 

:: برچسب‌ها: earphones ,



Yiida چیست
نوشته شده در چهار شنبه 5 شهريور 1399
بازدید : 34
نویسنده : jessica

فرهنگ لغت الکترونیکی اسکن Yiida (Yiida language translator)
فرهنگ لغت الکترونیکی که برای تجارت و یادگیری انگلیسی ضروری است ، ابزاری بسیار مفید است. با این حال ، حتی اگر شما می خواهید ترجمه سند را به سرعت تمام کنید یا می خواهید ادامه رمان را به سرعت بخوانید ، این واقعیت که باید هر کلمه ناشناخته را وارد کنید و آن را بررسی کنید یک عیب است. بنابراین ، در جستجوی کارآیی و راحتی که قبلاً وجود نداشته است ، فرهنگ لغت الکترونیکی اسکن انقلابی "Yiida" که به شما امکان می دهد با یک تماس لمس کنید ، معنی کلمات را جستجو می کنید!
اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را در gadgetplus.com مشاهده کنید

 



آیا استارت پرش های قابل حمل اتومبیل کار می کنند؟
نوشته شده در یک شنبه 2 شهريور 1399
بازدید : 28
نویسنده : jessica

اگر ماشین شما باتری مرده داشته باشد ، وسیله نقلیه پرش پرتاب قابل حمل می تواند مفید باشد. داشتن یک شارژر قابل اعتماد باتری ماشین قابل حمل برای هوای بد ، وسایل نقلیه با باتری های قدیمی و شرایط غیرقابل پیش بینی که ممکن است نیاز به شروع جهشی داشته باشد ، مهم است.
بر خلاف محصولات سنتی ، Autowit Super Cap 2 استارت پرش برای خازن های فوق العاده بدون باتری است.
ابررساناها دارای خازنهای بسیار بزرگتری هستند که از دهها میلی متر تا پایان فارادها یا حتی بزرگترها در حال حرکت است. و این یک دستگاه ذخیره سازی برق با ویژگی های چرخه شارژ / دشارژر عالی (عمر) و شارژ سریع / دشارژر سریع است و می تواند در مدت زمان خاموش شارژ و تخلیه شود.
به همین دلیل است که  Autowit Super Cap 2 jump starter بهترین است.




بازدید : 23
نویسنده : jessica


آلاینده های موجود در اتومبیل شما دارای دو منبع است: آلودگی از بیرون که وارد خودرو می شود و آلاینده هایی که در داخل خود خودرو ایجاد می شوند.

دستگاه تصفیه هوا Autowit Fresh 1 حداکثر 8 میلیون قطعه یون منفی / سانتی متر مربع را ایجاد می کند ، باعث می شود هر بار نفس کشیدن در اطراف خود احساس جنگل کردن در جنگل کنید. یونهای منفی به تقویت متابولیسم ، کاهش فشار مغز کمک می کنند و شما را از خستگی ممانعت می کنند.

فیلتراسیون 3 مرحله ای: به طور موثری PM2.5 ، گرده ، دود ، گرد و غبار ، فلوکی ، فرمالدئید ، بو و بوی نامطبوع را حذف می کند.
Ionizer قدرتمند: تا 8 میلیون یون منفی PCS / cm تولید می کند و همیشه هوای تازه را به شما ارائه می دهد.
شاخص کیفیت هوا: به طور خودکار کیفیت هوا را از طریق رنگ های مختلف نشانگر LED تشخیص داده و نشان می دهد.
بدون سر و صدا: حالت سکوت هوا را برای تنفس آسان و آرام تر خوابیدن با صدای بالای تاپ های 35dB ، ضد عفونی می کند.
کیفیت بالا: لنت های ضروری روغن / عطر مجاز ، 3 سرعت جریان هوا ، از طریق کابل USB ، سوراخ های متعدد ورودی هوای CNC.

تمیز نگه داشتن هوا در کابین وسیله نقلیه شما چالش های مختلفی را شامل می شود ، از جمله منابع آلاینده های مختلف و میزان آلاینده بالاتر از آنچه معمولاً در خانه خود پیدا می کنید ، و همچنین روش های محدودی برای فیلتر کردن آلاینده ها وجود دارد. به علاوه ، بسیاری از توصیه های معمول برای حفظ کیفیت بالای هوای داخل خانه با توجه به شرایط منحصر به فرد درون یک ماشین وارونه می شود. دفعه دیگر ما در مورد دستگاه تصفیه هوا هپا صحبت خواهیم کرد.

 




خازن فوق العاده چیست؟
نوشته شده در پنج شنبه 30 مرداد 1399
بازدید : 23
نویسنده : jessica

Supercapacitor که به آن نیز ultracapacitor نیز گفته می شود ، یک خازن با ظرفیت بالا با مقدار خازن بسیار بالاتر از سایر خازن ها است ، اما با محدودیت ولتاژ پایین تر ، این شکاف را بین خازن های الکترولیتی و باتری های قابل شارژ ایجاد می کند. به طور معمول 10 تا 100 برابر انرژی بیشتر در واحد و یا حجم واحد نسبت به خازن های الکترولیتی ذخیره می کند ، می تواند خیلی سریعتر از باتری ها را بپذیرد و تحویل دهد و بسیاری از چرخه های شارژ و تخلیه بیشتر نسبت به باتری های قابل شارژ را تحمل می کند.

به عنوان یک نوع جدید از دستگاه ذخیره انرژی ، بین یک خازن معمولی و یک باتری قابل شارژ متفاوت است. خازن فوق العاده ، همچنین به عنوان خازن های الکتروشیمیایی ، خازن های دو لایه الکتریکی ، خازن های طلا و خازن های فاراد شناخته می شود ، اجزای الکتروشیمیایی هستند که از دهه 1970 و 1980 توسط الکترولیت های قطبی تولید شده اند.

اطلاعات بیشتری در مورد autowit supercap 2 jump starter مشاهده کنید

 

 

:: برچسب‌ها: jump starter ,



معنی SETM اسباب بازی های آموزشی بچه ها
نوشته شده در جمعه 24 مرداد 1399
بازدید : 31
نویسنده : jessica

معنی SETM (اسباب بازی های آموزشی بچه ها)

STEM یک برنامه درسی مبتنی بر ایده آموزش دانش آموزان در چهار رشته خاص - علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات - در یک رویکرد میان رشته ای و کاربردی است. ... این کمپین همچنین به تعداد ناکافی معلمان ماهر برای آموزش در این موضوعات می پردازد.

اهمیت آموزش STEM توسط استانداردهای علوم بعدی نسل تأکید شده است ، که برای بهبود چگونگی درک دانش آموزان و بکارگیری علم طراحی شده اند. آموزش STEM به طور معمول در یادگیری مبتنی بر پروژه در کلاس تمرکز دارد. پروژه ها و فعالیت ها از فناوری برای تأکید بر کاربرد علم و آماده سازی دانش آموزان برای کلاس های آینده استفاده می کنند.

اسباب بازیهای آموزشی (که گاهی اوقات "اسباب بازیهای آموزنده" نیز خوانده می شوند) اشیاء بازی هستند که به طور کلی برای کودکان طراحی شده اند و انتظار می رود یادگیری را تحریک کند. آنها غالباً برای دستیابی به یک هدف آموزشی از جمله کمک به کودک در توسعه یک مهارت خاص یا آموزش کودک در مورد یک موضوع خاص در نظر گرفته شده اند. آنها معمولاً فعالیتها و اشیاء مورد استفاده بزرگسالان را ساده ، کوچک و یا مدل سازی می کنند. (از ویکی پدیا)

اگرچه کودکان به طور مداوم در حال تعامل و یادگیری در مورد جهان هستند ، اما بسیاری از اشیایی که با آنها ارتباط برقرار می کنند و از آنها یاد می گیرند اسباب بازی نیستند. اسباب بازی ها به طور کلی در نظر گرفته شده است که به طور خاص برای استفاده کودکان ساخته شده است. یک کودک ممکن است با یک سنگ یا چوب بازی کند و یاد بگیرد ، اما این یک اسباب بازی آموزشی برای کودکان محسوب نمی شود زیرا این یک شیء طبیعی است ، نه یک طراحی شده و هیچ هدف آموزشی مورد انتظار ندارد.

در مورد اسباب بازی های آموزشی STEM بیشتر بدانید ، لطفاً www.gadgetplus.com را مرور کنید




چشمگیر Yiida Smart Pocket Scanner مترجم
نوشته شده در پنج شنبه 23 مرداد 1399
بازدید : 37
نویسنده : jessica

Yiida یک اسکن ساخت دیکشنری الکترونیکی برای عصر مدرن است که می تواند معنای کلمات انگلیسی را فقط با انگشت انگشت جستجو کرده و کارایی و راحتی را دنبال کند.
گسترش فرهنگ نامه های الکترونیکی در اواخر دهه 1980 بود. در مقایسه با لغت نامه های کاغذ ، زمان مترجم آنلاین که به جستجوی لغت نامه ها برمی گردد ، بشدت کوتاه شد و قابلیت حمل عالی شایسته یک انقلاب بود. از آنجا که در این زمان ، فرهنگ لغت الکترونیکی انقلابی Yiida که باید انقلابی در بعدی ایجاد کرد ظهور کرد.

[اسکن دیکشنری الکترونیکی] لوازم التحریر عمومی لوازم التحریر 2020 جایزه محصول Yiida

(Yiida) یک فرهنگ لغت الکترونیکی مبتنی بر اسکن است که با فرهنگ لغت الکترونیکی نوع ورودی معمولی و جستجوها با اشاره به معنی یک کلمه انگلیسی متفاوت است.

[کار با آسان با یک لمس] هنگام استفاده از Yiida ، که دارای دوربین پیشرفته و فناوری هوش مصنوعی است ، اگر با انگشت خود یک کلمه انگلیسی ناشناخته را لمس کنید ، معنی و تلفظ آن بلافاصله با یک برنامه ویژه نمایش داده می شود. ما از بهبود سرعت خواندن انگلیسی پشتیبانی می کنیم.

[تشخیص شخصیت سریع] دوربین Yiida از یک سنسور تصویر 13 مگاپیکسلی SONY IMX214 استفاده می کند ، بنابراین فناوری اسکن پیشرفته به طور خودکار شخصیت ها را در فونت های مختلف فقط در 0.3 ثانیه با "لمس انگشت خود" می شناسد. می توان.

[ترجمه دقیق کلمه] Yiida مجهز به یک شرکت تحقیقاتی ، "فرهنگ لغت انگلیسی جدید ژاپنی" (چاپ هفتم) است. این دقیق از واژگان اساسی اساسی برای یادگیری زبان انگلیسی به اصطلاحات فنی که در عمل مفید هستند ، ترجمه می کند. میزان دقت در ترجمه کلمه انگلیسی به 98.0٪ می رسد.

[پشتیبانی از یادگیری زبان انگلیسی] علاوه بر ترجمه کلمات انگلیسی ، Yiida Smart Pocket Language translator همچنین می تواند کتابهای واژگان ایجاد کند که بر اساس عادت های کاربر با آخرین فن آوری هوش مصنوعی ، به سرعت مرور شود. یادگیری انگلیسی کارآمدتر را بدست آورید. ما برای مطالعه روزمره انگلیسی و آمادگی برای امتحانات پشتیبانی کاملی ارائه می دهیم.

 



چه اسباب بازی برای کودک مناسب است
نوشته شده در سه شنبه 21 مرداد 1399
بازدید : 26
نویسنده : jessica

آیا نمی دانید کدام اسباب بازی برای کودک مناسب است؟

Educational toys for kids اسباب بازی های آموزشی برای بچه ها ، با دادن هدایا به مجموعه کوچک اسباب بازی های یادگیری کودک می تواند هدیه ای ایده آل برای دانشمندان جوان جوان ، هنرمندان مشتاق ، پزشکان معالج و سایر موارد باشد. یک اسباب بازی آموزشی نه تنها نژاد کوچک شما را درگیر نگه می دارد بلکه به تقویت مهارت های یادگیری و سازمانی آنها نیز کمک می کند.

رشد ، یادگیری و پیشرفت هر فرد با مهارت های حرکتی و حسی آنها آغاز می شود. مهارت های حسی حواس شما را درگیر می کند. کودکان و بزرگسالان وقتی حواسشان را فرا می گیرند ، چیزهایی یاد می گیرند و به یاد می آورند.

انتخاب یک اسباب بازی به چه سن و مرحله کودک بستگی خواهد داشت. تا زمانی که رنگارنگ و شاد باشند ، لازم نیست در اسباب بازی های مخصوص جنسیت گرفتار شوید. از خود بپرسید که کودک از آن لذت می برد یا درک این مسئله کمی دشوار است.

در زیر ما Tangiplay STEM Coding Learning Robot Toys را برجسته کرده ایم.
Tangiplay نسل جدیدی از اسباب بازی های برنامه نویسی است که بچه ها را ترغیب به یادگیری در هنگام بازی می کند. این یک روش کاملاً جدید برای تعامل با اسباب بازی ها و تبلت ها به شما می دهد. بچه ها به جای استفاده از انگشت ها برای کنترل بازی ها ، روبات ها را کنترل می کنند. وقتی روبات را فشار داده ، اسلاید یا چرخان می کنید ، این کار به کدی ترجمه می شود که یک پاسخ منحصر به فرد در بازی ایجاد می کند. این زبان برنامه نویسی را لمس می کند و یادگیری حسی آنها را با اسباب بازی های دستی تقویت می کند.

matters اهمیت برنامه نویسی برای بچه ها】 داشتن کودکان یادگیری برنامه نویسی در سنین جوانی ، آنها را برای آینده آماده می کند. برنامه نویسی به کودکان در ارتباطات ، خلاقیت ، ریاضی و اعتماد به نفس کمک می کند. Tangiplay اینجا است که به بچه های خود می توانید با تفکر محاسباتی و خلاقانه به طور طبیعی تمرین کنند.
【یادگیری با اسباب بازی های دستی】 Tangiplay مجموعه ای از 12 اسباب بازی ربات است که با یک برنامه رایگان بازی iPad / iPhone دانلود رایگان تعامل دارد. با فشار دادن ، کشویی یا چرخاندن آنها روی صفحه ، افزایش یادگیری حسی آنها دستورات ورودی کودکان را از طریق روبات ها انجام می دهند. این باعث می شود زبان کد نویسی قابل لمس و درک آن آسان باشد.
120 سطح بازی از آسان تا سخت】 بازی بچه ها را با آموزش های ساده انیمیشن راهنمایی می کند تا از روبات ها برای اتصال ریلی ، حذف یا جلوگیری از موانع استفاده کنند و مسافران را به مقصد بفرستند. گرفتن یک امتیاز 3 ستاره از ابتدا آسان است تا اطمینان حاصل شود که حتی بچه های 4 سال نیز بازی را به راحتی قبول می کنند. سپس وظیفه گام به گام به روز رسانی می شود تا دانش رمزگذاری بیشتری ارائه شود.
Design طراحی جایزه و مواد قابل اعتماد】 ما سیلیکون درجه ای از مواد غذایی را تهیه می کنیم که برای پوشاندن قسمت های داخلی و محافظت بچه ها از قطعات الکتریکی ، نرم و ایمن است. با طراحی کودکانه و رمان کودکانه ، روبات های Tangiplay Code & Play جایزه IF Design Award 2020 و Award Pr Choice پدر و مادرها را برنده جایزه اسباب بازی نقره ای 2020 شدند.
کیت اسباب بازی ربات Tangiplay STEM Coding Learning toys، بسیار اسباب بازی آموزشی برای کودکان است.

 

:: برچسب‌ها: toys , educational ,



چرا به مترجم نیاز دارید؟
نوشته شده در جمعه 17 مرداد 1399
بازدید : 30
نویسنده : jessica

 

 

Online translator الکترونیکی یک وسیله مبدل کوچک زبان دستی است که برای ترجمه کلمات از یک زبان به زبان دیگر از طریق ترجمه صوتی یا ترجمه متن یا تصویر متکی به پردازش هوش مصنوعی است. بیشتر مترجمان الکترونیکی از ترجمه آنلاین و ضبط صدا پشتیبانی می کنند ، آنها عمدتاً برای گردشگران و کارآفرینان طراحی شده اند.

استفاده از مترجمان الکترونیکی

1. ارتباط آسانتر در خارج از کشور

مهم نیست که به کدام کشور بروید ، وقتی مترجم دارید ، لازم نیست به زبان محلی مسلط باشید.

سفر به خیابانهای محلی به یک نسیم تبدیل می شود زیرا نیازی به کمک ندارید. به سادگی هر نوع علائم خیابانی را تایپ کرده و دستگاه را ترجمه کنید تا آنها را برای شما ترجمه کند.

2. تجارت خود را سریعتر گسترش دهید

هنگامی که یک دفتر را در خارج از کشور راه اندازی می کنید ، دستگاه ها ارتباط با کارمندان جدید خود را آسان می کنند و این به خیلی کمک می کند. به عنوان مثال ، وقتی کسی در دفتر شما به زبان هلندی صحبت نمی کند ، ایجاد شعبه در هلند کار سختی است. حتی وقتی به کشوری مراجعه می کنید که افراد به سختی انگلیسی صحبت می کنند ، حتی سخت تر است. مترجمان هنگام برقراری ارتباط با یک زبان خارجی به شما اطمینان می دهند. آنها بیان خود را آسان می کنند و به درستی با شرکای تجاری آینده خود ارتباط برقرار می کنند.

3. تحت تاثیر قرار دادن همکاران خود

بیشتر افراد هنگام برقراری ارتباط به زبان مادری تحت تأثیر قرار می گیرند. مگر در مواردی که عبارات را اشتباه و بی احترامی به کار ببرید ، هیچ کس شما را به دلیل تلاش برای مکالمه در یک زبان بیگانه مورد سرزنش قرار نمی دهد. علاوه بر همکاران شغلی ، می توانید دوستان و اعضای خانواده خود را نیز عجول کنید.

بنابراین ، انتخاب یک best translator است که به شما کمک می کند تا سرمایه گذاری خود را بسیار کشف کنید.




راه اندازی جدید: Autowit SuperCap 2 Jump Starter
نوشته شده در جمعه 17 مرداد 1399
بازدید : 28
نویسنده : jessica

GadgetPlus اکنون محصول جدید خود را عرضه کرده است: Autowit SuperCap 2 Jump Starter. مطمئناً یکی از بهترین آغازگرهای پرش در حال حاضر است ، هر زمان که گیر بیفتید به نجات شما می آید. با داشتن ابرخودروهای داخلی ، بدون باتری ایمن است ، دارای بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز است.

1. نیازی به پیش پرداخت در خانه نیست

چند بار استارت پرش تخلیه شده را هنگام نیاز پیدا می کنید؟ بر خلاف مبتدیان پرش لیتیوم یونی که به طور منظم نیاز به پیش شارژ در خانه دارند ، SuperCap 2 یک پرش کننده ابررسانا است که فقط برای شروع کار شما نیاز به یک شارژ سریع از باتری ضعیف شما دارد. این کار بسیار راحت است زیرا نیازی به یادآوری نیست که استارت پرش را از قبل شارژ کنید.

2. اتومبیل خود را در 3 مین پرش کنید

ابررسانا مقدار کمی از قدرت باقیمانده در باتری اتومبیل را ترسیم و تقویت می کند و نیروی لازم برای شروع موتور را در کمتر از 3 دقیقه ایجاد می کند. فن آوری ابررسانای آن قدرت را از نظر جسمی فعال می کند تا کاربران را از خطر جرقه یا انفجار در امان نگه دارد.

3. طول عمر طولانی 20 سال

به طور کلی ، یک پرش باتری لیتیوم یون پرش طول عمر 2 تا 4 سال دارد. با این حال ، SuperCap 2 حداکثر 20 سال عمر مفید دارد. با تشکر از ابرخودروهای داخلی ، SuperCap 2 می تواند بیش از 100000 بار استفاده مکرر در طول عمر خود را تحمل کند.

4- در هوای شدید کار می کند

استارت های پرش مبتنی بر باتری همیشه در هوای سرد کار نمی کنند. SuperCap 2 می تواند در هوای بسیار سرد (-40 ℃ -40 ℉ 40) در طوفان های برفی یا کولاک کار کند و در برابر درجه حرارت بالا (℃ 158 70 70) مقاومت کند ، به عنوان مثال. محیط بی هوای خشک بیابانی. این ایده آل برای رزمندگان جاده است که در شرایط شدید آب و هوایی به دنبال ماجراجویی هستند.

5- استفاده چندگانه

علاوه بر اتومبیل ها ، از SuperCap 2 می توان برای موتورسیکلت ها ، تراکتورها و قایق های موتوری مجهز به باتری 12 ولت استفاده کرد. و این می تواند تا 7.0 لیتر برای اتومبیل های بنزینی و 4.0 لیتر برای خودروهای دیزلی کار کند.


این Portable jump starter عملکردهای عملی را در اختیارتان قرار می دهد ، بنابراین نیازهای شما را برآورده می کند.

 



بازدید : 29
نویسنده : jessica

چگونه می توانم یک پرش پرتابل قابل حمل را برای اتومبیل خود انتخاب کنم(Portable Jump Starter)؟

شروع پرش ، همچنین به آن تقویت کننده گفته می شود ، روشی برای شروع وسیله نقلیه با باتری تخلیه شده یا برق نیست. اتصال به طور موقت به باتری ماشین دیگر یا منبع تغذیه خارجی دیگر. منبع تغذیه خارجی می تواند باتری وسیله نقلیه معلول را شارژ کرده و مقداری انرژی لازم برای شروع موتور را تأمین کند تا وسیله نقلیه بتواند به طور عادی شروع به کار کند. یک پرش پرتابل قابل حمل خوب می تواند یک نجات دهنده واقعی باشد.

در زیر همه چیزهایی که باید درباره استارتاپ های پرش بدانید و نحوه انتخاب بهترین مورد برای شما وجود دارد.

1. اول ایمنی

در صورت عدم استفاده صحیح ، برق خطرناک است. خطر آسیب دیدگی ، آسیب دیدن باتری یا پرش استارت و آتش سوزی همیشه وجود دارد. این یک چیز خوب استارت پرش قابل حمل دارای چندین ویژگی ایمنی داخلی است.


2. بودجه شما

اولین چیزی که می خواهید از خود بپرسید این است که چقدر می خواهید هزینه کنید؟ به طور کلی ، هر چه بیشتر هزینه کنید ، ویژگی های بیشتری به دست می آورید و کیفیت صنایع دستی تمایل به بهتر شدن دارد. استارت های پرش با قیمت بالاتر تمایل به داشتن آمپرهای خنک کننده بیشتری دارند (CCA) ، که برای تأمین نیرو از وسایل نقلیه مهمتر مانند SUV و کامیون ها لازم است.

3. اندازه اندازه

شما می خواهید مطمئن شوید که هنگام خرید استارت پرش قابل حمل خود می توانید در فضای خودروی مورد نظر خود قرار بگیرید. برخی از پرش های پرتابل قابل حمل می توانند در زیر صندلی شما جای بگیرند ، در حالی که بعضی دیگر فقط می توانند در یک مکان با اتاق مناسب مانند صندوق عقب ماشین شما قرار بگیرند.

4- مشخصات شارژ

قدرت شروع پرش توسط آمپرهای اوج (PA) یا آمپرهای خنک کننده سرد اندازه گیری می شود. به طور کلی هرچه تعداد این تعداد بیشتر باشد ، واحد بیشتری تأمین می شود. اتومبیل های کوچک حدود 150 تا 200 CCA می گیرند.

5- دوام و قابلیت اطمینان

باتری اتومبیل شما در هوای سرد می تواند تا 50٪ بازده میل لنگ خود را از دست بدهد. اگر در جایی زندگی می کنید که زمستان ها خشن است ، یک استارت پرش را انتخاب کنید که بتواند سرما را تحمل کند.


6. ویژگی ها و لوازم جانبی

استارت پرش به خودی خود یک ابزار مهم برای اتومبیل و شما است ، اما یک استارت پرش قابل حمل را تصور کنید که دارای ویژگی ها و کارکردهای جالب دیگری است. استارت پرش عالی باتری نیز باید از شاخه های AC خانگی و از یک شارژر DC قابل شارژ باشد.

وقتی تصمیم می گیرید کدام یک برای شما مناسب است ، به این نکات توجه کنید و اشتباه نخواهید کرد: باتری با کیفیت خوب ، سبک وزن ، قابل حمل ، به اندازه کافی قدرتمند ، ایمن ، ارزش پول ، استفاده راحت و برخی از ویژگی های کمکی اضافی.

اگر هم اکنون بهترین ماشین پرش قابل حمل را برای ماشین خود جستجو می کنید ، می توانید آن را در فروشگاه آنلاین gadgetplus پیدا کنید.

 



به وبلاگ خود خوش امدید
نوشته شده در 0 0
بازدید : 19
نویسنده : jessica
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد